پارچه ژاکارد مشکی، جذاب و پرکاربرد

0

رنگ مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در هر استایلی است. در واقع هر فردی نه یک لباس بلکه حداقل چندین لباس با رنگ مشکی در کمد خود دارد. در نتیجه کاملا طبیعی است که این روزها یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار، پارچه ژاکارد مشکی باشد. اگر در چند سال اخیر نگاه دقیقی به مزون ها و پارچه فروشی ها انداخته باشید، مشاهده می کنید که پارچه ژاکارد در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع همه جا موجود است. یکی از محبوب ترین رنگ های این پارچه، مشکی است. در واقع پارچه ژاکارد مشکی برای دوخت لباس های متنوعی کاربرد دارد، به همین دلیل طرفداران این رنگ نهایت استفاده از تنوع پارچه ژاکارد در رنگ مشکی را می برند. با توجه به اینکه قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی کاملا مناسب است، ما نیز توصیه می کنیم شما هم از این پارچه فوق العاده غافل نشوید.

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک یک پارچه ساده و تک رنگ و در عین حال طرحدار و جذاب است. به همین دلیل هم در دوخت مانتوهای بسیار متنوع و هم در طراحی انواع پیراهن و لباس مجلسی کاربرد دارد. اگر به دنبال مدل لباس شیک مشکی هستید یا در مورد قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی سوالاتی دارید، مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما الهام بخش و مفید باشد. زیرا علاوه بر پرداختن به ویژگی های پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک، قصد داریم به معرفی چند مدل لباس شیک مشکی نیز بپردازیم. آشنایی بیشتر با این پارچه می تواند فرآیند خرید را برای شما آسان تر نماید و به شما چند ایده هیجان انگیز برای داشتن یک استایل مجلسی شیک بدهد.

با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار بیشتر آشنا شوید

پارچه ژاکارد در چند سال اخیر در صنعت مد غوغایی به پا کرده است. این پارچه تاریخچه ای طولانی دارد اما مدل هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید، در دسته پارچه های جدید و نوظهور صنعت نساجی قرار می گیرند. این پارچه در گذشته به صورت دستی بافته می شد. اما با پیشرفت نساجی، ماشین های کامپیوتری پیچیده بافت این پارچه را به عهده گرفتند. این پارچه انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع بافت و الیاف به کار رفته در آن، می تواند کاملا صاف و لطیف یا زبر باشد. در طراحی پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک معمولا از الیاف لمه استفاده نمی شود. در نتیجه در هنگام لمس مشاهده می کنید که این پارچه کاملا لطیف است. البته طبیعی است که به دلیل وجود طرح های ژاکارد روی پارچه، برجستگی هایی روی آن حس نمایید. این برجستگی های به دلیل طرح های پارچه است که در میان تار و پود آن قرار گرفته است.

در واقع، یکی از اصلی ترین وجوه تمایز پارچه ژاکارد با بسیاری از پارچه های دیگر، همین نوع بافت است. با قرار گرفتن طرح پارچه در میان تار و پود آن، دوام این پارچه به شدت افزایش پیدا می کند. در نتیجه می توانید مطمئن باشید این پارچه با شستشو یا استفاده مداوم دچار تغییر ظاهری در طرح و بافت نمی شود. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک الیاف لمه ندارد اما به دلیل استفاده از لیاف مصنوعی براق در بافت این پارچه، درخششی اندک و زیبا دارد. در واقع به همین دلیل است که این پارچه را برای دوخت انواع مانتو و لباس مجلسی پیشنهاد می کنیم. با توجه به قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی که نسبتا مقرون بصرفه است، شما می توانید با این پارچه جذاب، لباس های متنوعی را طراحی نمایید. در ادامه قصد داریم بیشتر به بررسی ویژگی های پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک بپردازیم.  اگر به دنبال چند مدل لباس شیک مشکی هستید، همچنان با ما همراه باشید.

