عوامل اثر گذار بر قیمت کابینت

0

تمامی کسانی که قصد خرید کابینت دارند، یکی از سوالاتی که می‌پرسند در مورد قیمت کابینت است. بهتر است بدانید که قیمت این محصول به موارد متعددی بستگی دارد که یکی از آنها متراژ کابینت است. هر چقدر متراژ کابینت بیشتر باشد، شما باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کنید. جنس کابینت نیز در قیمت این محصول اثرگذار است. به طور مثال، کابینت انزو از متریال‌های بسیار قوی و با کیفیت ساخته می‌شود و همین امر باعث شده است که قیمت آن در مقایسه با کابینت‌های معمولی بیشتر باشد. مدل کابینت نیز می‌تواند بر قیمت این محصول اثر بگذارد و کابینت پولیش به دلیل ساختار خاصی که دارد، می‌تواند بر قیمت اثرگذار باشد. اگر این موارد را مد نظر قرار دهید، می‌توانید قبل از خرید قیمت را تخمین بزنید.

متراژ کابینت

یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت کابینت اثر می‌گذارد، متراژ کابینت است. متراژ کابینت معمولا با توجه به متراژ آشپزخانه مشخص می‌شود. زمانی که متراژ آشپزخانه زیاد باشد، باید کابینت‌های زیادی به کار برده شوند و همین امر باعث می‌شود که شما هزینه زیادی را پرداخت کنید. بنابراین، اگر آشپزخانه بزرگی دارید، باید هزینه مناسبی را برای آن کنار بگذارید تا بتوانید با خرید آشپزخانه مناسب، شکوه زیادی را در آنجا برقرار کنید.

جنس کابینت

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت کابینت اثر می‌گذارد، جنس کابینت است. متریال‌های متعددی وجود دارند که در ساخت کابینت به کار برده می‌شوند. چوب، ام‌دی‌اف، ممبران و پی‌وی‌سی از جمله متریال‌هایی هستند که می‌توانید در زمان انتخاب کابینت به آنها توجه داشته باشید. معمولا کابینت‌هایی که از جنس چوب ساخته می‌شوند، معمولا قیمت بالاتری در مقایسه با کابینت‌هایی دارند که از متریال‌های دیگر ساخته می‌شوند.

مدل کابینت

در کنار این موارد که هر یک بر قیمت کابینت اثرگذار هستند؛ باید بدانید که مدل کابینت نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. کابینت‌هایی که دارای نقش‌ونگارها و برجستگی‌های زیادی هستند، قیمت بیشتری در مقایسه با کابینت‌هایی دارند که ساده طراحی شده‌اند.

ویژگی‌های کابینت پولیش

کابینت پولیش به کابینتی گفته می‌شود که جنس بدنه آن از رنگ پولیش است و یک لایه شفاف به ضخامت سه میلیمتر بر روی بدنه کابینت قرار می‌گیرد. این کابینت از ورقه‌های ام دی اف ساخته می‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. برخی از ویژگی‌های کابینت پولش به شرح زیر هستند:

  • زیبایی ظاهری

  • استحکام بالا و طول عمر طولانی

  • مقاومت در برابر رطوبت

  • کمک به طراحی آشپزخانه‌ای دل‌باز

  • تعویض آسان درب کابینت و رفع مشکلات کابینت

  • تنوع در اجرای سبک

  • مقاومت در برابر ضربه

  • مقاومت در برابر اکسیداسیون و لایه لایه شدن

ویژگی‌های کابینت انزو

کابینت انزو کابینتی است که با الهام از شرکت معتبر ایتالیایی به نام Zentique ساخته شده است و طرفداران بسیار زیادی در بازار ایران دارد. این کابینت برای ساخت نیازمند ماشین آلات پیشرفته است و باید در محیط ایزوله کارگاهی رنگ‌آمیزی شود. برخی از ویژگی‌های کابینت طرح انزو به شرح زیر هستند:

  • رنگ کابینت طرح انزو مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب و رطوبت دارد.

  • این کابینت دارای برجستگی و طرح‌های زیادی است که می‌تواند جلال و شکوه زیادی را در آَشپزخانه به وجود بیاورد.

  • این کابینت‌ها دارای کیفیت بالایی هستند و به زودی دچار شکستگی یا سایش نمی‌شوند.

برای استعلام قیمت کابینت به کجا مراجعه کنیم؟

قیمت کابینت به موارد متعددی بستگی دارد و در زمان خرید این محصول، باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید گزینه خوبی را انتخاب کنید. یکی از مواردی که بر قیمت این محصول اثر می‌گذارد، متریالی است که در ساخت آن به کار رفته است. مدل کابینت و متراژ آن نیز بر قیمت این محصول اثر می‌گذارد و شما در زمان خرید هر نوع کابینت از جمله کابینت پولیش و کابینت انزو باید به آن توجه داشته باشید. برای خرید بهترین کابینت باید به یک مرکز معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید.

شرکت آکوچوب از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید بدنه و درب ۱۶ میل کابینت های مدرن آغاز نمود و تلاش کرد به مشتریان هدف خود کمک کند به محصولات مدرن و منحصر به فرد دست پیدا کنند. هدف این شرکت تولید محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب است. همچنین، این شرکت محصولات خود را با زمان‌بندی مناسب ارائه می‌دهد و در نتیجه، این محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهند رسید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.