راهنمای جوانسازی پوست و تزریق پروفایلو

0

آبرسان و جوانساز پروفایلو

با گذر زمان و افزایش سن طی یک روند طبیعی شاهد ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست خواهیم بود. پیدایش خطوط ریز در نواحی مختلف پوست صورت و بدن، شل شدگی پوست از نشانه های پیری می باشد که این روند کاملا طبیعی می باشد. امروزه با روش های درمانی مختلف، دستگاه های تخصصی حوزه پوست و زیبایی، استفاده از مزوژل ها و جوانساز ها می توان روند پیری را کاهش داد و آن را کنترل کرد.

داشتن پوست جوان و زیبا ، زیبایی شما را چندین برابر می کند و شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص و کلینیک های معتبر بر اساس نوع پوست خود روش درمان مورد نیاز خود را آغاز کرده و روند پیری پوست را کاهش دهید. اگر به دنبال انتخاب یکی از بهترین روش های جلوگیری از روند پیری پوست هستید، تزریق پروفایلو یکی از انتخاب های عالی برای شماست.

همانطور که گفتیم جوانساز پروفایلو، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین جوانساز های پوستی است. پروفایلو که به عنوان بمب آبرسان از آن یاد می شود یکی از جوانساز های معروف در بازار جهانی است که جزو پرفروشترین برند های جوانساز در سراسر دنیا می باشد.

این بمب آبرسان و جوانساز پوستی ساخت کشور ایتالیا است و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا است. همچنین پروفایلو دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران بوده و اگر به دنبال انتخاب یک جوانساز عالی برای پوست خود هستید، پروفایلو می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

پروفایلو نوعی درمان تزریقی است که برای مبارزه با علائم پیری از طریق آبرسانی و حجیم کردن پوست استفاده می شود. این ماده از غلظت بالایی از اسید هیالورونیک تشکیل شده است که ماده ای است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و به حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست کمک می کند. این درمان شامل تزریق مقادیر کمی از Profhilo به نقاط خاصی از صورت است، جایی که در زیر پوست پخش می شود تا آبرسانی عمیق را فراهم کند و تولید کلاژن را تحریک کند.

این محصول می تواند به بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک و همچنین تقویت و بافت کلی پوست کمک کند. Profhilo اغلب به عنوان جایگزینی برای درمان های تهاجمی تر مانند پرکننده های پوستی یا لیفت صورت استفاده می شود و می تواند گزینه ای عالی برای افرادی باشد که می خواهند بدون انجام جراحی ظاهری جوان تر داشته باشند. افزایش کلاژن سازی پوست و افزایش استحکام پوست از دیگر مزایا پروفایلو است.

کلینیک زیبایی راشا متشکل از متخصصین حوزه ی پوست شرایطی را برای مراجعین عزیز فراهم کرده است تا شما بتوانید در محیطی آرام و حرفه ایی، مشکلات پوستی خود را درمان کنید و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

 

 

دیگر مزایا تزریق پروفایلو

  • درمان چین و چروک های پوستی
  • رفع چین و چروک های دست، گردن، دکته و صورت
  • آبرسانی پوست
  • افزایش و حفظ الاستین پوست
  • افزایش و استحکام بافت پوست و لیفت پوست
  • کمک به افزایش کلاژن سازی
  • و ……

 

طول دوره تزریق و روند تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو عموما بصورت ۲ بار در سال انجام می شود که بر اساس نوع پوست و نظر پزشک خود زمان تزریق و تعداد دفعات تزریق تعیین می گردد. انجام ترمیا به همراه تزریق پروفایلو می تواند تاثیر زیادی را در جوانسازی پوست شما داشته باشد که در این خصوص می توانید با پزشکان مجموعه در ارتباط باشید. همچنین اگر بر روی پوست شما آثاری از اسکار، جای جوش و … می توانید همزمان با درمان رفع اسکار و جای جوش ، استفاده از جوانساز هایی مانند پروفایلو را آغاز کنید و معجزه ی آبرسان پروفایلو را مشاهده نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.