خرید تابلو موبایل فروشی شیک و لاکچری

0

همانطور که میدانید، در دنیای مدرن امروز، نیازهای الکترونیکی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود؛ به‌ ویژه در حوزه فروش موبایل رقابت بسیار شدت یافته است. اگر شما صاحب یک فروشگاه موبایل هستید و می‌خواهید با دیگر رقبا رقابت کنید، باید از تمام ظرفیت ‌های خود بهره بگیرید. یکی از موثرترین روش‌ های جذب مشتری و برندینگ، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است. این مقاله به ‌صورت جامع به بررسی نکات انتخاب تابلو موبایل فروشی شیک پرداخته است.

خرید تابلو چلنیوم برای سر در موبایل فروشی

انواع تابلو موبایل فروشی شیک کدام است؟

در ادامه چند مورد از انواع تابلو موبایل فروشی شیک را با یکدیگر بررسی می نماییم.

تابلو چلنیوم موبایل فروشی

تابلو چلنیوم موبایل فروشی یکی از محبوب ‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است که در رنگ ‌های متنوع تولید می‌شود. این تابلو ها عمدتا به‌ صورت حروف برجسته بر روی شیشه یا سردر فروشگاه نصب می‌ گردند.

این تابلوها به دلیل ویژگی‌ های خاص خود، قابلیت شکل‌ پذیری متنوعی دارند که همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن‌ها شده است. تابلوهای چلنیوم مغازه‌ های موبایل فروشی شیک در رنگ‌ های مختلفی موجود هستند و می‌توان از مدل‌های مختلفی مانند تابلو چلنیوم ستاره‌ای یا تابلو چلنیوم نئونی استفاده کرد. هرکدام از این تابلو های تبلیغاتی از طرفداران زیادی برخوردارند.

یکی از مدرن ترین راه ها در ساخت تابلوهای چلنیوم، استفاده از چراغ‌ ها و لامپ‌ های اس ام دی است که زیبایی بیشتری به ظاهر این تابلو ها می‌بخشد.

تابلو روان موبایل فروشی

تابلو روان یکی از پرکاربرد ترین المان‌ های تبلیغاتی برای مغازه‌ های موبایل فروشی است. این تابلوها دارای مدل‌ های متنوعی هستند که در موقعیت‌ های مختلف استفاده می‌شوند.

یکی از رایج‌ ترین موارد استفاده از تابلو روان، نصب آن بر روی شیشه مغازه است. تابلوهای روان در رنگ‌ های مختلفی تولید می‌شوند.

تابلوهای روان به دلیل نمایش سریع و متغیر نوشته ‌ها و جذب توجه بالا، محبوبیت زیادی در دنیای تبلیغات دارند. تغییر طرح‌ های این تابلوها به‌ سادگی و از طریق نرم‌ افزار مخصوص انجام می‌شود.

تابلو چشمک زن موبایل فروشی

تابلو چشمک زن یکی از تابلوهای پرکاربرد برای مغازه‌ موبایل فروشی است. در گذشته برای ساخت این تابلو ها از گاز نئون استفاده می‌شد. اما امروزه بیشتر از تابلوهای LED با همان رنگ‌ ها استفاده می‌شود.

رنگ‌ های رایج برای تابلوه ای چشمک زن، سبز و قرمز هستند. اما این تابلوها می‌توانند در رنگ‌ های دیگری نیز تولید شوند که بستگی به محل استفاده آن‌ ها دارد.

فروش ویزه تابلو سر در مغازه موبایل فروشی

تابلو لایت باکس موبایل فروشی

تابلو لایت باکس اغلب در داخل مغازه ‌ها و فروشگاه‌ های موبایل فروشی استفاده می‌شود. این تابلوها با طرح‌ های مختلف از برند ها و مشخصات آن‌ ها چاپ می‌شوند. به دلیل خاصیت لایت باکس، نوشته ‌ها درخشندگی خاصی دارند.

چراغ‌ های مورد استفاده در این تابلوها عمدتا سفید رنگ هستند. اما در صورت نیاز به رنگ‌ های دیگر نیز می‌توان از چراغ‌ های متناسب با طرح مورد نظر استفاده کرد.

