کسب و کارهای شهر های بزرگ

0

پلتفرم دیلی مال با ارائه وب سایت و فروشگاه آنلاین.یک پلتفرم جامع برای نمایش کسب و کارهای بزرگ در شهرهای ایران خواهد بود.

کسب و کارها می توانند با ایجاد وب سایت در دیلی مال. کالا و خدمات خود را به راحتی در اینترنت عرضه کنند.با ساخت وب سایت در این پلتفرم از تبلیغات اینترنتی بی نیاز خواهید شد.

ساخت وب سایت در دیلی مال

پلتفرم دیلی مال در واقع یک موتور جستجوی کالا و خدمات است.کاربران اینترنت می توانند با مراجعه به وب سایت این پلتفرم کالای مورد نظر خود را در فروشگاه های شهر خود جستجو کنند.

البته کسب و کارها و فروشگاه های شهر به صورت لیست نیز در صفحات شهر مورد نظر در دسترس خواهند بود.مثلا کسب و کارهای شهر تهران , فروشگاه ها و کسب و کارهای شهر تبریز –

همچنین وب سایت دیلی مال با نمایش قیمت های زنده بازار داخلی از جمله طلا , سکه و ارزهای بانکی محبوبیت خوبی را در بین کاربران اینترنت کسب کرده است. دیلی مال به صورت کاملا رایگان وب سایت های تحت پوشش خود را به صورت نوبتی در تمامی صفحات به صورت تبلیغ نمایش می دهد.این ایده بسیار خوبی است تا صاحبان کسب و کارها هزینه زیادی را در بازاریابی اینترنتی متحمل نشوند.قابل ذکر است سئوی داخلی پلتفرم ارائه به کسب و کارها از قدرت خیلی خوبی برخوردار است.تا بتواند بدون تبلیغ در گوگل رتبه کسب کنند.

dailymall.ir موتور جستجوی کالا و خدمات در شهرهای ایران.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.