تعمیر کامپیوتر و عیب یابی در محل

0

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل شامل عیب یابی، تعمیر یا تعویض قطعات مختلف مثل کیبورد، سوکت شارژ، مدار تغذیه و بورد، ارتقای هارد و رم و… می باشد.

 

خدمات کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. با این کار دیگر نیازی به صرف هزینه‌های ایاب و ذهاب زیاد و ارسال کامپیوتر به شرکت‌های مختلف برای عیب یابی نخواهد بود. کلیه ایرادات و مشکلات سیستم شما با تعمیر کامپیوتر در محل رفع می‌شود. اما بهترین شرکت ارائه کننده خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کدام است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های حوزه خدمات کامپیوتری را معرفی کنیم.

 

مهم‌ترین ایرادات کامپیوتر

همه ما ممکن است با خرابی‌های کوچک و بزرگ در کامپیوتر خود مواجه شویم. همانطور که می‌دانید کامپیوترها نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما دارند و خرابی آنها، می‌تواند در روند کارهای ما اختلال ایجاد کند. تعمیر کامپیوتر شامل دو دسته خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌شود.

تعمیر کامپیوتر در تهران

 

  • روشن نشدن کامپیوتر: وجود مشکلات سخت‌افزاری یا خرابی در منبع تغذیه، مانیتور، کارت گرافیک یا مادربورد، می‌تواند از روشن شدن کامپیوتر جلوگیری کند.
  • هنگ کردن سیستم: یک مشکل رایج که ممکن است شما را به تعمیر کامپیوتر نیازمند کند، نمایش یک صفحه آبی رنگ روی مانیتور است. با این که ری استارت کردن می‌تواند این مشکل را به طور موقتی برطرف کند، اما بهتر است برای رفع ریشه‌ای آن اقدام کنید. روشن ماندن سیستم برای مدت زمان طولانی، وجود باگ در برخی نرم‌افزارها یا وجود ایراد در عملکرد فن، می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند.
  • بالا نیامدن ویندوز: نصب یک سخت‌افزار یا نرم‌افزار جدید یا وجود ویروس، می‌تواند باعث بوت نشدن سیستم شود.
  • سیاه ماندن صفحه کامپیوتر: گاهی اوقات سیستم روشن می‌شود اما مانیتور سیاه باقی می‌ماند. در مواجهه با این مشکل، باید سیستم را به طور کامل بررسی کرد. چک کردن کابل‌ها، جداسازی باتری و دیگر دستگاه‌های متصل به کامپیوتر و به روز رسانی بایوس، از جمله اقداماتی است که باید انجام شود. چنانچه هیچ یک از این اقدامات به روشن شدن مانیتور منجر نشد، زمان آن رسیده که از خدمات تعمیر کامپیوتر استفاده کنید.

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در محل

خدمات تعمیر کامپیوتر در محل

 

از مهم‌ترین خدمات تعمیر کامپیوتر در محل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات سخت‌افزاری: وجود ایراد در هارد دیسک و مادربورد یا ویروسی شدن سیستم، از جمله مشکلات سخت‌افزاری هستند که می‌توانند منجر به خاموش شدن ناگهانی سیستم، هنگ کردن کامپیوتر، نویز کیس و یا ایجاد مشکل در کارت حافظه شوند.
  • تعمیرات نرم‌افزاری: علاوه بر مشکلات سخت‌افزاری که مورد اشاره قرار گرفتند، برخی ایرادات نرم‌افزاری هم می‌توانند باعث بروز مشکل در سیستم شوند. بالا نیامدن ویندوز، پایین بودن سرعت سیستم یا ری استارت شدن ناگهانی آن، از جمله ایرادات نرم‌افزاری هستند که برای رفع آنها، ابتدا باید عیب سیستم را پیدا کرد.

از مهم‌ترین خدمات نرم‌افزاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آنتی ویروس: ویروس کشی، نصب آنتی ویروس، ایجاد سیستم امنیتی و ایمن کردن کامپیوتر در برابر حملات خارجی، از خدمات امنیتی تعمیر کامپیوتر است. نرم‌افزارهای جاسوسی یا ویروس‌ها می‌توانند در عملکرد سیستم اختلال زیادی ایجاد کنند. کلیک کردن روی یک لینک یا دانلود یک فایل ویروسی، می‌تواند باعث ورود ویروس به سیستم شما شود.
  • تهیه BackUp یا فایل پشتیبان: اتفاقات اجتناب ناپذیری مانند نوسانات برق یا چند کلیک ساده، می‌توانند باعث از بین رفتن اطلاعات، اسناد و پرونده‌های مهم موجود در کامپیوتر شما شوند. هرچند امکان بازیابی این اطلاعات وجود دارد، اما بهتر است همیشه از اطلاعات مهم خود بک آپ داشته باشید.

