راهنمای تاتو ابرو: هر آنچه که باید بدانید!

0

آیا به تاتو ابروهای خود فکر می کنید؟ با خواندن این راهنما، هر آنچه که باید قبل از تاتو ابرو بدانید را بدست خواهید آورد. با اطلاعات دقیق در مورد اصول اولیه این روش، سبک های مختلف موجود، نحوه مراقبت از ابروهای خود پس از تاتو، و سوالات متداول، قبل از شروع به کار کاملاً مطلع خواهید شد.

تاتو ابرو چیست؟

تتو ابرو یک روش زیبایی است که در آن رنگدانه با استفاده از یک تکنیک تخصصی در پوست کاشته می شود تا ظاهر ابروهای پرتر و مشخص تر ایجاد شود.

این فرآیند می تواند یک راه حل عالی برای کسانی باشد که ابروهای کم پشت، بیش از حد خالی یا ناهموار دارند. ابروهای تتو شده می توانند طبیعی به نظر برسند و بسته به عواملی مانند نوع پوست و سبک زندگی، نتایج می تواند چندین سال باقی بماند.

چگونه ابروها را تاتو کنیم؟ فقط توسط یک هنرمند آرایشگر ماهر. با یک سالن آرایشی که به خوبی بررسی شده و بسیار توصیه شده است مانند سالن زیبایی مرجان نجفی بروید تا مطمئن شوید که از نتیجه نهایی راضی هستید. ابروهای شما چیزی نیست که بخواهید آن را به شانس بسپارید!

ماندگاری تاتو ابرو چقدر است؟

آیا تاتو ابرو دائمی است؟ خیر. به طور کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که نتایج تا دو سال باقی بماند.

طول عمر خالکوبی ابرو شما به چند عامل بستگی دارد. آیا می دانستید که نوع پوست شما می تواند روی مدت زمان تاتو ابروی شما تاثیر بگذارد؟ اگر پوست چرب دارید که مستعد تولید بیش از حد سموم است، تاتوی آرایشی ابرو ممکن است در مقایسه با نوع پوست خشک دوام زیادی نداشته باشد.

عوامل سبک زندگی و مراقبت از پوست نیز نقش دارند. به عنوان مثال، گذراندن زمان زیادی در خارج از منزل و زیر نور خورشید و استفاده از غلظت بالایی از مواد فعال در محصولات مراقبت از پوست می تواند سرعت محو شدن ابروهای شما را افزایش دهد. ممکن است برای حفظ ظاهر مورد نظر نیاز به دستکاری باشد و ما به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که هر ۱۰ تا ۱۲ ماه یکبار برای تجدید رنگ برای حفظ رنگ مراجعه کنند.

بهترین سالن تاتو ابرو

شکل صورت و رنگ پوست خود را در نظر بگیرید
خالکوبی ابرو بسیار سفارشی شده است تا با شکل ابرو، رنگ پوست و رنگ موی دلخواه هر مشتری مطابقت داشته باشد. قبل از انجام پروسه های پر کردن یا میکروبلیدینگ، تاتوکار آرایشی شما با شما همکاری می کند تا فرم ابرویی را پیدا کند که ساختار صورت شما را کاملاً تکمیل کند.

در اینجا برخی از فرم های رایج صورت که با مدل های مناسب ابرو جفت می شوند آورده شده است:

  • صورت مربعی فشرده ممکن است کشیده با ابروهای کمانی به نظر برسد
  • چشم‌های پهن‌تر و پل‌های بینی پهن‌تر را می‌توان با ابروهایی که به هم نزدیک شده‌اند، تقویت کرد
  • صورت های پرتر را می توان با ابروهای ضخیم متعادل کرد و توهم صورت کوچکتر را ایجاد کرد
  • صورت های ملایم و گرد می توانند با ابروهای زاویه دار مشخص شوند

رنگ پوست و رنگ موهای شما نقش مهمی در انتخاب سایه مناسب برای ابروهای شما دارد. طیف وسیعی از رنگدانه ها موجود است و معمولاً رنگی که کمی تیره تر از مو است، صورت را قاب می کند و توجه را به ناحیه چشم جلب می کند.

آیا تاتوی ابرو درد دارد؟

میزان ناراحتی در حین خالکوبی ابرو می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند به کاهش درد یا ناراحتی در طول عمل کمک کند.

