آشنایی با انواع زنجیر و گردنبند مخصوص آقایان

0

استفاده از زنجیر و گردنبند فقط مختص به خانم‌ ها نیست، بلکه آقایان نیز می توانند از زنجیر و گردنبند برای جذابیت بیشتر خود و به عنوان کامل کننده استایل خود، استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم درمورد انواع مدل زنجیر و گردنبند مردانه صحبت کنیم.

زنجیر و گردنبند مردانه

انواع زنجیر مردانه

ممکن است که برای خریداری یک هدیه زیبا و جذاب به انواع گردنبند های مردانه فکر کنید. در نظر داشته باشید که زنجیر‌های مردانه به طور کلی دارای انواع مختلف با طرح ها و مدل های متنوع هستند، انتخاب هریک از انواع زنجیر و گردنبندهای مردانه به نظر خود مشتری بستگی دارد. به طور کلی مشتریان در خریداری زنجیرهای مردانه با تنوع زیادی مواجه هستند و می توانند زنجیر موردنظر خود را متناسب با سلیقه‌ ای که دارند خریداری کنند. در نظر داشته باشید که زنجیرهای مردانه از جهات مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. شکل ظاهری، جنس، کیفیت و قیمت از جمله مواردی هستند که زنجیرهای مردانه را از یکدیگر متمایز می کنند. به طور کلی از انواع مختلف زنجیرهای مردانه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • زنجیر کارتیر (کارتیه)
  • زنجیر فیگارو
  • زنجیر رولو
  • زنجیر ونیزی
  • زنجیر بیزانس
  • زنجیر طنابی
  • زنجیر کابلی

بهتر است که در خرید انواع زنجیرهای مردانه به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. قبل از هر چیزی از اصل بودن آلیاژ زنجیر موردنظر اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید‌ که از آلیاژهای مختلفی برای تولید انواع زنجیرهای مردانه استفاده می شود. علاوه بر این مورد، اندازه زنجیر نیز جزو یکی دیگر از مواردی است که بایستی به آن توجه داشته باشید.

زنجیر کارتیر مردانه

از رایج ترین و متداول ترین نوع زنجیر های مردانه موجود در بازار می توان به زنجیر کارتیر اشاره نمود. این نوع زنجیرها در حقیقت زنجیر کوبایی نام دارند اما در داخل ایران با این نام شناخته می شوند. این نوع زنجیرها دارای کاربرد زیادی هستند و از انواع پر فروش زنجیر های مردانه به حساب می آیند. استفاده از این نوع محصول امروزه به طور گسترده ای افزایش یافته است. اغلب آقایان و پسرهای جوان از این نوع زنجیر زیبا استفاده می کنند. شکل ظاهری این نوع زنجیر درست شبیه به زنجیر کابلی است، تنها تفاوتی که میان آن ها وجود دارد این است که حلقه های زنجیر کارتیر، مسطح، مواج و شکلدار هستند. در نظر داشته باشید حلقه های این زنجیر می توانند هم اندازه و یا متغیر باشند. به طور کلی این نوع زنجیر با هر نوع استایل و تیپی، تناسب و هماهنگی دارد و می توان از آن بر روی هر نوع لباسی استفاده نمود.

زنجیر فیگارو

از دیگر انواع پر فروش گردنبندهای مردانه می توان به زنجیر فیگارو اشاره نمود. این نوع زنجیر نیز همانند زنجیر کارتیر دارای محبوبیت بالایی در میان مردم است. امروزه بسیاری از افراد به خرید این نوع زنجیر زیبا می پردازند و می توان گفت که این نوع محصول توانسته است حجم خرید گسترده ای را به خود اختصاص دهد. این نوع زنجیر برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید شد. آن زمان، این زنجیر به سرپرستی شخصی به نام فیگارو طراحی شد. در نظر داشته باشید که این نوع گردنبند مردانه نیز در خانواده زنجیر های تسمه ای قرار دارد و طرح آن شبیه به زنجیر کارتیر است. دانه های این زنجیر هم اندازه نیستند، حلقه های زنجیر فیگارو به صورت ریز و درشت هستند. این نوع طراحی، زیبایی کار را چندین برابر کرده است.

زنجیر ونیزی

زنجیر ونیزی را می توان از زیبا ترین نوع زنجیر های مردانه موجود در بازار دانست؛ به زنجیر ونیزی زنجیر جعبه ای نیز گفته می شود. این نوع زنجیر با نمونه های قبلی دارای تفاوت های بسیار زیادی است. دانه های زنجیر ونیزی مربعی شکل هستند و به یکدیگر وصل هستند. به طور کلی این نوع زنجیر در دسته زنجیر های براق قرار می گیرد. ظاهر این نوع زنجیر به گونه ای است که با هر نوع سلیقه ای همخوانی دارد. توجه داشته باشید که می توانید زنجیر ونیزی را با آویز نیز استفاده کنید. استفاده از آویز در این زنجیر باعث افزایش زیبایی و جذابیت آن می شود. اگر شما نیز به دنبال یک نوع زنجیر زیبا و براق هستید که بتوانید آویز موردنظر خود را به آن متصل کنید، زنجیر ونیزی همواره گزینه مناسبی به حساب می آید. این زنجیر با طراحی منحصر به فرد خود توانسته مکمل استایل های مردانه گردد.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.