طراحی سایت مارکت پلیس اختصاصی

0

احتمالا این روزها نام مارکت پلیس یا سیستم های چند فروشندگی را شنیده اید. دیجی کالا یک نمونه مارکت پلیس می باشد. به صورت کلی مارکت پلیس، به هر مکانی اعم از حضوری یا آنلاین گفته می‌شود که تبادل کالا بین خریداران و فروشندگان را تسهیل می کند. مدل کسب‌وکار مارکت پلیس با مدل خرده‌فروشی متفاوت است، زیرا معاملات در هر دو جهت اتفاق می‌افتد، نه فقط در یک جهت. مارکت پلیس هم چنین نیاز به هزینه های گزاف فیزیکی انبار و ارسال و .. را نیز از بین میبرد. برای همین این شیوه طرفدار زیادی پیدا کرده است و موضوع طراحی سایت مارکت پلیس بسیار ترند شده است.

مارکت پلیس چیست؟

مارکت پلیس ها ممکن است تقریباً هر نوع محصولی را برای فروش ارائه دهند، از قطعات خودرو و تجهیزات ورزشی گرفته تا لوازم مهمانی و اسباب بازی های کودکان. انواع مختلفی از مارکت پلیس وجود دارد که در ادامه این پست به تفصیل آنها را توضیح خواهیم داد.

مارکت پلیس های آنلاین به طور فزاینده ای محبوب شده و می شوند، زیرا راه اندازی آن مقرون به صرفه است. نمونه‌ها مانند Amazon، Etsy، Walmart، eBay و به برخی از مارکت پلیس های آنلاین پیشرو برای خرده‌فروشان تبدیل شده‌اند. برخی از مارکت پلیس ها الزامات فروشنده را تحمیل می کنند تا اطمینان حاصل شود که فقط مارک هایی با کیفیت خاص می توانند بفروشند. اگر یک مارکت پلیس این نوع الزامات را اعمال کند، معمولاً به انواع خاصی از محصولات یا صنایع محدود می شود. مارکت پلیس فراتر از محیط های خرده فروشی نیز گسترش می یابند. آنها کمک می کنند تا محصولات با تقاضای بالا را به مشتریانی که روند خرید را هدایت می کنند، بیاورند. شیوه درآمدی آنها معمولا از طریق پورسانت و تبلیغات می باشد.

 راه اندازی مارکت پلیس

آیا قصد راه اندازی مارکت پلیس دارید؟ آیا قصد دارید از طریق اتصال فروشندگان و خریداران درآمد داشته باشید؟ بهترین راه ایجاد یک مارکت پلیس آنلاین و ایجاد بستر مناسب برای تبادلات میان خریداران و فروشندگان است. برای مارکت پلیس شما می توانید سفارش طراحی سایت یا اپلیکیشن بدهید. انتخاب بین وبسایت یا اپلیکیشن تا حد زیادی به نوع مارکت پلیس، مشتریان، بودجه، شیوه های تبلیغاتی مد نظر و … بستگی دارد.

چه در حالت سایت یا حالت اپ لازم است به شیوه حرفه ای پیاده سازی گردد. هم چنین پیشنهاد میگردد سیستم به صورت اختصاصی برای شما برنامه نویسی شود تا در صورت گسترش کار امکان بهبود و افزودن بخش های جدید را داشته باشید. هم چنین در طراحی سایت مارکت پلیس اختصاصی عملکرد و امنیت سیستم بهینه تر خواهد بود.

طراحی سایت مارکت پلیس اختصاصی

مارکت پلیس اختصاصی چیست؟

مارکت پلیس اختصاصی به صورت کامل و سفارشی برای شما برنامه نویسی می‌شود و تمامی فرایندها مطابق خواست شما خواهد بود. هم چنین طراحی مختص سایت یا اپلیکیشن شما می باشد. از نظر سرعت، عملکرد، امنیت، ساپورت تعداد یوزر و … بهینگی بیشتری دارد. اگر سایت یا اپ شما زیرساخت خوبی نداشته باشد در صورت زیاد شدن تعداد کاربر و محصولات با مشکل مواجه خواهد شد.

مارکت پلیس یا سیستم چند فروشندگی اختصاصی، امکان گسترش پذیری بالایی دارد و می تواند نیازمندیهای آینده شما را نیز برطرف کند. هم چنین از نظر سئو بهینه می باشد تا در صورت سفارش سئو بتوانید بازدهی بهتری داشته باشید و کمتر با مشکلات فنی مواجه شوید.

البته لازم است دقت بفرمایید که تمامی شرکتها و افراد این نکات را در نظر نمی گیرند و ممکن است شما با هزینه زیاد یک سیستم نامناسب به دست آورید. حتما درباره شرکت طراح تحقیقات لازم انجام دهید و همه موارد را ذکر کنید.

