راهنمای خرید مانتو کتی | در هنگام خرید مانتو کتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

0

بدون شک هر خانمی چند مدل مختلف مانتو در بین لباس‌های خود دارد که در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف آن‌ها را می‌پوشد. مانتوها در مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند که متناسب با تیپ و استایل و ظاهر خود، می‌توانید از بین مدل‌های گوناگون یکی را انتخاب کنید. بنابراین ممکن است در هنگام خرید مانتو کمی سردرگم شوید و ندانید که دقیقا کدام مدل مناسب تیپ و استایل شماست. در این مقاله قصد داریم به معرفی مانتو کتی و نکاتی در رابطه با خرید آن را بیان کنیم. مانتو کتی همانطور که از نام آن پیدا است، طراحی شبیه به کت‌های مردانه داشته و ترکیبی از مانتو و کت است که استایل خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید متناسب با موقعیت و مکانی که قصد حضور در آن را دارید و همچنین متناسب با آب و هوای فصل سال، یکی از طرح‌های مانتو کتی را انتخاب کرده و با سایر لباس‌های خود ست کنید. نگران نباشید، مانتو کتی به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود.

 

مانتو کتی، ترکیبی خاص از مانتو و کت

همیشه یکی از دغدغه‌های هر خانم شیک پوشی این است که مدل مانتو خود را بر اساس مکان و موقعیتی که قصد حضور در آن را دارد انتخاب کند. مانتو کتی یکی از خاص‌ترین مدل‌های مانتو است که می‌توانید آن را انتخاب کرده و تیپ و ظاهر خود را ارتقا دهید. طراحی آن از کت‌های مردانه الگو برداری شده است و مدلی بین مانتو و کت است. در سال‌های اخیر مانتو کتی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. مانتو کتی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و متنوعی عرضه می‌شود و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید طرح دلخواه خود را پیدا کنید. مانتو کتی به دلیل طراحی خاص خود و طرح‌های گوناگونی که دارد، در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی قابل استفاده است. شما می‌توانید در مهمانی‌ها، دورهمی‌های دوستانه، مجالس خاص، گردش و حتی برای استفاده‌های روزمره مانتو کتی بپوشید. همچنین مانتو کتی در مدل‌های دکمه دار و جلوباز طراحی شده که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و اقدام به خرید مانتو کتی مورد نظر خود کنید. طرح و رنگ مانتوی شما تاثیر بسیار زیادی در تیپ و استایل شما دارد؛ بنابراین در انتخاب و خرید مانتو کتی باید دقت زیادی را به خرج دهید. در ادامه نکاتی در رابطه با مانتو کتی و خرید آن خدمت شما گفته خواهد شد.

خرید مانتو کتی

 

مدل‌های متنوع مانتو کتی

مانتو کتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. شما باید متناسب با استایل خود از بین طرح‌های مانتو کتی یکی را انتخاب کرده و اقدام به خرید مانتو کتی کنید. معروف‌ترین مدل‌های مانتو کتی شامل مجلسی، اسپرت، کلاسیک و چهارخانه است.

 

مانتو کتی مجلسی

طراحی مانتو مجلسی، مناسب مجالس و مهمانی‌های خاص است. مانتو کتی یک استایل و رسمی و خاص برای شما به همراه دارد که می‌توانید آن را با سایر لباس‌های مجلسی خود ست کنید. مانتو کتی مجلسی را می‌توانید در مجالس پوشیده و ظاهری زیبا از خود به نمایش بگذارید.

 

مانتو کتی اسپرت

امروزه لباس‌هایی با طراحی اسپرت در بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده و جای خود را در بازار مد و پوشاک پیدا کرده‌اند. مانتو کتی اسپرت طراحی راحتی داشته و بیشتر مناسب استفاده‌های روزمره است.

 

مانتو کتی کلاسیک

مانتو کتی کلاسیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. مانتو کتی کلاسیک ظاهر کلاسیک و رسمی و سنگین دارد که معمولا در طراحی و تولید آن از یک رنگ استفاده می‌شود. شما می‌توانید مانتو کتی کلاسیک را در موقعیت‌های گوناگونی استفاده کنید.

 

مانتو کتی چهارخانه

در سال‌های اخیر لباس‌های چهارخانه سهم زیادی را از بازار مد و پوشاک به دست آورده‌اند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. مانتو کتی چهارخانه مانند مانتو کتی کلاسیک استفاده‌های متنوعی دارد و در موقعیت‌های مختلفی می‌توان آن را پوشید.

