“اشکوسازه” شرکتی نوین در اجرای سازه های فولادی lsf و خانه های پیش ساخته

0

با افتخار، شرکت “اشکوسازه گستر” را به شما معرفی می‌کنیم. این شرکت، به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه سازه‌های سبک و سقف شیبدار در ایران، به تخصص و تجربه خود در ارائه و اجرای این نوع سازه‌ها افتخار می‌کند. اجازه بدید به صورت خلاصه به خدمات کلی که این شرکت ارائه میکنه بپردازیم.

تخصص و تنوع محصولات:

“اشکوسازه گستر” به عنوان اولین شرکت ساختمانی دارای مجوز ثبت شده در ایران، به طور تخصصی به معرفی، ارائه و اجرای سازه‌های سبک می‌پردازد. این شرکت تنوع بالایی از محصولات مرتبط با سازه‌های سبک را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

طراحی سازه LSF و ال اس اف

خدمات مشاوره رایگان:

“اشکوسازه گستر” با افتخار خدمات مشاوره و بازدید در ارتباط با پروژه‌های انبوه‌سازی، شهرک‌سازی، ویلا‌سازی، نوسازی مدارس و اضافه‌بنا با استفاده از سازه‌ فلزی LSF  یا سازه  CFS و دیگر متریال‌های نوین ساختمانی را به شما ارائه می‌دهد. خدمات مشاوره این شرکت به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود و تهیه و ارسال پیش‌فاکتور نیز در پی خواهد داشت.

نمایندگی انحصاری:

“اشکوسازه گستر” اخذ نمایندگی انحصاری محصولات شرکت‌های برجسته در زمینه سفال، شینگل و دکرا از جمله شرکت‌های سبونگ کره جنوبی، سفال شیرکوه یزد، آندولین و آندوویلا، پارس روف تایل، سفال ترک، متروتایل، ورق طرح سفال پرچین، آردواز، ایرانیت و شادولاین را بر عهده دارد. این نمایندگی‌ها نتیجه اهتمام و کوشش پرسنل این شرکت طی دهه‌های گذشته بوده و از کیفیت بالای محصولات اطمینان می‌بخشد.

اجرای سازه‌ها:

با تخصص در اجرای سازه‌های خورشیدی، ال‌اس‌اف LSF و  سازه CFS ، “اشکوسازه گستر” امکان تهیه مصالح از سوی کارفرمایان را نیز فراهم می‌کند. این شرکت به عنوان یک شریک قابل اعتماد، خدمات اجرایی از سوی خود ارائه می‌دهد.

چرا “اشکوسازه گستر” بهترین اجرا کننده سازه LSF در تهران است؟

پشتیبانی قوی: این شرکت از دستگاه رول‌فرمینگ اختصاصی با قابلیت انواع خم‌ها و رول‌فرمینگ بر روی ورق‌ها بهره می‌برد. این امکان موجب می‌شود تا مقاطع رانر و استاد با بهترین کیفیت و به آسانی تولید شوند. همچنین اشکوسازه گستر با داشتن یک انبار 350 متر مربعی در محل کارخانه، مشکلات احتمالی مرتبط با کسری مصالح را حل کند.

طراحی سازه سی اف اس

سال ها تجربه: این شرکت با افتخار افتخار همکاری با سازمان‌های معتبر در طی دو دهه گذشته را دارد، که می‌توانید آنها را در رزومه شرکت و گالری تصاویر مشاهده فرمایید.

سرعت بالا در اجرا: با بیش از 20 گروه نصب با تجهیزات کامل و بیش از 80 نفر نیروی نصب، این شرکت حداکثر سرعت در اجرای پروژه‌ها را تضمین می‌کند.

گارانتی ده ساله: اشکوسازه گستر تمامی پروژه‌های خود را به مدت یکسال پس از تحویل قطعی پروژه گارانتی نموده و امکان ارائه گارانتی 10 ساله با همکاری شرکت بیمه ایران را نیز داراست.

قیمت‌های رقابتی: هزینه سازه‌های سبک LSF یا CFS از سازه‌های فلزی معمول حداقل 30 درصد پایین‌تر است و این شرکت از قیمت‌های رقابتی برخوردار است بدون کاهش کیفیت.

سازه‌های استاندارد: قبل از تولید، سازه‌های مورد نظر توسط واحد طراحی سازه شرکت مدل‌سازی می‌شوند و مطابق با آیین‌نامه‌های کشور بارگذاری می‌شوند، تا اطمینان از کیفیت و استاندارد آنها حاکم شود.

“اشکوسازه گستر” با این ویژگی‌ها و تخصص‌های فراوان، به عنوان بهترین اجرا کننده سازه LSF در تهران شناخته می‌شود. این شرکت در تمام مراحل پروژه‌های سازه‌های سبک شما به شما همراهی می‌کند و از آغاز تا انجام پروژه به کیفیت و رضایت مشتریان اولویت می‌دهد.