پارچه ژاکارد مشکی چه ویژگی هایی دارد

زمانی که صحبت از پارچه ژاکارد مشکی می شود، شکل پارچه ای ساده در ذهن افراد نقش می بندد. اما همانطور که از نام پارچه ژاکارد مشکی طرح دار پیدا است، این پارچه در دسته پارچه های طرحدار قرار می گیرد. در ادامه قصد داریم با بررسی ویژگی های این پارچه به سوالات شما در مورد قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی پاسخ دهیم و چندین مدل لباس شیک مشکی نیز به شما توصیه کنیم.

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار تنوع بالایی دارد

معمولا همه پارچه مشکی را با طرح ساده می شناسند، مخصوصا زمانی که صحبت از پارچه مشکی مانتویی می شود. اما باید این نوید را به شما بدهیم که پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک یکی از خاص ترین پارچه هایی است که می توانید با رنگ مشکی در بازار مشاهده نمایید. این پارچه به دلیل بافت ژاکارد، طرح های بسیار زیبا و متنوعی در دل خود دارد. به همین دلیل شما می توانید به سادگی با آن انواع مانتوهای زنانه یا چندین مدل لباس شیک مشکی برای خود طراحی نمایید.

با توجه به این ویژگی ظاهری جذاب، کاملا طبیعی است که قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی در مقایسه با بسیاری از پارچه های موجود در بازار بیشتر باشد. به همین دلیل با بررسی سایر ویژگی های این پارچه جذاب به شما کمک خواهیم کرد انتخاب بهتری داشته باشید.

این پارچه دوام فوق العاده ای دارد

هرچند یکی از بیشترین کاربردهای پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک دوخت لباس های زنانه متعدد است، اما به همان اندازه نیز در دوخت مانتوهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. مانتو را به عنوان یک آیتم اصلی هر روز بر تن می کنید و در هفته احتمالا نیاز داشته باشید به دفعات آن را بشویید. به این ترتیب به یک پارچه بادوام با کیفیت بالا نیاز دارید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک با داشتن بافت منسجم و الیاف مرغوبی که در تولید آن به کار رفته است، یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت مانتوهای مختلف به حساب می آید. این پارچه بر اثر شستشو تغییر رنگ نمی دهد. در استفاده طولانی مدت نیز دچار تغییر بافت یا پرزدهی نخواهد شد.

پارچه ژاکارد مشکی بسیار کاربرد است

اینکه بتوانید از یک پارچه در دوخت لباس های مختلف استفاده نمایید می تواند یکی از جذاب ترین ویژگی های آن باشد. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک برای دوخت مانتوهای بلند و کوتاه کاملا مناسب است. علاوه بر این می توانید با این پارچه پیراهن های مختلفی نیز طراحی نمایید. پیراهن های ماکسی بلند یا انواع پیراهن عروسکی کوتاه با این پارچه قابل دوخت است. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک برای دوخت دامن های مجلسی یا پیراهن های پف دار نیز کاملا کاربردی است. شما می توانید با این پارچه سارافون یا وست نیز بدوزید.

این پارچه چروک پذیری اندکی دارد

کاملا طبیعی است که قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی در هنگام خرید برای شما مهم و تعیین کننده باشد. اما ویژگی مهم دیگری که باید در هنگام خرید این پارچه در نظر داشته باشید، چروک پذیری آن است. برای دوخت انواع مانتو و پیراهن مجلسی شما به پارچه ای نیاز دارید که بتوانید برای طولانی مدت و بدون نگرانی از چروک شدن، آن را بپوشید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک چروک پذیری اندکی دارد و به راحتی با دمای مناسب اتو، صاف و مرتب می شود. این ویژگی به شما کمک می کند در طولانی مدت مرتب و آراسته به نظر برسید.

نگهداری از پارچه ژاکارد مشکی آسان است

درست است که بیشترین کاربرد پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک برای دوخت پیراهن های مختلف است اما بد نیست در نظر داشته باشید اگر مایلید این پارچه را برای دوخت مانتو انتخاب کنید، در شستشوی آن نیز دچار مشکل نخواهید شد. از آنجایی که مانتو جزو آیتم هایی است که به صورت روزانه پوشیده می شود، ممکن است بیشتر از سایر لباس ها نیاز به شستشوی آن پیدا کنید. شما می توانید به راحتی مانتو خود را درون لباسشویی قرار دهید. این پارچه به سادگی با دمای آب ولرم و شوینده ملایم تمیز خواهد شد.

