بهترین گزینه‌ها برای خرید اقساطی گوشی در بازار

0

با افزایش قیمت موبایل، خرید اقساطی گوشی چاره‌ی کار خیلی از افراد است. به‌علاوه، بسیاری از کسانی‌که قصد خرید باکیفیت‌ترین و جدیدترین مدل‌های گوشی را دارند، سراغ خرید موبایل قسطی می‌روند و با این کار بهترین گوشی بازار را به خانه می‌برند. اگر تصمیمتان را درباره‌ خرید گوشی قسطی گرفته‌اید، ما در این مقاله، درباره‌ بهترین گزینه‌های خرید گوشی قسطی صحبت می‌کنیم و در خرید برترین مدل گوشی به شما کمک می‌کنیم.

 

خرید اقساطی بهترین گوشی‌های میان‌رده

اول از همه سراغ موبایل‌های میان‌رده می‌رویم. این موبایل‌ها حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارند و پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار هستند.

گوشی Xiaomi Poco M4 Pro 5G

صفحه نمایش بزرگ، عمر خوب باتری، شارژ ۳۳ وات، بلندگوهای استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی از ویژگی‌های اصلی این گوشی هستند. گوشی شیائومی دوربین ماکرو ندارد و نمی‌‌تواند به صورت ۴ بعدی فیلم‌برداری کند، اما عمر باتری‌اش فوق‌العاده است و به سرعت شارژ می‌شود. کیفیت تصاویر با این گوشی قابل‌قبول است و با توجه به قیمتش گوشی خوبی به شمار می‌آید.

گوشی Xiaomi Redmi Note 11

مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، صفحه نمایش Amoled ۹۰ هرتزی، ساختار محکم، رتبه‌ IP53، دوربین عکاسی مناسب، صدای خوب و شارژ سریع است. اگر دنبال خرید اقساطی یک گوشی خوش‌ساخت و مقاوم هستید، ما شیائومی رد می نوت ۱۱ را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی در مقابل پاشش آب مقاوم است و صفحه نمایش OLED دارد. عملکرد دوربین گوشی قابل قبول است، ولی نمی‌تواند با کیفیت 4k فیلم‌برداری کند و از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند.

آنر ۷۰

چند سالی می‌شود که گوشی‌های آنر در بین مردم طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند. این گوشی به طراحی خلاقانه معروف است و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED دارد. نرخ تازه‌سازی گوشی ۱۲۰ هرتز است، به همین دلیل می‌توانید با آن فیلم‌ها و بازی‌های اکشن و سنگین را به راحتی اجرا کنید. نمایشگر گوشی وضوح، دقت و روشنایی بالایی دارد و به شما اجازه می‌دهد که زیر نور آفتاب هم به راحتی با گوشی کار کنید. سنسور ۵۴، ۵۰ و ۸ مگا پیکسلی، سرعت فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه، ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر و توان ۶۶ وات از دیگر ویژگی‌های آنر ۷۰ هستند.

سامسونگ گلکسی A23

این گوشی صفحه نمایش بزرگی دارد و با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی کار می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر، شارژ ۲۵ واتی، رادیو FM، جک ۳.۵ میلی‌متری و شارژ ۲۵ واتی از دیگر ویژگی‌های این موبایل هستند. عمر باتری گلکسی A23 عالی است و خود گوشی هم طراحی جذابی دارد. همچنین، طرفدارهای این گوشی به کیفیت دوربین خوب و رابط کاربری OIS آن هم اشاره می‌کنند. البته، تراشه اسنپدراگون موبایل ۶۸۰ است، به همین دلیل ممکن است نسبتا کند کار کند و کیفیت صفحه نمایش خیلی بالایی نداشته باشد.

خرید قسطی گوشی

خرید اقساطی بهترین گوشی پرچمدار

حالا که امکان خرید اقساطی گوشی وجود دارد، پیشنهاد ما این است که روی گوشی‌های پرچمدار دست بگذارید و بهترین گوشی بازار را بخرید. در این بخش، بهترین گوشی‌های ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم.

