خرید راحت و سریع جم بازی و گیفت کارت

0

گیمرها، نتورکرها، دانشجویان، دانش آموزان و افراد عادی میتوانند با خرید گیفت کارت  و خرید جم بازی بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی و زمانی به خدمات، محصولات، برنامه ها و اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

گیفت کارت نوعی کارت هدیه است که دارای اعتباری مشخص و غیرنقدی است که قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد و می تواند بهترین کادو برای افراد با سلیقه های مختلف باشد. جم بازی نیز به ارز رایج بازی های موبایلی و ویدیویی گفته می شود که و امکان استفاده از آیتم ها و آپشن های موجود در بازی ها را به گیمر میدهد و به بهبود سطح مهارت های آنها کمک می کند.

جم بازی های موبایلی و ویدیویی

امروزه میلیاردها نفر از مردم سراسر دنیا به منظور پر کردن اوقات فراغت خود و یا کسب درآمد از بازی های موبایلی و ویدیویی استفاده می کنند و شرکت های بازیسازی نیز با عرضه جم بازی ها درآمدزایی بالایی دارند.

گیمرها با خرید جم بازی ها و  انجام خرید درون برنامه ای اندروید و ios می توانند امکان دسترسی به انواع آپشن ها و آیتمهای بازی را خواهند داشت.

در حقیقت خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو، ، خرید جم فری فایر و ارز رایج بازی های دیگر باعث تجربه لذت و هیجان بیشتر بازیکنان می شود.

گیفت کارت های رایج دنیا

تقریبا تمامی شرکت ها و موسسه های معتبر جهانی برای جلب مشتریان بیشتر و افزایش رفاه کاربران خود اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها کرده اند اما تعدادی از این کارت ها از محبوبیت و رواج بیشتر در نقاط مختلف دنیا برخوردارند.

کاربران می توانند از هر نقطه ای از جهان با خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall، خرید گیفت کارت استیم، خرید گیفت کارت ایکس باکس، خرید گیفت کارت اپل، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید گیفت کارت گوگل پلی ، خرید گیفت کارت ریزر گلد و … به راحتی به امکانات و محصولات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

موارد امنیتی خرید گیفت کارت

تنوع و تعدد گیفت کارتها و همچنین فعالیت افراد مختلف در این حوزه باعث شده است که کاربران چالش های مختلفی در زمان خرید داشته باشند. در اصل در زمان خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس، خرید ویزا کارت و مسترکارت ها و … باید به مواردی همچون نوع گیفت کارت، اعتبار فروشنده، نوع گیفت کارت و جم، کارمزد و مالیات، ناحیه و منطقه مورد استفاده، تاریخ انقضا و … توجه ویژه ای داشت.

خرید امن و آسان از گیم کد

سایت فروشگاهی گیم کد یکی از معتبرترین و مطمئن ترین سایت های فروشگاهی فعال در حوزه گیفت کارت و جم بازی است که با داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و همچنین برخورداری از ویژگی هایی همچون شارژ فوری اکانت بازی ها،  داشتن درگاه بانکی مطمئن، داشتن SSL مناسب، شارژ فوری، پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، تحویل فوری محصول و … می تواند امکان خریدی مطمئن و سریع را برای کاربران فراهم نماید. افراد میتوانند با مراجعه به این سایت به سرعت و با مناسب ترین قیمت اقدام به خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس،  خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال، و خرید جم انواع بازی‌ها و … نمایند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.