با توجه به تنوع وسیعی از زمینه‌های فعالیت شرکت “اشکوسازه گستر”، این شرکت به واقعیت می‌پیوندد که یکی از بهترین اجراکننده‌های سازه‌های LSF در تهران است. این تنوع در زمینه‌های فعالیت نشان می‌دهد که شرکت “اشکوسازه گستر” دارای تجربه و تخصص گسترده‌ای در صنعت ساخت و ساز است. این زمینه‌های فعالیت شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ساختمان‌های پیش‌ساخته: این شرکت در زمینه‌ی ساختمان های پیش ساخته فعالیت دارد که از آنجایی که این ساختمان‌ها از مواد سبک LSF و CFS ساخته می‌شوند، تخصص خود را نشان می‌دهد.
  2. نیروگاه‌های خورشیدی: ساخت و اجرای نیروگاه‌های خورشیدی نیاز به دقت و تجربه دارد، و شرکت “اشکوسازه گستر” این تخصص را نیز در این زمینه از خود نشان می‌دهد.
  3. کانس ویلایی: ساخت و تجهیز کانس‌های ویلایی نیز یکی از زمینه‌های فعالیت این شرکت است و این تجربه نشان از تنوع عریض در اجرای پروژه‌های مسکونی دارد.

با توجه به تنوع زمینه‌های فعالیت و تجربیات گسترده شرکت “اشکوسازه گستر” در این زمینه‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت بهترین اجراکننده سازه LSF در تهران است. تخصص، تجربه، و کیفیت ارائه خدمات این شرکت، آن را به یکی از پیشتازان در عرصه ساخت و ساز تبدیل کرده و باعث شده تا به عنوان بهترین انتخاب برای پروژه‌های LSF در تهران شناخته شود.

در نهایت، وبسایت شرکت “اشکوسازه گستر” را به آدرس https://eshcosazehgostar.com به شما معرفی می‌کنم. این وبسایت شامل تمام اطلاعات مورد نیاز برای معرفی شرکت، نمونه کارها، و راهنمایی‌های سفارش کارهای مختلف می‌باشد.

برای سفارش دادن پروژه‌هایی که در زمینه‌های ساختمانی متنوعی از جمله سازه‌های LSF، ساختمان‌های پیش‌ساخته، نیروگاه‌های خورشیدی، و کانس ویلایی فعالیت دارید، بهترین انتخاب برای تهران و منطقه اطرافتان شرکت “اشکوسازه گستر” است. این شرکت با تجربه و تخصص گسترده در اجرای پروژه‌های متنوع، نمونه کارهای قابل مشاهده روی وبسایت خود دارد تا شما بتوانید کیفیت و استاندارد کارهایشان را بررسی کنید.

 انجام ساختمان های پیش ساخته

به شما توصیه می‌شود که جهت مشاهده نمونه کارها و برقراری ارتباط با شرکت “اشکوسازه گستر” بر روی لینک وبسایت آنها به  https://eshcosazehgostar.com مراجعه کرده و با تیم متخصص و متعهد این شرکت در ارتباط باشید. این وبسایت حاوی اطلاعات دقیق و جامعی در مورد خدمات و نمونه کارهای شرکت “اشکوسازه گستر” می‌باشد که به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیمات را برای پروژه‌های خود بگیرید.

درنهایت با افتخار، فقط به معرفی برخی پروژه‌های سازمانی اجرایی توسط شرکت “اشکوسازه گستر” بسنده می کنیم:

  1. مجتمع تفریحی توریستی دشت نور
  2. نظام مهندسی استان لرستان
  3. مجموعه هتل دریایی ترنج کیش
  4. اداره ثبت اسناد شمیرانات تهران
  5. اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان
  6. خانه موزه دکتر شریعتی تهران
  7. اداره ثبت اسناد کل کشور
  8. بیمارستان قلب تهران
  9. بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز
  10. بیمارستان یاس (میرزا کوچک خان جنگلی) تهران
  11. دفترمرکزی فروشگاه های زنجیره‌ای “خونه به خونه”
  12. بیمارستان حضرت فاطمه (س)
  13. کارگزاری بانک ملّی ایران
  14. مجتمع فرهنگی طغرل شهر ری دیوار آتش آمفی تئاتر
  15. مجتمع ویلایی دهدز منطقه گردشگری زراس
  16. مجتمع تفریحی تجاری صبا میدان حر
  17. کمپ گردشگری خلیج فارس
  18. دانشگاه تربیت معلم
  19. شرکت دالگستر
  20. آب و فاضلاب استان تهران
  21. مجتمع تفریحی توریستی وارنا

برای مشاهده پروژه‌های شخصی و اطلاعات بیشتر در مورد شرکت “اشکوسازه گستر”، می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://eshcosazehgostar.com مراجعه کنید و نمونه کارها و پروژه‌های دیگر را بررسی کنید. این پروژه‌ها نمایانگر تجربه و تخصص این شرکت در اجرای پروژه‌های متنوع و بزرگ می‌باشند، و از آنجا که با بیش از 200 پروژه موفق سازمانی و خصوصی تجربیات خود را با ویدئو و تصویر به نمایش گذاشته اند، بدون شک می‌توانند بهترین انتخاب برای پروژه‌های شما باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.