هرآنچه که باید درباره بازی EA FC 24 بدانید

0

به محض این که از بازی‌های فوتبالی رایانه‌ای یاد می‌شود، همه افراد به یاد یک نام خاص می‌افتند و آن نام خاص، بازی فیفا از شرکت الکترونیک آرتز است. نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد، این است که در سال‌های آتی دیگر خبری از این بازی نخواهد بود و به جای آن بازی EA SPORTS FC 24 عرضه می‌شود. در واقع، EA FC 24 جایگزین اصلی فیفا به شمار می‌آید.

از زمانی که این بازی عرضه شد، بین شرکت فیفا و الکترونیک آرتز یک قرارداد سی‌ساله منعقد شد. ظاهراً پس از پایان این سی سال و عدم تمدید این قرارداد باید به طور کامل با سری فیفا خداحافظی کنیم و به سراغ جایگزین اصلی آن، یعنی سری EA FC برویم.

سری فیفا عمده محبوبیت خود را مدیون وجود بخش‌هایی همچون آلتیمیت تیم است. باید ببینیم که آیا سری جدید این بازی فوتبالی می‌تواند محبوبیت سی ‌ساله سری فیفا را ادامه دهد یا خیر. با ما همراه شوید تا با یکدیگر به طور کامل در این مورد صحبت کنیم؛ چراکه قصد داریم اطلاعات مهمی را در زمینه نسخه 24 بازی  EA FC به شما ارائه دهیم.

 

نام بازی فیفا به EA FC تغییر پیدا می‌کند

چرا فیفا به EA SPORTS FC تغییر نام داد؟

شرکت الکترونیک آرتز به عنوان عرضه‌کننده بازی EA FC 24 تصمیم گرفته است تا این بازی را به طور کامل با یک برندسازی جدید (Rebranding) به بازار ارائه کند. همان ‌طور که گفته شد، شرکت الکترونیک آرتز و فیفا (FIFA) سی سال متمادی با یکدیگر همکاری می‌کردند و در واقع، الکترونیک آرتز اجازه استفاده از نام فیفا را برای سری بازی‌های فوتبالی خود از این سازمان دریافت کرده بود. از سوی دیگر، سازمان فیفا به ازای صدور اجازه استفاده از نام خود، مبلغ هنگفتی را به عنوان سود فروش کل این بازی درخواست می‌کرد.

ظاهراً این رابطه دو طرفه دیگر ادامه پیدا نمی‌کند و پس از سپری شدن سی سال و اتمام زمان قرارداد، هیچ یک از دو طرف قرارداد علاقه‌ای برای تمدید آن ندارند. شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است تا از یک نام جدید برای سری بازی‌های فوتبال خود استفاده کند و سازمان فیفا نیز دیگر قصد ندارد حق استفاده از نام خود را به شرکت الکترونیک آرتز بدهد. از این که در پشت پرده و در سطوح مدیریتی چه اتفاقی افتاده است، چیزی نمی‌دانیم، اما این امر واضح است که شرکت الکترونیک آرتز به انتشار بازی‌های سری فیفای خود با نام بازی EA FC 24 ادامه می‌دهد.

چه مواردی را می‌توان در بازی EA SPORTS FC مشاهده کرد؟

اکثر حالت‌های بازی فیفا در بازی EA SPORTS FC 24 نیز به طور کامل قابل استفاده هستند. از جمله این بخش‌ها می‌توانیم به مواردی همچون کیک آف (KICK – OFF)، بازی به شکل آنلاین، اسکیل گیمز (SKILL GAMES)، بازی‌های ولتا (VOLTA)، بخش کریر مود (CARRIER MODE) و بخش پرو کلابز (PRO CLUBS) اشاره کنیم.

همان‌ طور که می‌توان مشاهده کرد، تمامی بخش‌های محبوب بازی فیفا در بازی EA SPORTS  FC 24 نیز ادامه می‌یابند. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از این حالت‌ها به دنیای عظیمی از مسابقات گوناگون دسترسی داشته باشید و از بازی EA FC نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که کلیه بخش‌های گفته شده در نسخه‌های بعدی EA FC یعنی نسخه‌های 24، 25 و … نیز وجود دارند و می‌توان از آن‌ها در زمان دلخواه استفاده کرد.

 لایسنس لالیگا در اف سی 24

لایسنس تمامی تیم‌ها در این بازی وجود دارد

لایسنس‌های موجود در بازی EA FC شامل چه مواردی است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هر بازی ورزشی خاصی به ویژه بازی‌های فوتبالی به آن توجه داشته باشد، بحث لایسنس‌ها یا حق استفاده معنوی از لیگ‌ها، ورزشگاه‌ها، لوگو‌ها و بسیاری از موارد دیگر است. بازی EA FC 24 در این زمینه دقیقاً مانند سری فیفا عمل کرده است و بسیاری از لایسنس‌های مهم را می‌‌توان در این بازی به خوبی پیدا کرد.