هزینه تعمیرات کامپیوتر در محل

 

به طور کلی نمی‌توان هزینه مشخصی را برای خدمات تعمیر کامپیوتر در محل اعلام کرد. نوسانات نرخ ارز باعث شده قیمت قطعاتی که در تعمیر کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به صورت مداوم تغییر کنند. از سوی دیگر در اغلب اوقات قطعات اصل برخی برندها به سختی پیدا می‌شوند. با این حال هزینه تعمیر کامپیوتر در محل به فاکتورهای متعددی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • کدام قسمت از کامپیوتر دچار آسیب شده است؟
  • آیا قطعه آسیب دیده قابل تعمیر است یا باید تعویض شود؟
  • برند و سری ساخت سیستم چیست؟
  • آیا می‌توان قطعات آسیب دیده را در ایران پیدا کرد؟

تعمیرات لپ تاپ در محل

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در محل

 

تعمیر کامپیوتر توسط افراد نامتخصص و مراکز نامعتبر، می‌تواند مشکلات زیر را به همراه داشته باشد:

  • بروز مجدد مشکل یا ایجاد مشکل جدید پس از اتمام کار
  • تلف شدن وقت، انرژی و زمان
  • به کار بردن قطعات غیر اورجینال و فاقد کیفیت
  • طولانی شدن پروسه تعمیر
  • افزایش هزینه تعمیرات
  • به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی

از جمله خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل، می‌توان به تعویض LCD یا کیبورد انواع برندهای کامپیوتر از جمله ایسوس، لنوو، سونی، اچ پی و…، تعمیر مدار تغذیه یا بورد لپ تاپ، تعمیر یا تعویض سوکت شارژ، ارتقای هارد و رم HDD و SSD برندهای لنوو، ایسر، دل، ایسوس و.. اشاره کرد.

تعمیر کامپیوتر

 

بهترین مرکز تعمیر کامپیوتر در تهران

 

چنانچه کامپیوتر شما دچار مشکل شده، بهتر است در اولین فرصت با بهترین کارشناسان و متخصصان حوزه تعمیر کامپیوتر مشورت کنید. تعمیر کامپیوتر تهران اولین مرکز تعمیرات کامپیوتر در محل واقع در تهران است که دارای سابقه کاری طولانی (بیش از ربع قرن تجربه) و بالغ بر ۱۴ ایستگاه کاری در این کلان شهر می‌باشد. این مجموعه مفتخر است که کارشناسان خود را ظرف مدت کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر شما فرستاده و خدمات مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد.

برای دریافت خدمات تعمیر کامپیوتر مورد نیاز خود، کافی است با یکی از شماره‌های زیر تماس گرفته و درخواست خدمات خود را ثبت کنید:

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶
۲۲۳۸۷۸۶۲
۸۶۰۲۹۹۰۷
۶۶۹۱۹۸۶۳
۴۴۱۰۰۳۳۴
۳۳۵۲۹۶۶۴

علاوه بر تماس مستقیم با شماره‌های ذکر شده، می‌توانید از سایت تعمیر کامپیوتر تهران به آدرس  www.Tamir-PC.com بازدید و فرم خرابی درج شده در ابتدای سایت را تکمیل و ارسال کنید. چنانچه تمایلی به برقراری تماس تلفنی ندارید، می‌توانید با کلیک روی علامت واتساپ سایت، به صورت مستقیم سفارش تعمیرکار کامپیوتر خود را ثبت کنید.

مجموعه ما به دلیل برخورداری از کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای، اعزام آنها در سریع‌ترین زمان ممکن و ارائه خدمات شایسته با هزینه‌ای معقول و مناسب، همواره رضایت‌ مشتریان را در پی داشته است. در تمامی روزهای هفته می‌توانید برای برطرف کردن مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم خود، از مجموعه ما درخواست تعمیر کامپیوتر در محل بدهید.

 

 

4.8/5 - (28 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.