دستور پخت شیرینی آلمانی با دستگاه بی نظیر آلمانی زن

0

با توجه به این که افراد زیادی در سراسر دنیا به شیرینی علاقه دارند، دستگاه‌های مختلفی برای تهیه انواع شیرینی تولید شده است. دستگاه آلمانی زن یکی از دستگاه‌هایی است که برای پخت شیرینی آلمانی از آن استفاده می‌شود.

در ادامه قصد داریم که طرز پخت شیرینی با دستگاه آلمانی زن را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به راحتی آن را در منزل خود تهیه کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه قیف زن - کیانی ماشین

دستور پخت شیرینی آلمانی با دستگاه آلمانی زن 

شیرینی آلمانی یکی از انواع شیرینی‌هایی است که طعم لذیذی دارد و در سراسر دنیا با استفاده از دستگاه آلمانی زن تولید می‌شود. برای تهیه این شیرینی از مواد مختلفی استفاده می‌شود و ترکیب آن‌ها در کنار هم می‌تواند یک شیرینی آلمانی خوشمزه تولید می کند.

مواد لازم برای تهیه این شیرینی عبارتند از  شکلات تخته‌ای، کره یا مارگارین، تخم مرغ، آرد سفید، وانیل مایع، مارمالاد با طعمی که دوست دارید و پودر شکر . در ادامه دستور پخت این شیرینی خوشمزه را شرح می‌دهیم.

در مرحله اول کره مورد استفاده قرار می‌گیرد که در دمای محیط باید آن را داخل کاسه بریزید و پودر شکر را هم به آن اضافه  کنید. سپس با استفاده از همزن مواد را به هم بزنید تا کمی با یکدیگر ترکیب شوند. در مرحله بعد با سرعت متوسط مواد را هم بزنید تا به خوبی پودر شوند‌. در مرحله بعد تخم مرغ سالم را داخل یک کاسه بریزید و همراه با وانیل به کاسه حاوی ترکیب شکر و کره اضافه نمایید. مواد موجود را ترکیب کنید و خوب هم بزنید. موارد را  به شکل دورانی هم بزنید و به صورت خمیر درآورید.

بعد از این کار یک قسمت از خمیر را داخل سلفون قرار دهید و در یخچال بگذارید، سپس برگه روغنی را روی آن قرار دهید و دوباره یک قسمت دیگر از خمیر و همچنین یک برگه روغنی دیگر را روی آن بگذارید. بعد از قرار دادن خمیر در یخچال، با استفاده از وردنه آن را با ضخامت ۳ میل باز نمایید. در مرحله بعد باید به سراغ فر بروید و یکی از سینی‌های آن را بیرون بیاورید و درجه حرارت فر را روی ۱۷۵ درجه سانتی گراد بگذارید تا گرم شود.

قرار دادن خمیر به همراه کاغذ روغنی مرحله دیگری است که باید انجام دهید. در این مرحله می بایست کاغذ روغنی روی خمیر را بردارید و خمیر را کات کنید تا تکه‌های خمیر به یکدیگر نچسبند. سپس به مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بگذارید تا شیرینی‌ها بپزند. بعد از خنک شدن شیرینی‌ها نوبت به اضافه کردن مارمالاد می‌رسد. اضافه کردن مارمالاد می‌تواند با استفاده از قیف انجام شود، وقتی شیرینی‌ها فیکس شدند، باید آن‌ها را داخل سینی بچینید. مرحله آخر هم مربوط به اضافه کردن شکلات تخته‌ای است که این کار با توجه به سلیقه شما انجام می‌گیرد.

با در نظر گرفتن این نکات و رعایت مراحل پخت شیرینی، هر فردی می‌تواند بهترین شیرینی آلمانی را تهیه کند. در ضمن باید به نکاتی که باعث پخت بهتر می‌شوند هم توجه نماید. پس همچنان همراه ما باشید.

 

نکات پخت شیرینی با دستگاه آلمانی زن 

برای این که بتوانید به شکل بهتری پخت شیرینی با دستگاه آلمانی زن را انجام دهید، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. با توجه به این که ترکیبی از مواد مختلف برای تهیه شیرینی آلمانی استفاده می‌شود، رعایت کردن چند نکته در رابطه با این مواد ضروری است.

