با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران برای آموزش کاشت ناخن آشنا شوید!

0

زیبایی همیشه یکی از دغدغه‌های بانوان بوده و خانم‌ها همیشه از مشتری‌های پر و پا قرص آرایشگاه‌ها هستند. امروزه یکی از بروزترین ‌و محبوب‌ترین روش‌های زیبایی در بین بانوان، کاشت ناخن است که اخیرا طرفداران بسیاری را جذب کرده است. این روزها بانوان به کاشت ناخن و ترمیم آن اهمیت زیادی داده و وقت و هزینه زیادی را نیز برای آن صرف می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که طراحی، کاشت و ترمیم ناخن، یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود. این مسئله باعث شده آموزش کاشت ناخن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مراکز و آموزشگاه‌های بسیاری، دوره‌های آموزش طراحی ناخن را ارئه می‌دهند. شما پس از یادگیری کاشت ناخن و دریافت مدرک فنی حرفه‌ای، به علت بازار کار بسیار پر رونقی که دارد، می‌توانید سریعا وارد کار شده و درآمد بالایی از این حوزه داشته باشید. برای آموزش کاشت ناخن، بهترین کار این است که دوره‌ای را انتخاب کنید که هم دارای اساتید و مربیان مجرب و متعهد باشد، هم در پایان آموزش مدرک معتبر به شما بدهد تا برای کسب و کار شما مشکلی پیش نیاید.

 دوره آموزش کاشت ناخن

 

انواع کاشت ناخن

خانم‌ها توجه ویژه‌ای به زیبایی خود داشته و یکی از این موارد، زیبایی دست‌ها است. بدون شک ظاهر ناخن‌ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دست‌ها دارد. کاشت ناخن به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. قبل از کار گذاشتن ناخن، ابتدا سطح رویی ناخن فرد را با سوهان دستی یا سوهان برقی می‌تراشند تا ناخن فرد به یک لایه بسیار نازک تبدیل شود. این کار برای این است که ناخن کاشته شده بیش از حد برجسته نباشد. سپس با استفاده از موادی، ناخن مصنوعی را به روی ناخن فرد می‌چسبانند. از دو متد اصلی کاشت ناخن می‌توان به کاشت ناخن با مواد پودری و کاشت ناخن با مواد ژله‌ای اشاره کرد. سایر روش‌های گسترده کاشت ناخن از این دو متد اصلی مشتق شده‌اند و از تکنیک‌‌های خاصی در آن‌ها استفاده می‌شود. همه این تکنیک‌ها در دوره‌های آموزش کاشت ناخن به صورت اصولی آموزش داده می‌شوند. از سایر روش‌های کاشت ناخن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کاشت ناخن دوآل (قالبی)
  • کاشت ناخن گیاهی یا فیبری
  • کاشت ناخن با فرمر
  • کاشت ناخن با مواد اکلیلی
  • لمینت ناخن
  • کاشت ناخن هایلایت
  • کاشت ناخن با پودر هلویی
  • کاشت ناخن فرنچ
  • ژلیش ناخن

 

دوره‌های آموزشی برای کاشت ناخن

همانطور که اشاره شد، کاشت ناخن یکی از پرمخاطب‌ترین خدمات آرایشگاهی در بین زنان است. در این حرفه خدمات گسترده‌ای از جمله طراحی، کاشت، ریمو و ترمیم ناخن ارائه می‌شود که باعث می‌شود، مشتری‌های این گونه خدمات روز به روز افزایش پیدا کنند. بنابراین می‌توان گفت که این حرفه و مهارت، می‌تواند یک مهارت بسیار درآمدزا بوده و شما از طریق آن می‌توانید یک شغل مستقل داشته باشید و به کسب درآمد بپردازید. این نکته را باید متذکر شد که کاشت ناخن بازار بسیار شلوغی دارد و افراد بسیاری این گونه خدمات را ارائه می‌دهند. بنابراین اگر شما هم قصد دارید که در این بازار معروف شده و مشتری‌های زیادی را برای خود جذب کنید، باید به طور حرفه‌ای این مهارت را فرا گرفته و در کار خود متخصص باشید. برای آموزش کاشت ناخن، بهتر است در دوره‌هایی شرکت کنید که از ویژگی‌های خوبی برخوردار بوده و در پایان دوره شما توانایی کار بر روی انواع ناخن‌ها را داشته باشید. همچنین یکی از مهم‌ترین موارد، داشتن مدرک معتبر برای اشتغال در کاشت ناخن است؛ پس باید دوره‌ای را انتخاب کنید که در پایان کار یک مدرک معتبر مانند مدرک فنی حرفه‌ای به شما بدهند. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های یک دوره اصولی آموزش طراحی و کاشت ناخن را توضیح دهیم.

