آشنایی با تخم مرغ شانسی ها

0

شانسی ها و دنیای تخم مرغ شانسی ها سال هاست که در بین جوامع مختلف به شکل های گوناگون وجود دارد و توانسته اند خیلی سریع سهم خود را در بازار اسباب بازی پیدا کنند. در سال های اخیر تجارت تخم مرغ شانسی نه تنها نشانه ای از کاهش سرعت را تجربه نکرده بلکه توانسته محبوبیت بیشتری را در بازارهای ایران و جهان در بر بگیرد. در این بین تبلیغات در شبکه های اجتماعی علل خصوص ویدیوهای آنباکسینگ در یوتیوب به این مقوله کمک شایانی کرده اند؛ اما بیاید کمی عقب تر برگردیم تا تخم مرغ شانسی ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ایده اولیه این اجناس توسط برند کیندر به صورت تخم مرغ های شکلاتی پایه گذاری شد. این محصولات به صورت تخم مرغ های شکلاتی توخالی بودند که جایزه ها در داخل آن ها قرار داشت و با خوردن تخم مرغ شکلاتی به آن جایزه دست میافتید؛ اما تا چند سال پیش و با ورود این محصولات به ایران در بحث تنوع، برندهای محدودی مشغول به تولید و عرضه بودند؛ اما تولیدکنندگان با بررسی این موضوع و ایجاد تنوع و خلاقیت در جعبه شانسی ها، از پلاستیک به جای شکلات استفاده کردند. مزیت پلاستیک این بود که می شد به راحتی و با کمترین هزینه به طرح و رنگ دلخواه در بیاید پس با استفاده از این موضوع تولید پوکه تخم مرغ شانسی پلاستکی را در دستور کار خود قرار دادند؛ اما به جهت از دست نرفتن هیجان خرید این محصول همراه با خوراکی‌شان، خوردنی را داخل آن‌ها تعبیه کردند.

این تخم مرغ شانسی های پلاستیکی به سبب سهولت در تولید، دست تولید کنندگان را باز گذاشت تا بتوانند انواع و اقسام این کالاها را از نظر سایز و اندازه تولید و مطابق با سلیقه خودشان پر کنند. در ادامه به چند نوع از این محصولات اشاره می کنیم. تخم مرغ شانسی پلاستیکی پر فروش ترین نوع این اجناس در کشور ما هستند. قیمت منصفانه و جذابیت رنگی در این مدل آن ها را خیلی خواستنی می کند.

  • تخم مرغ شانسی سایز 1.5 ( 7×5 سانتی متر )

کوچک‌ترین نوع هستند که در دو مدل مات و شفاف تولید می‌شود که  تخم مرغ شانسی شفاف برای پر کردن خوراکی‌های ریز و اسمارتیزها می‌تواند استفاده شود.

  • سایز 2 ( 8×6 سانتی متر )
  • سایز 3 ( 11×8 سانتی متر )
  • سایز 5 ( 12×9 سانتی متر )
  • سایز 7 (15×10 سانتی متر)
  • سایز 20 ( 29×20 سانتی متر )

که به این تخم مرغ شانسی بزرگ، به دلیل ابعادش تخم دایناسور هم می‌گویند و از محبوبیت زیادی هم در بازار برخوردار است.  اسباب بازی تخم دایناسور در رنگ های مختلف و شبیه به تخم دایناسور واقعی طراحی شده و می تواند هدیه ای جذاب و هیجان انگیز باشد.

اما شاید بخواهید محصولی مطابق با سلیقه خودتان را آماده و برای عرضه آماده کنید. در این جاست که استفاده از پوکه تخم مرغ شانسی برای شما منطقی است. امروزه برای تولید کنندگان پیدا کردن محصولاتی با کیفیت و جذاب که هم‌زمان قیمت مناسبی هم داشته باشد یک چالش بزرگ است اما راه کار این مسئله چیست؟ پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید تخم مرغ شانسی به تولیدکنندگان با سابقه این محصولات مراجعه کنید. خرید تخم مرغ شانسی و متعلقات این محصولات به این صورت باعث حذف هزینه های اضافی مثل واسطه گری و انبار خواهد شد.