 

 

پارچه‌های مناسب برای مانتو کتی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب و خرید هر لباسی از جمله مانتو کتی باید به آن توجه کرد، جنس پارچه آن است. در این مورد اولین نکته، توجه به کیفیت پارچه و مرغوبیت آن است، زیرا هرچه پارچه بالاتری داشته باشد، عمر مفید مانتو بیشتر خواهد بود. دومین نکته توجه به آب و هوای فصل است، شما باید دقت کنید که متناسب با آب و هوای فصلی که در آن قرار دارید پارچه مانتو خود را انتخاب کنید. برای مثال برای فصل زمستان باید پارچه‌ای را انتخاب کنید که از گرمای مناسبی برخودار باشد. همچنین باید دقت کنید پارچه‌ای را برای مانتو کتی انتخاب کنید که به خوبی در بدن ایستاده و آهاردار باشد.

 

پارچه فاستونی

یکی از رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده در تولید و دوخت مانتو کتی، پارچه فاستونی است. این پارچه ایستایی مناسبی داشته و به خوبی در تن شما می‌ایستد. پارچه فاستونی به راحتی اتو خورده و این یکی از ویژگی‌های مهم این نوع پارچه است.

 

پارچه کتان

پارچه کتان یکی از پارچه‌های پرکاربرد در انواع لباس‌ها از جمله مانتوهای زنانه است. این پارچه از کیفیت مناسبی برخودار بوده و عمر مفید بالایی دارد. همچنین پارچه کتان جزء پارچه‌های خنک بوده و اگر قصد خرید مانتو کتی برای فصل تابستان را دارید، پارچه کتان انتخاب مناسبی است.

 

پارچه جین

در طراحی و دوخت مانتو کتی از پارچه نیز جین استفاده می‌شود. عموما مانتوهای کتی از جنس پارچه جین، طراحی اسپرت داشته و برای استفاده‌های روزمره و بیرون رفتن با دوستان مناسب است. پارچه جین برای فصول مختلف سال مناسب است.

 

پارچه کرپ

جنس پارچه کرپ ترکیبی از پشم و پلی استر است و کیفیت و استحکام بالایی دارد. این پارچه نسبتا ضخامت بالایی دارد. بنابراین اگر در فصل زمستان به سر می‌برید، می‌توانید مانتو کتی از جنس پارچه کرپ انتخاب کنید.

 

پارچه چرمی

مانتو کتی چرم استایل خاصی داشته و ظاهر شیکی برای شما به همراه دارد. همچنین این پارچه به علت گرمای زیادی که دارد، مناسب روزهای سرد زمستان است. پارچه چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی عرضه شده و نوع طبیعی آن قیمت بالاتری داشته و به طبع، عمر بیشتری دارد.

 

پارچه مخمل

پارچه مخمل طرفداران خاص خود را داشته و استایل خاصی را برای ظاهر شما ایجاد می‌کند. مانتو کتی مخمل یک انتخاب مناسب برای خانم‌هایی است که به ظاهر و شیک پوشی خود اهمیت می‌دهند. پارچه مخمل تقریبا قیمت بالایی دارد.

از سایر پارچه‌های مورد استفاده در تولید مانتو کتی می‌توان به پارچه سوئیت، فوتر و نخی اشاره کرد.

 

 

مانتو کتی را چگونه با لباس‌های دیگر ست کنیم ؟

  1. برای داشتن یک استایل رسمی و شیک می‌توانید مانتو کتی مجلسی یا کلاسیک را انتخاب کرده و آن را با یک شلوار نخی یا کتان راسته ست کنید و یک استایل و ظاهر رسمی و خاص داشته باشید.
  2. اگر از طرفداران تیپ اسپرت هستید، باید مانتو کتی اسپرت را انتخاب کنید. ست کردن مانتو کتی اسپرت با یک شلوار جین می‌تواند یک ظاهر بسیار جذاب برای جوانان و نوجوانان به همراه داشته باشد و سن آن‌ها را کمتر از آنچه است نشان دهد.
  3. برای استفاده‌های روزمره، بهتر است لباس‌هایی را ست کنید که راحتی بیشتری را احساس کنید. یک مانتو کتی اسپرت یا کلاسیک به همراه یک شلوار بوت کات یا بگ می‌تواند استایل شیک و راحتی برای استفاده روزمره شما باشد.