نکات مراقبت از تاتو ابرو:

  • از تابش مستقیم نور خورشید به مدت ۴ هفته پس از عمل خودداری کنید. همیشه در فضای باز کلاه بپوشید
  • روی یک روبالشی تمیز بخوابید.
  • اجازه دهید دلمه یا پوست خشک به طور طبیعی لایه برداری شود. چیدن ممکن است منجر به زخم یا از دست دادن رنگ شود.
  • به مدت چهار هفته از انجام بوتاکس، درمان های شیمیایی یا میکرودرم ابریژن خودداری کنید.
  • به مدت یک هفته از ورزش های گرم و شدید خودداری کنید.
  • در ده روز اول، از دوش آب گرم طولانی مدت خودداری کنید.
  • در ده روز اول با صورت پایین نخوابید.
  • در ده روز اول، از شنای رو به پایین، دریاچه ها و جکوزی دوری کنید.
  • از آرایش یا کرم ضد آفتاب روی ناحیه استفاده نکنید.
  • از مالش، چیدن یا خاراندن ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  • دوش گرفتن را تا ۵ دقیقه نگه دارید تا بخار را به حداقل برسانید و هنگام شستن بدن، ناحیه صورت/روش خود را از آب دور نگه دارید.

مراقبت و نگهداری طولانی مدت

حفظ بهترین ظاهر ابروها تا زمانی که ممکن است به شدت به تعهد شما به مراقبت های پس از مدت طولانی بستگی دارد. همانطور که اشاره کردیم، محافظت از صورت خود در برابر نور خورشید و اجتناب از استفاده از محصولات مراقبت از پوست با غلظت بالایی از مواد فعال در ناحیه ابرو می تواند به افزایش عمر ابروهای شما کمک کند.

تفاوت تاتو ابرو با میکروبلیدینگ

تاتو ابرو در مقابل میکروبلیدینگ:

میکروبلیدینگ نوعی تاتوی آرایشی ابرو است، اما از چند جهت کلیدی با خالکوبی سنتی متفاوت است. میکروبلیدینگ یک تکنیک خالکوبی ابرو نیمه دائمی است که با استفاده از یک ابزار دستی با سوزن‌های ظریف، ضرباتی شبیه مو ایجاد می‌کند که شبیه موهای طبیعی ابرو شماست، در حالی که خالکوبی سنتی ابرو از یک دستگاه استفاده می‌کند. از طرف دیگر، فرآیند تاتو کردن ابروها برای پر کردن آنها با دستگاه تاتو انجام می شود. به این معنی که سوزن ها به پوست نفوذ کرده و جوهر را تزریق می کنند. همچنین، میکروبلیدینگ شامل وارد کردن رنگدانه به پوست به روشی سطحی تر است، به این معنی که اثرات آن به اندازه خالکوبی های سنتی دوام نمی آورد.

با این حال، میکروبلیدینگ می‌تواند با تقلید از ظاهر موهای منفرد، ابرویی طبیعی‌تر ایجاد کند. این کار با استفاده از یک تیغه ظریف برای ایجاد ضربه های کوچک و مو مانند در پوست و سپس پر کردن سکته ها با رنگدانه به دست می آید.

آیا میکروبلیدینگ برای شما مناسب است؟

اگر از جمله افراد زیر هستید میکروبلیدینگ یک گزینه فوق العاده است.

  • مایل به داشتن ابروهایی با ظاهر طبیعی و حجیم
  • مقابله با ابروهای کم پشت و ناهموار
  • تجربه مشکلات ریزش مو
  • به دنبال تقویت ملایم شکل ابروی خود هستید
  • می خواهید ظاهری بیدار و بدون آرایش ابرو داشته باشید

سوالات متداول – اصلاح، برداشتن تاتو ابرو و سایر نگرانی ها

ما به بسیاری از سوالات متداول که از مشتریان خود داریم پاسخ خواهیم داد تا به شما در درک خالکوبی های آرایشی کمک کنیم.

آیا تاتو ابرو اصلاح می شود؟

بله، خالکوبی ابرو توسط یک تکنسین ماهر قابل اصلاح است. آنها می توانند رنگ، شکل یا تراکم را برای بهبود ظاهر ابروهای شما تنظیم کنند.

آیا می توان تاتوی ابرو را پاک کرد؟

بله، تاتوی ابرو را می توان از طریق پاک کردن تاتو با لیزر پاک کرد. اگر می خواهید تاتوی ابروی خود را پاک کنید، با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش را تعیین کنید.

