راهنمای خرید شیشه اتومبیل در تهران

0

در این مقاله کوتاه، ما قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد شیشه‌های خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم. یکی از قطعات حساس خودرو، شیشه آن است که نقش مهمی در ایمنی سرنشینان خودرو ایفا می‌کند. شیشه خودرو به عنوان عایق صوتی و همچنین محافظ بین کابین و فضای بیرون ماشین استفاده می‌شود.شیشه اتومبیل سرنشینان را از باد، طوفان، باران، تگرگ، گرد و غبار، ذرات ریز در هنگام رانندگی و موارد دیگر مشابه محافظت میکند.

با توجه به مواردی که گفته شد، اهمیت شیشه در صنعت خودرو آشکار می‌شود. طراحی شیشه در زیبایی خودرو نیز اهمیت دارد و در اشکال و ابعاد متنوعی تولید و در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود.

پخش شیشه اتومبیل در تهران

از بهترین مراکز پخش شیشه اتومبیل در تهران شیشه اتومبیل ایمانی می باشدکه انواع مختلف شیشه خودرو را در سریعترین زمان با هترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند.

انواع شیشه اتومبیل و جنس شیشه خودرو به شرح ذیل هستند:

  • شیشه لمینت

  • شیشه سکوریت یا نشکن

برای شیشه جلو اتومبیل فقط از شیشه لمینت استفاده می شود و شیشه های جانبی و شیشه های عقب (دارای گرمکن) نیز در اکثر خودروها از جنس سکوریت ساخته می شوند.

پخش شیشه اتومبیل ایمانی به صورت تخصصی در خصوص انواع شیشه های لمینت و سکوریت خودرو های خارجی و ایرانی، خدمت رسانی می کند.

چرا شکستن شیشه های لمینت بسیار سخت تر از شیشه های سکوریت شده است؟ شیشه سکوریت برای ایجاد یک سطح سخت شده تحت فرآیند حرارتی قرار گرفته است.علاوه بر این شوک وارد شده در اثر سرد شدن سریع باعث می‌شود تا در هنگام ضربه دیدن، شیشه به قطعات کوچک بدون لبه تیز و برنده تبدیل شود که همین کار باعث کاهش میزان آسیب‌دیدگی به سرنشینان می‌شود. شیشه سکوریت از شیشه معمولی قوی‌تر است، اما وقتی به اندازه کافی به آن ضربه وارد شود، فوراً به هزاران قطعه کوچک تبدیل می‌شود. این کار منجر به افزایش استحکام و مقاومت تا  ۵ الی ۱۰ برابر، در مقابل ضربه شدید می شود.

در مقایسه، شیشه های لمینت در اثر ضربه ای با نیروی مشابه شکسته می شوند. شیشه‌های لمینت یا طلقی نوعی شیشه چند لایه است که معمولا با استفاده از یک لایه ماده پلیمری P. V. B که بین دو یا چندلایه شیشه معمولی قرار می گیرد ، طی یک فرایند فشار و دما ساخته می‌شود. شیشه جلو windshield  خودرو از این نوع شیشه است یعنی سه لایه ( دو لایه شیشه که وسط آن یک لایه پلیمری قرار می گیرد.)  . حتی پس از شکسته شدن شیشه به دلیل وجود لایه میانی در جای خود باقی می ماند. لایه میانی پلاستیکی می تواند خم شود و کشیده شود و سوراخ کردن آن را دشوار می کند. معمولاً به جای آن باید با اره بریده شود.

قیمت شیشه اتومبیل

زمانی که شما اقدام به تعمیر و تعویض شیشه اتومبیل کنید از مراکز مختلف در ارتباط با قیمت شیشه اتومبیل پیشنهادهای مختلفی دریافت می کنید. دلیل این اختلاف قیمت شیشه اتومبیل این است که عوامل زیادی بر قیمتی که برای تعمیر شیشه جلو یا تعویض شیشه پشتی ارائه می شود تأثیر می گذارد:

قیمت تعمیر شیشه ممکن است بسته به نوع و مدل ماشین، مقدار آسیب دیدگی و محل تعمیر فرق کند. برخی از تعمیرکاران می‌توانند قیمت‌های مناسبی برای تعمیر شیشه اتومبیل ارائه دهند، در حالی که دیگران ممکن است قیمت‌های بالاتری درخواست کنند، بنابراین انتخاب تعمیرکار مناسب و مقایسه قیمت‌ها مهم است.

بهتر است قبل از تصمیم‌گیری برای تعمیر شیشه اتومبیل، قیمت‌ها و خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران مختلف را مقایسه کرده و نظرات کاربران قبلی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین، بررسی گارانتی‌های ارائه شده توسط تعمیرکاران نیز اهمیت دارد تا در صورت وجود مشکلات بعدی، بتوانید به راحتی آن‌ها را رفع کنید.

شیشه اتومبیل ایمانی

خدمات پخش و نصب شیشه خودروهای خارجی و ایرانی توسط شیشه اتومبیل ایمانی ارائه می‌شود. این مرکز علاوه بر فروش، نصب و تعویض شیشه‌های اتومبیل را نیز انجام می‌دهد. مهم نیست که خودروی شما چه نوعی است، در شیشه اتومبیل ایمانی می‌توانید خدمات نصب شیشه را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. ترمیم شیشه نیز انجام می‌شود، اما توصیه می‌شود که پس از خوردگی شیشه، بهترین راه حل تعویض آن با یک شیشه جدید است.

مرکز پخش شیشه اتومبیل ایمانی پاسخگوی تماس های شما بوده و از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب نیز در آماده ارائه خدمات به صورت حضوری است. شما می توانید ابتدا با ما تماس گرفته و اطلاعات کافی را دریافت کنید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.