از جمله این لایسنس‌ها می‌توانیم به موارد مهمی همچون لایسنس لیگ‌های اروپایی اشاره کنیم. بازی EA FC همانند سری فیفا دارای لایسنس لیگ‌هایی مهم اروپایی مثل لیگ لالیگا، بوندس‌لیگا، سری A ایتالیا و لیگ حرفه‌ای انگلستان است. این لیگ‌ها در کلیه سطوح پشتیبانی می‌شوند.

لایسنس کلیه تیم‌های موجود در این لیگ‌ها به طور کامل جذب شده است تا بازیکنان در زمان انتخاب تیم مورد نظر خود هیچ ‌مشکل خاصی نداشته باشند. این لایسنس‌ها شامل مواردی همچون کیت ورزشی تیم‌های مختلف و همچنین کلیه بازیکنان آن‌ها نیز می‌شوند. در بازی EA FC 24 شاهد کسب لایسنس کلیه ورزشگاه‌های معروف جهان نیز هستیم. در واقع، تعداد ورزشگاه‌های موجود در بازی نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه تعدادی ورزشگاه جدید نیز به این بازی اضافه شده است.

 

بخش آلتیمیت تیم EA FC همانند آلتیمیت تیم فیفا است

این بازی دقیقاً برای چه کنسول‌های خاصی عرضه می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در مورد بازی EA SPORTS FC 24 مطرح می‌‌شود، سؤالات مربوط به کنسول‌هایی است که بازی روی آن‌ها عرضه خواهد شد. از آنجایی که بازی EA FC جایگزین بازی FIFA می‌شود، می‌توان انتظار داشت که این بازی نیز برای کلیه کنسول‌هایی که از بازی FIFA پشتیبانی می‌کردند، در دسترس باشد. نباید فراموش کرد که این سری بازی‌های ورزشی از مهم‌ترین عناوین شرکت EA هستند و بعید به نظر می‌رسد که این شرکت بازی EA FC 24 را برای کنسول‌های خاصی عرضه نکند.

به طور کلی می‌توان انتظار داشت که این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کلیه رایانه‌های ویندوزی عرضه شود. این که آیا این بازی برای سیستم عامل مک او اس شرکت اپل عرضه می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست و به همین دلیل، نمی‌توان در این زمینه یک نظر قطعی داد.

نکاتی در مورد بخش آلتیمیت تیم و امکان خریداری کوین آن

همه ما می‌دانیم که اصلی‌ترین و پرطرفدارترین بخش بازی‌های فیفا در کل جهان، بخش آلتیمیت تیم است. این بخش به طور قطع در بازی EA SPORTS FC 24 نیز وجود دارد. برای رسیدن به پیشرفت مناسب در آلتیمیت تیم، معمولاً باید مدت زمان زیادی را به انجام مسابقات گوناگون اختصاص دهید. این امر به خودی خود زمان‌بر است و به همین دلیل، می‌توان به سراغ روش‌های مناسب‌تری رفت.

یکی از بهترین روش‌های موجود در این زمینه، خریداری کوین آلتیمیت تیم محسوب می‌شود. با خرید کوین آلتیمیت تیم، اعتبار کلی شما در این بخش افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید با کمک همان اعتبار بازیکنان حرفه‌ای‌تری را به تیم خود اضافه کنید. فوت استوک به عنوان معتبر‌ترین مرجع موجود در رابطه با خرید و فروش سکه یا کوین آلتیمیت تیم، به شما در این زمینه یاری می‌رساند.

باید توجه داشت که خریداری کوین به طور کلی توسط شرکت الکترونیک آرتز غیر قانونی شناخته شده است. این موضوع احتمالاً در بازی EA SPORTS FC 24 نیز مشاهده می‌شود، اما لازم نیست نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. فوت استوک با تجربه بسیار بالای خود به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ ‌گونه مشکل خاصی نسبت به خریداری کوین‌های مورد نظر خود اقدام کنید. این مجموعه این کوین‌ها را با نازل‌ترین قیمت ممکن نسبت به سایر سایت‌های رده اول گوگل به شما ارائه می‌کند تا حتی با بودجه‌های بسیار پایین نیز بتوانید به راحتی در بخش آلتیمیت تیم پیشرفت داشته باشید.

 EA SPORTS FC 24

با ما کوین آلتیمیت تیم را به دست آورید

سخن پایانی

به دلیل پایان یافتن قرارداد بین شرکت الکترونیک آرتز و سازمان فیفا، بازی‌های فوتبالی این شرکت دیگر تحت نام تجاری FIFA به فروش نمی‌رسند. الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است تا این بازی را با نام جدید EA FC در اختیار کلیه طرف‌داران بازی‌های ورزشی فوتبالی قرار دهد.

بازی EA SPORTS FC 24 از کلیه امکاناتی برخوردار است که بازی فیفا داشت و در اختیار کاربران مختلف قرار می‌داد. به همین دلیل، کلیه گیمرها نباید نگرانی خاصی در رابطه با این موضوع داشته باشند. شما می‌توانید با خریداری کوین بازی EA FC از فوت استوک و استفاده از آن در بخش آلتیمیت تیم، خیلی سریع به پیشرفت زیادی برسید و کلیه بازیکنان مورد نظر خود را به راحتی به دست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.