یکی از نکاتی که به کار بهتر در زمینه پخت این شیرینی کمک می‌کند، این است که مواد ترکیب شده نباید بیش از حد هم زده شوند. همینطور ورز دادن زیاد از حد خمیر شیرینی هم کار اشتباهی است. بنابراین حتما باید این نکات را مد نظر قرار دهید. یکی از موارد دیگری که باید اضافه کنیم، این است که پختن شیرینی آلمانی بدون استفاده از شربت بار هم امکان پذیر است. اما برای تهیه شربت بار می‌توانید از مواد مختلفی همچون زعفران، آبلیمو، شکر، آب و گلاب استفاده نمایید.

به طور کلی باید گفت در نظر گرفتن این نکات می‌تواند در کارتان پیشرفت ایجاد کند و نتایج خوبی به بار آورد. اگر با استفاده از دستگاه آلمانی زن هم شیرینی تولید می‌کنید، حتماً به کارکردهای آن توجه نمایید.

 

تاثیر و کاربرد دستگاه آلمانی زن برای تولید شیرینی

در صنعت شیرینی پزی یکی از دستگاه های پرکاربردی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه آلمانی زن و دستگاه قیف زن است. شیرینی آلمانی از جمله شیرینی‌هایی است که با استفاده از این دستگاه تولید می شود. افراد زیادی در سراسر کشور وجود دارند که حداقل یک بار طعم شیرینی آلمانی را چشیده‌اند.

همانطور که گفتیم، شیرینی آلمانی که نام دیگر آن شیرینی مشهدی است، می‌تواند توسط این دستگاه به بهترین شکل تولید شود. تاثیر خوبی که این دستگاه روی پخت شیرینی دارد، این است که شیرینی‌ها را به صورت یکدست و همینطور با کیفیت درمی‌آورد. سرعت پخت شیرینی با دستگاه آلمانی زن را نسبت به روش دستی چندین برابر است. قدرت موتوری که این وسیله دارد، به اندازه ۳ اسب بخار است. در واقع باید گفت که دستگاه آلمانی زن، به عنوان یک دستگاه دپازیتور شیرینی معرفی می‌گردد. از جمله تاثیرات مثبت دیگری که این دستگاه دارد، این است که می‌تواند به افزایش دادن بهره وری خط تولید شیرینی در قنادی ها کمک کند.

دستگاه آلمانی زن - کیانی ماشین

 

خرید دستگاه آلمانی زن از مجموعه کیانی ماشین 

تولیدکنندگان مختلفی در سراسر دنیا به تولید دستگاه‌های قنادی می‌پردازند که یکی از آن‌ها مجموعه کیانی ماشین است. این مجموعه بهترین دستگاه‌های قنادی را با بهترین کیفیت تولید می‌کند و به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید به خرید دستگاه آلمانی زن اقدام کنید، پیشنهاد میکنیم سری به سایت کیانی ماشین ( https://kianimachine.com/) بزنید.

یکی از مزیت‌هایی که خرید ماشین آلات قنادی از این مجموعه دارد، این است که مشاوره‌های لازم به افراد خریدار داده می‌شود. مشتریان عزیز قادر هستند که قبل از خرید این دستگاه از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند و با کاربرد آن بیشتر آشنا شوند. راه‌های برقراری ارتباط هم به شیوه‌های مختلف برای شما وجود دارد.

بنابراین اگر قصد خرید دارید، توصیه می‌کنیم که همین الان به سایت مربوط به این مجموعه رجوع نمایید. با این کار می‌توانید به سرعت به هدف خود که خرید دستگاه آلمانی زن است، برسید. نکته قابل توجه این است که قبل از خرید دستگاه آلمانی زن، ویژگی‌های مربوط به کیفیت آن را هم مورد بررسی قرار دهید. به این منظور که فاکتورهای مهمی در این بین وجود دارد که هر کدام به خودی خود می‌توانند در خرید بهتر یاری رسانتان باشند.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.