آیا تاتو ابرو باعث ریزش مو می شود؟

خالکوبی ابرو معمولا باعث ریزش مو نمی شود. با این حال، یک تکنسین بی‌تجربه ممکن است از روش نامناسبی استفاده کند که می‌تواند خطر آسیب به فولیکول‌های مو را افزایش دهد.

آیا می توان ابروها را برای همیشه خالکوبی کرد؟

خالکوبی ابرو نیمه دائمی در نظر گرفته می شود، زیرا با گذشت زمان محو می شود. با این حال، برخی از تکنیک‌ها می‌توانند طولانی‌تر از سایر روش‌ها دوام بیاورند و برای حفظ ظاهر دلخواه، نیاز به لمس کردن است.

آیا می توانم در دوران بارداری تاتو ابرو کنم؟

به طور کلی توصیه می شود در دوران بارداری به دلیل خطرات احتمالی و افزایش حساسیت، تاتو ابرو را انجام ندهید.

آیا می توانم در دوران شیردهی ابروهایم را تاتو کنم؟

قبل از انجام تاتو ابرو در دوران شیردهی با پزشک معتمد خود مشورت کنید، زیرا رنگدانه ممکن است برای کودک شما خطراتی ایجاد کند.

آیا می توانم بعد از تاتوی ابرو بوتاکس بزنم؟

توصیه می کنیم حداقل چهار هفته پس از انجام تاتوی ابرو قبل از انجام بوتاکس صبر کنید تا امکان بهبودی مناسب و جلوگیری از عوارض وجود داشته باشد.

آیا می توانم بعد از بوتاکس تاتوی ابرو انجام دهم؟

توصیه می کنیم قبل از انجام تاتو ابرو حداقل چهار هفته بعد از بوتاکس منتظر بمانید تا از قرار دادن دقیق آن اطمینان حاصل کنید و از عوارض جلوگیری کنید.

آیا می توانم بعد از تاتو ابرو قهوه بنوشم؟

حداقل تا ۲۴ ساعت پس از انجام تاتو ابرو از مصرف کافئین خودداری کنید، زیرا ممکن است در روند بهبودی اختلال ایجاد کند.

آیا می توانم بعد از تاتو ابرو ورزش کنم؟

برای جلوگیری از تعریق بیش از حد که ممکن است روند بهبودی را تحت تاثیر قرار دهد، تا ۷ روز پس از انجام تاتو ابرو از ورزش های شدید خودداری کنید.

آیا می توانید ابروهای تاتو شده را روشن کنید؟

بله، ابروهای تاتو شده را می توان از طریق تکنیک های مختلفی مانند اشباع با آب، حذف لیزر یا اصلاح رنگ روشن کرد.

آیا می توان روی ابروهای تاتو میکروبلید زد؟

میکروبلیدینگ روی تاتوهای موجود ابرو امکان پذیر است، اما ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب به یک تکنسین ماهر نیاز داشته باشد.

آیا می توانم ابروهایم را بعد از تاتو رنگ آمیزی کنم؟

حداقل دو هفته پس از انجام تاتو ابرو قبل از اینکه ابروهای خود را رنگ کنید صبر کنید تا بهبودی مناسب ایجاد شود.

آیا می توانم بعد از تاتوی ابرو صورتم را بشوییم؟

حداقل تا ۲۴ ساعت پس از انجام تاتو ابرو از شستن صورت خودداری کنید و هنگامی که شروع به شستن صورت خود می کنید از پاک کننده ملایم استفاده کنید تا از تحریک آن جلوگیری کنید.

آیا ابروهای تاتو شده ایده خوبی هستند؟

ابروهای خالکوبی شده می تواند ایده خوبی برای کسانی باشد که می خواهند راه حلی با ماندگاری و نگهداری کم برای ابروهای خود داشته باشند. با این حال، تحقیق و انتخاب یک تکنسین ماهر برای اطمینان از بهترین نتایج ضروری است.

آیا می توانید بعد از تاتو ابرو آرایش کنید؟

صبر کنید تا خالکوبی ابروی شما به طور کامل بهبود یابد و قبل از آرایش آن ناحیه را انجام دهید. استفاده زودهنگام آرایش می تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند و به طور بالقوه بر نتیجه نهایی تأثیر بگذارد.

برای ابروهای باورنکردنی آماده اید؟ امروز قرار ملاقات خود را رزرو کنید یا با تانیا بیوتی کر پرس و جو کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.