خرید ملک در قبرس شمالی

0

پیش از اینکه به خرید ملک در قبرس شمالی فکر کنید، بهتر است این کشور و مزایای سرمایه‌گذاری در آن را باهم بررسی کنیم. با کمپانی اشرفی‌استیت همراه باشید.

تاریخچه قبرس شمالی

شکل گیری قبرس شمالی ارتباط تنگاتنگی با وقایع پیرامون در جزیره قبرس در سال ۱۹۷۴ دارد. این شرایط زمانی ایجاد شد که یک گروه ملی گرای یونانی قبرس تحت حمایت کودتا نظامی در یونان کودتا را سازماندهی کردند و به دنبال اتحاد قبرس به نفع یونان بودند. نیروهای نظامی ترکیه هم از سوی دیگر در سال ۱۹۶۰ به حمایت از حقوق ترک های قبرسی مداخله کردند که نتیجه آن تقسیم قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی شد.
در سال ۱۹۷۵ دولت فدرال ترک قبرس به عنوان نهاد خودگردان در بخش شمالی جزیره تاسیس شد که رئوف دنکتاش رهبری آن را بر عهده داشت. در سال ۱۹۸۳ دولت فدرال ترک قبرس اعلام استقلال کرد و جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) را تاسیس کرد.

آب و هوای قبرس شمالی

قبرس شمالی دارای آب و هوای مطلوب مدیترانه ایی است و در طول سال حدود ۳۰۰ روز بلند و آفتابی را تجربه می کند که نسیم خنک دریا بخصوص در امتداد نواحی ساحلی آن را دلنشین می کند. میتوان گفت یکی از مزایای قبرس شمالی آب و هوای آن است که به دلیل وجود دریا و کم بودن مشاغل صنعتی سنگین آلودگی آن نزدیک به صفر است.
قبرس شمالی یکی از زیباترین و پاک ترین سواحل دریای مدیترانه می باشد و تمامی این ها از دلایل مهم جذب توریست ها و گردشگران به این جزیره جادویی می باشد.

مزایای کشور قبرس شمالی

زندگی در قبرس شمالی چندین مزیت متمایز دارد که آن را به مکانی جذاب برای خانه تبدیل می کند:

آب و هوا و سواحل

زیبایی های طبیعی خیره کننده این کشور یک جاذبه بزرگ است، قبرس شمالی با سواحل بکر، آب های شفاف و مناظر زیبای محیطی خیره کننده را برای ساکنان فراهم‌می کند. آب و هوای مطبوع این کشور معتدل و مدیترانه ایی می باشد که با آفتاب فراوان و سواحل زیبا محیطی دلپذیر برای فعالیت های تفریحی مانند شنا، آفتاب گرفتن و ورزش های آبی ارایه می دهد.

هزینه زندگی

علاوه بر قبرس شمالی در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر و مقاصد مدیترانه ایی دیگر، هزینه زندگی نسبتا پایینی را ارایه می دهد. مسکن، غذا و خدمات عمومی مقرون به صرفه هستند و برای کسانی که به دنبال کیفیت زندگی بالاتر با هزینه مناسب هستند بسیار متناسب خواهد بود.

سبک زندگی آرام

همچنین ریتم زندگی آرام و بدون استرس و فضای دوستانه این کشور باعث ایجاد شرایط زندگی در آرامش را فراهم می کند و در کل قبرس شمالی پناهگاهی برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی متعادل و بدون عجله هستند.

آموزش بین المللی

این کشور دارای دانشگاه ها و موسسات آموزشی بین المللی معتبری است که دانشجویان را از سراسر دنیا جذب می کند و بستری هموار برای علاقه مندان به ادامه تحصیل در سطح بین المللی فراهم کرده است.

فرصت های سرمایه گذاری

قبرس شمالی مشوق ها‌ و فرصت های سرمایه گذاری را در بخش های مختلف از جمله گردشگری، املاک و مستغلات، انرژی های تجدید پذیر و … ارایه می دهد. اقتصاد رو به رشد و شرایط تجاری مطلوبی برای کارافرینان و سرمایه گذاران دارد.

