خرید مدل کمد دیواری لوکس از «کمد پازلی»

0

چه یک کمد دیواری لوکس و چه یک کمد دیواری ساده و شیک ، داشتن یک کمد دیواری برای زندگی مدرن امروزه لازم است. داشتن یک کمد دیواری، یکی از بهترین راهکارها برای مدیریت فضا در خانه‌ها (چه خانه‌های کوچک و چه بزرگ) است؛ چون فضای مورد نیاز شما برای ذخیره‌سازی وسایل منزل را به حداکثر می‌رساند و باعث مرتب‌سازی اتاق شما می‌شود.

البته همه‌ی اتاق‌ها بزرگ نیستند؛ ولی با روش‌هایی می‌شود حتی یک فضای کوچک را به یک مدل کمد دیواری شیک و جادار تبدیل کرد. برخی‌ها هم هستند که از کمد دیواری در پذیرایی استفاده می‌کنند که زیبایی بیشتری را به آن محیط بدهد و دکوراسیون بهتری را داشته باشند. بنابراین، از مزیت‌های داشتن یک کمد دیواری در خانه را می‌توان به‌صورت زیر نام برد:

  • صرفه‌جویی در فضا
  • زیبایی بخشیدن به اتاق
  • دسترسی آسان به وسایل
  • استفاده از فضای موجود در ارتفاع

F:\Personal\01 Karneta\00 Projects\08- KomodPazeli\06- SEO\00- Reportage\Reportage-01-01.jpg

«کمد پازلی» یکی از تولیدکننده‌های کمد دیواری آماده و کمد دیواری لوکس است که می‌تواند به شما کمک کند تا یک مدل کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک خود انتخاب کنید. البته نه هر کمد دیواری، بلکه تولید مدل کمد دیواری شیک و جادار که کاربردی هم باشد. در واقع، ترکیبی از کشوها، قفس‌ها، رگال‌ها، آینه‌ها و همه‌ی لوازم جانبی باعث می‌شوند که یک کمد دیواری بتواند به فضای خانه‌ی ما زیبایی بیشتری ببخشد و یک مدل کمد دیواری چند منظوره و لوکس باشد.

کمد دیواری پازلی، انواع کمد دیواری لوکس را تولید می‌کند که چند تکه هستند و تکه‌های آن به صورت پازل روی هم قرار می‌گیرند و یک کمد دیواری شیک و جادار را ایجاد می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید کمد دیواری پازلی، این است که خودتان می‌توانید آن را با چند پیچ نصب کنید. در واقع، می‌توان گفت که آن‌ها، کمد دیواری آماده نصب هستند.

پس، اگر می‌خواهید یک مدل کمد دیواری لوکس را برای فضای اتاق یا منزل خود تهیه کنید که آماده نصب باشند و حتی قابل جابجایی باشند و شما بتوانید در آینده آن را به منزل یا اتاق دیگری انتقال بدهید، ما به شما مدل‌های «کمد پازلی» را پیشنهاد می‌کنیم؛ چون همان طور که گفته شد، «کمد پازلی» علاوه بر این که دارای چندین مدل کمد دیواری لوکس است، همه مدل‌های آن دارای ویژگی‌های مهم زیر هستند که آن‌ها را از بقیه‌ی کمدهای موجود در بازار متمایز می‌کند:

  • همگی آماده نصب هستند.
  • همگی قابل جابجایی و قابل حمل هستند.

البته شما در کمددیواری‌های «کمد پازلی» نمی‌توانید مدل‌های تکراری پیدا کنید؛ چون برخی‌ها دارای «درب ریلی» و برخی‌ها دارای «درب لولایی» هستند. همچنین، عرض کمددیواری‌های متفاوت است و هر کدام امکانات ویژه‌ی خودشان را دارند. بنابراین، دست شما برای انتخاب یک کمد دیواری لوکس کاملاً باز است و حق انتخاب خوبی را دارید.

همه‌ی مدل‌های کمد دیواری «کمد پازلی»، جدید هستند و آن قدر خوب طراحی شده‌اند که جزو مدل کمد دیواری مدرن و لوکس به‌شمار می‌روند. انتخاب هر کدام از این مدل کمد دیواری باعث بهبود فضای زندگی و افزایش کارایی اتاق خواب شما می‌شود. چه برای انتخاب یک مدل کمد دیواری شیک و جادار برای اتاق خواب و چه برای انتخاب کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک.