 

در دوره آموزش کاشت ناخن، چه مواردی آموزش داده می‌شوند؟

در دوره آموزش کاشت ناخن سرفصل‌های متعددی به شما آموزش داده می‌شوند تا در پایان دوره شما تسلط کافی به این مهارت داشته باشید و بتوانید کلیه کارهای مربوط به کاشت ناخن را برای هر ناخنی انجام دهید. مواردی مانند کاشت ناخن، لمینت ناخن، سوهان کشی، مانیکور و پدیکور، ترمیم و ریمو ناخن در این دوره‌ها به شما آموزش داده می‌شود.

 

ویژگی‌های یک دوره اصولی کاشت ناخن چیست؟

همانطور که اشاره شد، کاشت ناخن روش‌های گوناگونی داشته که هر یک تکنیک‌های خاص خود را دارند که هنرجو باید همه آن‌ها را به صورت حرفه‌ای و اصولی آموزش ببیند تا بتواند تمامی نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشد. هر دوره آموزشی باید از یک سری ویژگی و استانداردهایی برخوردار باشد تا بتواند برای هنرجویان خود مفید واقع شده و آن‌ها بتوانند از مهارت کسب شده، به درآمدزایی برسند. در ادامه ویژگی‌های یک دوره اصولی آموزش طراحی ناخن را برشمرده و آن‌ها را به طور مختصر توضیح می‌دهیم.

 

آموزش کامل و اصولی

یک دوره اصولی و معتبر آموزش کاشت ناخن، تمامی سرفصل‌ها، مطالب و تکنیک‌های طراحی و کاشت ناخن را در خود جای داده و خیال هنرجویان را از این بابت راحت می‌کند. این سرفصل‌ها شامل موارد زیر است:

  1. آموزش انواع کاشت ناخن (پودری، ژله‌ای، قالب، فرنچ و …)
  2. شناخت قالب و آناتومی ناخن
  3. خلاقیت در طراحی ناخن
  4. آموزش کامل مانیکور و پدیکور
  5. سوهان کشی دستی یا برقی
  6. آموزش ترکیب رنگ برای طراحی ناخن
  7. آموزش اصول و تکنیک‌های مهم ترمیم ناخن
  8. شناخت انواع ابزارهای مورد استفاده در کاشت ناخن و آموزش کامل کار با آن‌ها

 

اساتید و مربیان مجرب

داشتن استاد یا مربی حرفه‌ای برای هر دوره آموزشی ، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دوره است. مربی یک دوره باید علاوه بر داشتن حرفه و تخصص در کار خود، تجربه بالایی نیز داشته باشد. مربیانی که تجربه دارند، بیشتر به مشکلات هنرجویان واقف بوده و بهتر از پس آن‌ها برمی‌آیند. از دیگر ویژگی‌های یک مربی حرفه‌ای این است که تمامی مطالب را به حوصله و کامل به هنرجویان خود آموزش داده تا فهم مطالب آسان گردد و مطلب یا تکنیکی از قلم نیفتد.

 

اعطای مدرک معتبر

در پایان هر دوره آموزشی، یک مدرک معتبر به هنرجو اعطا می‌شود. معمولا در پایان دوره‌های آموزش کاشت ناخن، مدرک معتبر فنی حرفه‌ای به هنرجویان داده می‌شود.

 

سخن پایانی

زیبایی یکی از دغدغه‌های امروز بانوان است که یکی از موارد آن طراحی و کاشت ناخن است. این امر سبب شده تا کاشت ناخن به یک شغل پر متقاضی و پر درآمد تبدیل شده و روز به روز افراد جدیدی را به خود جذب کند. از این رو با یادگیری اصولی طراحی و کاشت ناخن، می‌توان به یک شغل مستقل با درآمد بالا رسید. برای یادگیری اصولی و حرفه‌ای این مهارت، بهتر است در یک دوره آموزش کاشت ناخن شرکت کنید. شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس به تخصص بالایی در کاشت ناخن رسیده و به کسب درآمد بپردازید. برای شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری گل گیس، می‌توانید به نشانی golgisamoz.com مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

انواع روش‌های کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به طور کلی شامل دو متد پودری و ژله‌ای است. اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که از این دو متد اصلی مشتق شده‌اند.

 

سرفصل‌های دوره‌های آموزش کاشت ناخن کدام‌ هستند؟

از مهم‌ترین سرفصل‌های دوره‌های آموزشی کاشت ناخن می‌توان به آموزش انواع کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور، سوهان کشی، لمینت، ترمیم و ریموو ناخن اشاره کرد.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های یک دوره اصولی آموزش کاشت ناخن چیست؟

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک دوره حرفه‌ای آموزش کاشت ناخن باید دارا باشد می‌توان آموزش کامل و اصولی، اساتید و مربیان حرفه‌ای و مجرب و اعطای مدرک معتبر را نام برد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.