مزایای قبرس شمالی در مقایسه با ترکیه

خرید ملک در قبرس شمالی

مهم ترین وجه تمایز قبرس شمالی امنیت بالای این کشور نسبت به ترکیه است. اگر بخواهیم از دیگر تفاوت های این دو کشور نام ببریم می توانیم به نرخ بیکاری پایین، درآمد بالاتر، هزینه های زندگی پایین تر، امکان دریافت اقامت، مالکیت عرصه و اعیان ملک، و روند رو به رشد و پیشرفت قبرس شمالی اشاره کرد.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

جزیره قبرس شمالی سومین جزیره بزرگ و پنجمین کشور امن دنیا با داشتن آب و هوای مدیترانه ایی و سواحل عالی و فرهنگ غنی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و متقاضیان‌مهاجرت می باشد.خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی می تواند گزینه جذابی برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری امن و دریافت اقامت در این کشور هستند باشد.
-مقرون به صرفه بودن قیمت ملک در مقایسه با بسیاری از مقاصد مدیترانه ایی، این مقرون به صرفه بودن به خریداران اجازه خرید ملک بهتر و بزرگ تر می دهد.
-قبرس شمالی بازار املاک و مستغلات رو به رشدی دارد که فرصت هایی برای افزایش سرمایه به خریداران ارایه می دهد.
-درآمد اجاره یکی از بهترین دلایل خرید ملک در قبرس شمالی است زیرا قبرس شمالی یک مقصد توریستی محبوب است و خرید خانه در یک‌مکان جستجو شده می تواند فرصت های عالی برای درآمد از اجاره ملک برای خریداران فراهم کند.
-خرید ملک در قبرس شمالی فرصت دریافت اقامت این کشور را برای خریداران و اعضای خانوادشان در آسان ترین پروسه اداری ایجاد می کند.
-بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی طیف وسیع و متنوعی از املاک از جمله آپارتمان، ویلا، خانه و زمین متناسب با سلایق و بودجه های مختلف ارایه می دهد.
-سرمایه گذاری در حوزه املاک قبرس شمالی با پوند انگلستان از معتبرترین ارزهای رایج انجام می شود که این خود باعث حفظ سرمایه و رشد ارزش سرمایه خریداران خواهد شد.

مزایای اقامت قبرس شمالی

اگر کشور قبرس شمالی را برای مقصد مهاجرتتان انتخاب کرده اید قصد داریم در ادامه مطلب شما را با برخی مزایای دریافت اقامت این کشور آشنا کنیم.

بهداشت و درمان

یکی از مزایای پر اهمیت اقامت قبرس شمالی امکان بهره مندی و استفاده از تمامی خدمات درمانی و بهداشتی دولتی به صورت کاملا رایگان برای شهروندان و افرادی که اقامت قبرس شمالی را دارند است.

تحصیل و آموزش

از مهم ترین دغدغه های خانواده ها در زمان مهاجرت شرایط تحصیل فرزندانشان می باشد، با دریافت اقامت قبرس شمالی امکان استفاده رایگان از سیستم آموزشی این کشور را تا مقطع دانشگاه در مدارس دولتی فراهم می باشد.

حساب بانکی

تمامی افرادی که اقامت قبرس شمالی را دریافت کرده اند اجازه افتتاح خساب در تمامی شعب بانک های قبرس شمالی و بهره مندی از سیستم بانکی این کشور را دارند و البته به دنبال افتتاح حساب امکان دریافت کردیت و ویزا کارت و … را خواهند داشت.

کسب و کار

یک دغدغه مهم برای تمام افرادی که مهاجرت می کنند کسب و کار در کشور مقصد است، با دریافت اقامت این کشور امکان کار و کسب درآمد در این کشور را به صورت تمام وقت خواهید داشت.