F:\Personal\01 Karneta\00 Projects\08- KomodPazeli\06- SEO\00- Reportage\Reportage-01-02.jpg

چرا کمد دیواری «کمد پازلی» را انتخاب کنیم؟

«گروه صنعتی رستگاران» از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را با ساخت کابینت و کمد دیواری در شهرستان قرچک (تهران) آغاز کرد و در حدود ۴۰ سال (از ۱۳۵۵ تا ۱۳۹۵) به فعالیت سنتی خود ادامه داد؛ تا این که از سال ۱۳۹۵ تا امروز با حفظ شرایط و اعتبار ۴۰ ساله‌اش، دامنه‌ی فعالیت خود را منحصر به تولید و عرضه‌ی «کمدهای دیواری پازلی» کرد.

ما با توجه به این که همه‌ی خط تولید کارخانه خود را به‌صورت دو شیفت به تولید کمدهای دیواری پازلی اختصاص داده‌ایم، هزینه‌ی تولید کم‌تری داریم و در نتیجه، شما قیمت کم‌تری را برای خرید کمدهای دیواری پرداخت می‌کنید. البته این را هم باید گفت که ما همه‌ی کمدهای دیواری را ضمانت می‌کنیم؛ یک ضمانت کتبی که می‌تواند خیال شما را از کیفیت راحت کند.

  • خرید بدون وسطه: شما به‌طور مستقیم از خود تولیدکننده خرید می‌کنید.
  • تضمین کیفیت: همراه با خرید، یک سال گارانتی کتبی را دریافت می‌کنید.
  • نصب و جابجایی ساده: همه‌ی کمدها قابل جابجایی و آماده نصب هستند.
  • مناسب‌ترین قیمت: قیمت پایین به دلیل ساخت با تعرفه دستمزدی است.

چرا کمدهای «کمد پازلی» بهترین انتخاب است؟

یکی از مهم‌ترین دلیل‌های خرید از «کمد پازلی»، روش قیمت‌گذاری آن است. ما برای رقابت بیشتر و ایجاد شرایط خرید بهتر، تعرفه‌های خود را به‌صورت دستمزدی قرار داده‌ایم (نه به‌صورت متری) تا هزینه‌ی نهایی هر کمد، برای شما کم‌تر شود. اما چه فرقی بین قیمت‌گذاری متری و قیمت‌گذاری دستمزدی است؟

همه‌ی کسانی که در زمینه‌ی تولید کمد دیواری فعالیت کرده باشند، می‌دانند که سود تولیدکننده در فروش متری است؛ ولی ما اولویت خود را به فروش بیش‌تر و سود کم‌تر گذاشته‌ایم. برای همین، اندازه‌ی محصولات «کمد پازلی» قابل تغییر نیست تا بتوانیم در اندازه‌های ثابت، تولید بیشتری را داشته باشیم.

  • خیلی ساده و سریع به منزل شما می‌آید و شما به زحمت نمی‌افتید.
  • خیلی ساده و با یک پیچ‌گوشتی نصب می‌شود.
  • با یک هزینه‌ی کم می‌توانید یک کمد دیواری باکیفیت و شیک داشته باشید.
  • چون این کمدها به صورت انبوه تولید می‌شوند، قیمت به‌صرفه‌ای دارند.
  • همه‌ی مدل‌ها یک سال ضمانت کتبی دارند.
  • همه مسئولیت حمل و نصب کمد، بر عهده‌ی مجموعه «کمد پازلی» است.

علاوه بر این موردهای کلی که بررسی کردیم، امکانات هر کمد دیواری هم خیلی مهم است. برای همین، ما همیشه در «کمد پازلی» به دنبال تولید کمد دیواری شیک و جادار و کاربردی هستیم.

.

==============================

.

از آن جایی که بدون تجربه‌ی کافی، تولید هر محصولی اشتباه است؛ خرید آن از یک تولیدکننده‌ی بی‌تجربه هم اشتباه است. برای همین، با بیشتر از ۴۰ سال تجربه‌ای که ما در «کمد پازلی» داریم، با خیال راحت خرید کنید. ما پاسخگوی همه‌ی نیازهای شما هستیم. فقط کافی است که با کارشناس‌های شرکت تماس بگیرید و از آن‌ها به‌صورت رایگان مشورت بگیرید. همچنین، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از انواع مدل کمد دیواری می‌توانید به وب‌سایت کمد پازلی به نشانی www.komodpazeli.com مراجعه کنید.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.