آیفون ۱۴ پرومکس

وقتی از گوشی پرچمدار و محبوب حرف می‌زنیم، همه به برند اپل اشاره می‌کنند. آیفون ۱۴ پرومکس علاوه‌بر این‌که یک گوشی زیبا و جذاب است، از رتبه‌ IP68 پشتیبانی می‌کند و از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. نمایشگر گوشی ۶.۷ اینچی است و نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است. آیفون ۱۴ ضد آب است و برای اجرای بازی‌های موبایلی هم کاملا مناسب است. اگر به بازی‌هایی با گرافیک سنگین علاقه‌ دارید، آیفون ۱۴ پرومکس بخرید. در آخر اینکه، این گوشی می‌تواند با کیفیت 4k و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

آیفون ۱۳ پرومکس

بعد از آیفون ۱۴، پرفروش‌ترین گوشی برند اپل، آیفون ۱۳ پرومکس است که اوج خلاقیت طراحان شرکت اپل را نشان می‌دهد. این گوشی از استانداردهای ارگونومی استفاده می‌کند و در طولانی‌مدت دستتان را خسته نمی‌کند. آیفون ۱۳ پرومکس گواهی IP68 دارد و ضد آب است. نمایشگر ۶.۷ اینچی گوشی از نوع Super Retina  XDR است و نرخ تازه‌سازی بالایی دارد. در سخت‌افزار این گوشی از تراشه‌ A15 بایونیک استفاده شده است، به همین دلیل می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را با آن اجرا کنید.

گلکسی اس ۲۳ اولترا

اگر سامسونگ‌باز هستید و به هیچ‌وجه نمی‌خواهید سراغ برندهای دیگر بروید، ما خرید قسطی گلکسی اس ۲۳ اولترا را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی گواهی IP68 دارد و ضد آب است. نمایشگر ۶.۸ اینچی دینامیک، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۷۵۰ نیت از ویژگی‌های این گوشی محبوب هستند. گلکسی اس ۲۳ اولترا یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل دو و ۴ لنز قدرتمند دارد. لنزهای گوشی به ترتیب ۲۰۰، ۱۲، ۱۰ و ۱۰ مگاپیکسل هستند و می‌توانند به خوبی در هر ساعتی از شبانه‌روز عکس و فیلم بگیرند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

دومین جایگاه گوشی پرچمدار سامسونگ به گلسکی اس ۲۲ اولترا می‌رسد. ابعاد این گوشی ۶.۸ اینچ و نرخ تازه‌سازی‌ آن ۱۲۰ هرتز است. از آن‌جایی که میزان روشنایی گوشی ۱۷۵۰ نیت است، می‌توانید در نور شدید خورشید هم تصویرهای خوبی ثبت کنید. همچنین، نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا مجهز به گوریلا گلس وکتوس است، بنابراین در مقابل آسیب‌های فیزیکی و خط و خش مقاوم است. بهتر است بدانید که دوربین این گوشی می‌تواند با کیفیت 8k و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین، باتری ۵ هزار میلی‌آمپری هم یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این گوشی پرطرفدار سامسونگ است.

شیائومی ۱۳

پرچمدار این برند، گوشی شیائومی ۱۳ است و محبوبیت زیادی بین کاربران شیائومی دارد. این گوشی با نمایشگر آمولد، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، سه دوربین، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و تراشه‌ی اسنپدراگون نسل ۸ نسخه دو ساخته شده است. دوربین‌های شیائومی ۱۳ به ترتیب کیفیت ۵۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی دارند و می‌توانند با کیفیت 8k و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند. باتری این گوشی به سرعت شارژ می‌شود و با توان ۶۷ وات کار می‌کند.

خرید گوشی قسطی

با خرید اقساطی صاحب بهترین گوشی بازار شوید

شاید با خودتان بگویید که خرید گوشی قسطی به‌صرفه نیست و باید چندین ماه برای آن پول بدهید. در حالی‌که با خرید اقساطی گوشی می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را تهیه کنید و از آن سال‌های طولانی استفاده کنید؛ خرید موبایل قسطی نه‌تنها به‌صرفه است، بلکه در هزینه‌های آینده صرفه‌جویی می‌کند. پس اگر نگران هزینه‌های هنگفت گوشی‌های پرچمدار هستید، بهترین انتخاب خرید گوشی قسطی است.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.