تابلو حروف برجسته مغازه موبایل فروشی

تابلو حروف برجسته برای مغازه‌ های موبایل فروشی در جنس‌ های مختلف؛ مانند تابلو چلنیوم ساده، پانچی، ستاره ای تولید می شود. تابلو موبایل فروشی شیک برجسته معمولا بر روی سردر مغازه نصب می‌گردد. اما در برخی موارد، شیشه مغازه نیز محل مناسبی برای نصب این تابلو ها است.

ساخت و تولیت تابلو تبلیغاتی لایت باکس با کیفیت

خرید تابلو موبایل فروشی شیک با کمترین هزینه

با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد، برای فروشگاه‌ موبایلتان می‌توانید از تابلوهای متنوعی استفاده کنید. انتخاب نوع تابلو به محل نصب، طرح موردنظر و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. به عنوان مثال، تابلو چلنیوم یکی از اقتصادی ‌ترین گزینه‌ های تبلیغاتی است که می‌تواند در طرح‌ های مختلف ساخته شود.

یکی از کارگاه های تابلو سازی که در شهرستان پاکدشت قرار دارد، تابلو سازی فن و هنر نام دارد. بر اساس بررسی نظرات مشتریان در بازه های زمانی مختلف نسبت به تولیدات این تابلو سازی، نشان داده شده است که این مجموعه به یکی از بهترین تابلو سازی های کشور  تبدیل شده است. زیرا امکان ارسال کلیه محصولات خود از جمله تابلو تبلیغاتی فلکسی با کیفیت را به سراسر کشور دارد.

بنابراین می توانید جهت سفارش ساخت تابلو روان با تابلو سازی فن و هنر از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۲۹۱۱۱۳۶ در ارتباط باشید.

همچنین، می‌توانید از مشاوره تخصصی که این مجموعه برای تمامی محصولات خود ارائه می دهد، بهره ‌مند شوید و در صورت نیاز، تابلو مورد نظر خود را سفارش دهید.

دلایل خرید تابلو برای موبایل فروشی چیست؟

همانطور که در مطلب بالا خواندید، با پیشرفت تکنولوژی و فناوری امروزی، نیاز به گوشی‌ های هوشمند افزایش یافته است. این افزایش تقاضا باعث شده تا رقابت در زمینه فروش و تعمیرات موبایل بسیار شدید شود.

کسانی که به ‌خوبی می‌دانند چگونه با رقبا رقابت کنند، از روش‌ های متنوعی مانند تابلوهای تبلیغاتی بهره می‌برند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

استفاده از تابلو موبایل فروشی شیک باعث می ‌شود که برند و نام فروشگاه شما به راحتی شناخته شود و مشتریان شما را به دیگران معرفی کنند.

تابلو چلنیوم دارای ویژگی‌ های بسیاری است و یکی از این ویژگی‌ های بارز آن، جذب سریع مشتری است که به شما امکان می‌دهد فروشگاه خود را به ‌خوبی تبلیغ کنید.

در این مقاله به ویژگی‌ های تابلو چلنیوم اشاره کردیم و متوجه شدید که این تابلوها نسبت به قیمت‌ شان، ویژگی‌ های بسیاری دارند که از جمله آن‌ ها می‌توان به زیبایی و جذب مشتری اشاره کرد.

این تابلوها به راحتی برند و نام فروشگاه شما را در ذهن مشتری ثبت می‌کنند. همچنین باید بدانید که تابلو چلنیوم سفید یکی از پرفروش‌ ترین و کاربردی ترین انواع تابلوها در صنایع فروش و تعمیرات موبایل است. در واقع این تابلو ها نشان‌ دهنده حرفه‌ ای بودن و مهارت فروشگاه است که حس خوبی به مشتری می‌دهد.

در مجموع با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده، گروه تابلو سازی فن و هنر به عنوان یکی از برترین کارگاه ها در زمینه ساخت و تولید انواع تابلو تبلیغاتی شناخته شده است.

اگر به دنبال خرید تابلو تبلیغاتی چلنیوم با کیفیت متناسب با کسب و کارتان هستید، این مجموعه انتخاب خوبی برای شما است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس https://fanohonar2.ir/ مراجعه نمایید.

 

4.3/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.