۴ مدل لباس شیک مشکی با پارچه ژاکارد

رنگ مشکی از نظر روانشناسان جلوه ای مرموز به افراد می دهد. در نتیجه اگر مایلید پر قدرت و زیبا به نظر برسید، به استایلی با رنگ مشکی نیاز دارید. این رنگ هم برای استایل روزمره و هم مهمانی های رسمی یک گزینه ایدئال محسوب می شود. در ادامه قصد داریم چند مدل لباس شیک مشکی با پارچه ژاکارد به شما معرفی کنیم.

پیراهن ماکسی با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک

زمانی که صحبت از مدل لباس شیک مشکی مجلسی می شود، پیراهن های ماکسی تنگ اولین گزینه هستند. شما می توانید این مدل پیراهن را به صورت کاملا تنگ با یقه دکلته طراحی نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک کشسانی ندارد و چندان برای دوخت لباس های تنگ مناسب نیست. می توانید با این پارچه لباس های ماکسی به شکل کلاسیک نیز طراحی نمایید. این مدل ها کمی گشاد هستند و قد آن ها تا اندکی زیر زانو است. به این مدل پیراهن ها، پیراهن میدی نیز گفته می شود.

پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک و دامن های پرنسسی

یکی از اصلی ترین بخش های یک مدل لباس شیک مجلسی، دامن آن است. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک پارچه ای فرم پذیر است. شما می توانید دامن های مختلفی را با این پارچه برای لباس مجلسی خود طراحی نمایید. با توجه به ایستایی ریزش دار پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک به شما توصیه می کنیم حتما دامن های دنباله دار را در نظر داشته باشید. این مدل دامن در پیراهن های ماکسی می تواند شما را بسیار کشیده و بلند قد نشان دهد. با این پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک می توانید دامن های طبقه طبقه را نیز به زیبایی اجرا کنید. این مدل دامن ها را به خانم های لاغر و قد بلند پیشنهاد می کنیم. البته با یک زیر سازی مناسب، پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک می تواند در دوخت دامن های پرنسسی نیز کاربرد داشته باشد.

آستین های متفاوت با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک

یکی از ترندهای سال های اخیر که در طراحی لباس بسیار مورد توجه قرار گرفته است، آستین های خاص و مدل دار است. به این ترتیب می توانید یک لباس ساده را با آستین های پفی یا کلوش تبدیل به لباسی متفاوت و زیبا نمایید. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک فرم پذیری مناسبی برای طراحی این مدل آستین ها دارد. اگر به دنبال یک لباس پوشیده و آستین بلند هستید نیز همچنان این پارچه می تواند برای شما مناسب باشد. زیرا به زیبایی روی بدن می نشیند و می توانید با آن لباسی شیک و کاملا پوشیده داشته باشید.

کت و دامن با پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک

یک مدل لباس شیک مشکی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد، کت و دامن است. معمولا برای دوخت کت و دامن های زنانه از پارچه های ساده یا حاشیه دار استفاده می شود. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک می تواند یک پارچه بسیار مناسب برای دوخت کت و شلوار و کت و دامن های رسمی و مجلسی شما باشد. این پارچه ایستایی مناسبی برای دوخت کت های کلاسیک دارد. اما شما می توانید با اضافه کردن یک پارچه آستر مناسب ایستایی آن را افزایش دهید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با یکی از جذاب ترین مدل های پارچه ژاکارد آشنا کنیم. پارچه ژاکارد مشکی طرح دار ترک یکی از زیباترین و کاربردی ترین مدل های این پارچه است. امیدواریم مطالعه این مطلب به سوالات شما در مورد قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی پاسخ گفته باشد. علاوه بر این، با معرفی چند مدل لباس شیک مشکی سعی کردیم ایده های جذاب تری برای دوخت این پارچه به شما بدهیم.

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.