خرید ملک در قبرس شمالی یا ایران؟

خرید ملک در قبرس شمالی
قبرس شمالی دارای قوانین مالکیت دارایی کاملا تعریف شده است و حقوق مالکیت کاملا رعایت می شود. سیستم حقوقی برای خریداران بین المللی شفاف و آسان است و چهارچوب روشنی برای معاملات ملکی افراد خارجی فراهم شده است.
از سوی دیگر میتوان نقش مهم توریست و تاثیر آن برای پتانسیل اجاره املاک و کسب درآمد ارزی را نادیده گرفت، قبرس شمالی در طول سال گردشگران بسیاری را جذب می کند که میتواند فرصت هایی را برای کسب درآمد ایجاد کند. برای مثال با خرید یک واحد یک خواب در منطقه لانگ بیچ در قبرس شمالی میتوان ماهیانه در حدود ۳۰ میلیون اجاره دریافت کرد که این مبلغ در مقایسه با ایران بالاتر می باشد. با توجه به افزایش روزانه قیمت ملک در ایران و البته شرایط پرداخت خرید ملک که عمدتا به صورت نقدی می باشد می خواهیم مقایسه ایی در قیمت ملک در شهرهای بزرگ ایران و قبرس شمالی داشته باشیم.
در حال حاضر شروع قیمت یک واحد آپارتمان یک خواب در منطقه لانگ بیچ به طور میانگین از ۱۰۰ هزار پوند می باشد و همانطور که گفته شده منطقه لانگ بیچ منطقه ایی توریستی در نوار ساحلی است که نهایتا پروژه های این منطقه ۵ دقیقه با دریا فاصله دارند و البته تمامی پروژه ها امکاناتی چون استخر، باشگاه ورزشی، سالن اسپا و ماساژ، زمین بازی کودکان و … هم دارند. حال ان که یک واحد آپارتمان برای مثال در غرب شهر تهران (جنت آباد) متری ۱۱۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان می باشد، و به صورت میانگین قیمت هر متر مربع ملک در مناطق متوسط رو به بالا از ۶۵ میلیون تومان است این مقایسه را برای دیگر شهرهای بزرگ ایران هم بررسی کردیم برای مثال در اصفهان در مناطق متوسط رو به بالا قیمت هر متر مربع ملک ۳۰ تا ۶۰ میلیون در شیراز ۳۰ تا ۵۵ میلیون در مشهد و تبریز هم میانگین ۴۰ میلیون به بالا می باشد. قیمت هر متر مربع ملک در قبرس شمالی از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ پوند بستگی به شهر و موقعیت جغرافیایی و امکانات پروژه ها متفاوت می باشد، که همانطور که پیش تر هم توضیح داده شد با توجه به امکان دریافت اقامت، امکانات موجود در پروژه ها، امکان داشتن درآمد ارزی از اجاره املاک، تبدیل سرمایه به پوند انگلستان و همچنین شرایط خرید اقساطی املاک در قبرس شمالی و تنها با پرداخت ۳۵ درصد از ارزش ملک میتوان به سودمند بودن نتیجه این سرمایه گذاری ایمان داشت.

 

خدمات شرکت اشرفی استیت

شرکت اشرفی استیت همراه با تیم حرفه ایی و‌موفق با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه خرید ماک و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی آماده ارایه خدمات به شما برای سرمایه گذاری امن و پر سود از زمان انتخاب ملک مورد نظر شما تا دریافت اقامتتان در کنار شما خواهند بود.
پس از تماس و یا پیام شما با کارشناسان و مشاوران تیم اشرفی استیت، مشاورین ما پس دریافت اطلاعات و بررسی خواسته ها و بودجه شما بهترین پروژه‌ها را برای سرمایه گذاری متناسب با موقعیتتان معرفی می‌کنند و در این زمان شما را دعوت می کنند به مدت ۳ شب و ۴ روز مهمان ما در قبرس شمالی باشید و از خدمات تور رایگان بازدید پروژه ما نظیر ترانسفر فرودگاهی رایگان، اسکان رایگان، گشت شهری و بازدید از پروژه ها بهره مند شوید.

ما در شرکت اشرفی استیت با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور قبرس شمالی با همراهی تیم آموزش دیده و با تجربه برای ارائه خدماتی امن و البته پرسود از زمان انتخاب ملک مورد نظر تا دریافت اقامت تمام اعضای خانوادتان در کنارتان هستیم.

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان اینجا کلیک کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.