 

 

در هنگام خرید مانتو کتی چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد ؟

در هنگام خرید هر لباسی از جمله مانتو کتی باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا تجربه یک خرید دلچسب و موفق را داشته باشید و از خرید خود راضی باشید. شما باید پس از کسب آگاهی و شناخت نسبت به مانتو کتی، نسبت به خرید آن اقدام کنید. از نکات مهمی که در هنگام خرید مانتو کتی باید مد نظر قرار داد می‌توان به طرح و مدل، رنگ مانتو کتی، سایز و اندازه، جنس پارچه، کیفیت دوخت، قیمت مانتو کتی و آب و هوا اشاره کرد. در ادامه به توضیح این نکات می‌پردازیم.

قیمت مانتو کتی

 

طرح و مدل

همانطور که گفته شد، مانتو کتی طرح‌های متنوعی دارد. شما باید با توجه به موقعیتی که قصد حضور در آن را دارید، طرح مناسب مانتو کتی را انتخاب کرده و اقدام به خرید مانتو کتی کنید.

 

رنگ مانتو کتی

در انتخاب رنگ مانتو کتی یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، تناسب و همخوانی رنگ آن با سایر لباس‌های شما است تا یک ظاهر شما یک رنگ بندی مناسب داشته باشد. همچنین باید به تناسب رنگ مانتو کتی با رنگ پوست و موی خود نیز دقت کنید که همخوانی داشته باشند.

 

چه سایز و اندازه‌ای مناسب من است؟

در هنگام خرید مانتو کتی باید به سایز بدن خود و اندازه مانتو توجه داشته باشید. باید سایزی از مانتو را انتخاب کنید که مانتو به طرز مناسبی در بدن شما به حالت ایستاده باشد. در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشید که باید در مانتویی که خریداری می‌کنید، در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

 

به جنس پارچه مانتو کتی توجه کنید

پارچه‌های مورد استفاده در مانتو کتی را به طور مفصل معرفی کردیم. در هنگام خرید مانتو کتی باید به مرغوبیت پارچه آن توجه کافی داشته باشید. مورد دیگر توجه به آب و هوای فصلی است که در آن قرار دارید. به طور مثال برای فصل زمستان بهتر است از پارچه‌های گرم مانند چرم انتخاب و خرید کنید.

 

چرا کیفیت دوخت مهم است؟

اولین نکته درباره کیفیت دوخت، تاثیر آن در ظاهر مانتو است به طوری که هرچه مانتو خوش دوخت‌تر باشد، زیبایی بیشتری به همراه دارد. دومین نکته این است که هرچه مانتو کیفیت دوخت بهتری داشته باشد، نشان دهنده کیفیت بالای تولید مانتو است و مانتوی شما عمر بیشتری دارد.

 

به موقعیت توجه کنید

هر شخصی که به شیک پوشی خود اهمیت می‌دهد، لباس‌های خود را متناسب با موقعیتی که قصد حضور در آن را دارد انتخاب می‌کند. شما می‌توانید متناسب با موقعیت‌های گوناگون، از بین مدل‌های مختلف مانتو کتی مانند مانتو کتی مجلسی، اسپرت و کلاسیک استفاده کنید.

 

 

خرید مانتو کتی با قیمت مناسب

برای خرید مانتو کتی بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که قیمت مناسب را در کنار کیفیت مطلوب به شما عرضه می‌کنند. برای خرید مانتو کتی ارزان بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که در آن واسطه‌ای در کار نباشد. برای این منظور می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید که امکان خرید مانتو اینترنتی با قیمت مناسب بدون واسطه را برای شما مهیا ساخته‌اند. یکی از موارد فروشگاه اینترنتی مانتو سیتی است که عرضه کننده مدل‌های متنوع مانتو از جمله مانتو کتی با قیمت مناسب و بدون واسطه است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه به آدرس mantocity.com اقدام به خرید مانتو کتی ارزان کنید، برای دسترسی آسان به این سایت می‌توانید این نام را در گوگل جستجو کنید: مانتو سیتی

 

 

پرسش و پاسخ

 

مانتو کتی چیست؟

مانتو کتی همانطور که از نام آن پیدا است، ترکیبی از مانتو و کت است و ظاهری شبیه به کت‌های مردانه دارد.

 

در طراحی و تولید مانتو کتی از چه پارچه‌هایی استفاده می‌شود؟

برای تولید و دوخت مانتو کتی از پارچه‌های مختلفی مانند فاستونی، کتان، جین، کرپ و چرمی اشاره کرد.

 

در هنگام خرید مانتو کتی به چه مواردی باید دقت کرد؟

در هنگام خرید مانتو کتی باید به مواردی مانند طرح،  مدل، رنگ مانتو، سایز و اندازه، جنس پارچه، کیفیت دوخت و قیمت مانتو توجه کرد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.