شرکت طراحی مارکت پلیس

یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت یا اپلیکیشن مارکت پلیس، شرکت رایانیتا می باشد که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد. زمینه تخصصی این شرکت، ایجاد مارکت پلیس و اتوماسیون های اختصاصی است. برای آشنایی بیشتر و پرسش سوالات خود، می توانید از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید. کافی است وارد سایت Rayanita.com شوید و درخواست مشاوره ثبت کنید یا با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰ تماس بگیرید.

این شرکت تضمین بازگشت وجه می دهد و یک سال پشتیبانی فنی رایگان دارند که باعث آسودگی خیال شما می شود.

مزایای راه اندازی مارکت پلیس

مزایای راه اندازی مارکت پلیس

با توجه به رشد بازار و مناطقی که هنوز توسط این فناوری استفاده نشده است، صاحبان مشاغل می توانند از مدل کسب و کار استفاده کنند و راه حل های منحصر به فرد خود را بسازند. در زیر برخی از مزایای کلیدی راه اندازی مارکت پلیس شخصی شما آورده شده است.

بهره وری

هزینه انتشار یک برنامه کاربردی یا سایت مارکت پلیس بسیار کمتر از هزینه های فیزیکی می باشد و هم چنین شیوه های تبلیغاتی آنلاین بسیار موثر تر، پربازده تر و کم هزینه تر هستند.

درآمد بیشتر

صاحبان مارکت پلیس می توانند جریان درآمدی را انتخاب کنند که به بهترین وجه متناسب با بازار آنها باشد و با اهداف تجاری آنها همسو باشد. محبوب‌ترین مدل‌های کسب درآمد عبارتند از: کمیسیون، کارمزد فهرست، اشتراک، تبلیغات و ارائه خدمات اضافی. می‌توانید از ترکیبی از چندین طرح کسب درآمد استفاده کنید، اما بهتر است زمانی که شروع به کار می‌کنید، فقط یکی را اجرا کنید و کم کم بقیه شیوه ها را اضافه کنید.

گزاره ارزش

مارکت پلیس به شرکت‌ها فرصتی شگفت‌انگیز می‌دهند تا عرضه خود را که نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه در فروشگاه فیزیکی ندارد، انجام دهند. تامین کنندگان می توانند نوعی کارت ویزیت با رتبه بندی و نظرات مشتریان ایجاد کنند تا مشتریان بتوانند تصمیمات آگاهانه بگیرند. برای جذب ارائه‌دهندگان محصول و خدمات و همچنین مشتریان، یک مارکت پلیس، می‌تواند هزینه‌های کمتر، پتانسیل کسب درآمد بیشتر، تجربه کاربری برتر، برند جذاب‌تر و محیط برنامه امن‌تر را نسبت به محدود کردن دسترسی به یک مکان فیزیکی ارائه دهد.

یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر

یک مارکت پلیس به ریسک مالی کمتری نسبت به فروشگاه نیاز دارد زیرا نیازی به سرمایه گذاری در موجودی ندارد. با این حال، مارکت پلیس به احتمال زیاد به سرعت گسترش خواهند یافت. و اگر ترافیک به سرعت رشد کند، ممکن است لازم باشد فروشندگان بیشتری برای پاسخگویی به تقاضا اضافه شوند. بنابراین، تنها چالش پیش روی صاحبان مارکت پلیس، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا است. فروشندگان با کیفیت بالا مشتریان بیشتری را جذب می کنند، در حالی که پایگاه مشتری رو به رشد، فروشندگان بیشتری را جذب می کند.

علاقه مشتری

یکی از جذابیت های اصلی مارکت پلیس برای خریداران این است که پیشنهادات از چندین تامین کننده یا ارائه دهنده خدمات را می توانند در کنارهم ببینند. مشتریان به احتمال زیاد از یک برنامه با طیف گسترده ای از گزینه ها استفاده می کنند تا بتوانند دقیقاً آنچه را که می خواهند بدون محدود کردن انتخاب خود به یک ارائه دهنده واحد انتخاب کنند.

تحلیل و بررسی

صاحبان مارکت پلیس می توانند فروش خود را با معیارهای دقیق پیگیری کنند. به عنوان مثال، یک مالک می تواند ببیند کدام محصولات و خدمات مورد تقاضا هستند و بداند کدام فروشنده بیشتر ترجیح داده می شود. در نتیجه، مالک می تواند کالاها و خدماتی را تبلیغ کند که واقعاً برای کاربرانش مهم هستند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.