نکات مهم در هنگام خرید تخم مرغ شانسی

  • ظاهر جذاب با رنگ بندی متنوع

درست است که شکل تمامی این محصولات به صورت تخم مرغ است اما در بحث تنوع و کیفیت رنگ استفاده شده و همچنین شیرینگ چاپ دار مورد استفاده می تواند جذابیت هایی را به وجود آورد.

  • متریال با کیفیت

استفاده از متریال با کیفیت در بحث تولید از چند جهت مهم است اما مهم ترین آن بحث ایمنی این محصولات در برخورد با پوست دست و دهان می باشد.

  • دوام و اصالت کالا

در بحث دوام و کیفیت این اجناس باید بگویم که به جهت این که این اجناس را می توان پس از استفاده هم بارها و بارها مورد استفاده قرار داد، پس استفاده از متریال با کیفیت برای دوام این محصولات می تواند بسیار مهم باشد.

  • قیمت تمام شده مناسب

در بحث تولیدات عمده و فروش در بازار یکی از نکات مهم قیمت تمام شده مناسب است. محصولی که به صورت عمده و با قیمتی مناسب به فروش می رسد می تواند بازار خوبی را به دست بیاورد

اما قضیه به این جا ختم نمی شود. امروزه خریدن محصولاتی که دارای خلاقیت و تنوع های جذاب است در چشم بیننده بسیار هیجان انگیز می باشد. پس تولیدکنندگان در ایران وجهان با توجه به این مسئله و طراحی و تولید محصولات جدید سعی کرده اند تا از این راه فروش خوبی را در بازار تجربه کنند. در ادامه به بررسی دوتا از برندهای مطرح خارجی می پردازیم.

تخم مرغ شانسی LOL

LOL سورپرایزها در واقع عروسک های شگفت انگیزی همراه با متعلقاتشان هستند که در داخل یک تخم مرغ قرار دارند. این تخم مرغ از 7 لایه تشکیل شده که در هر لایه یکی از لوازم جانبی های عروسک اصلی قرار دارد و در لایه آخر خود عروسک را می یابید. شرکت MGA در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت خصوصی تولیدکننده اسباب بازی است و طبق گزارش‌ها سال 2018 توانست حدود 4 میلیارد دلار LOL را به فروش برساند. این برند توانست در سال 2019 و 2020 برنده جایزه بهترین اسباب بازی شود.

تخم مرغ شانسی zuru

محصولات این شرکت در واقع یک عروسک نرم پولیشی هستند که در پوکه هایی متناسب با خود محصول قرار دارند. ایده اولیه این شرکت توسط برادران موبری در سال 2003 در کشور نیوزلند پیاده سازی شد و در ابتدا نام این برند را Guru انتخاب کردند که توسط شرکت دیگری ثبت شده بود، پس به Zuru تغییر دادند. این کمپانی هم اکنون 8500 کارمند در بیش از 10 کشور مختلف دارد که ادعا می کند بیش از 70 درصد کارمندانش خانوم ها هستند. Zuru یکی از سریع ترین شرکت های اسباب بازی در حال رشد است و به دلیل خلاقیت و تکنیک های تولید جدید خود شناخته شده است. محصولات این شرکت در بیش از 120 کشور عرضه می شود.

کلام آخر

تخم مرغ شانسی سال هاست که حضور پر رنگی در ایران و جهان دارند. این محصولات در انواع و اقسام مختلف و با متریال های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. خریدن و باز کردن این اجناس برای هرکسی می تواند یک چالش هیجان انگیز باشد و با توجه به مخفی بودن آن ها، شما را تشویق می کنند تا بارها و بارها آن ها را خریداری کنید.

صادرت تخم مرغ شانسی ویستا

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.