بهترین قیمت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را از دماپا بخواهید !

0

دماپا یک فروشگاه اینترتی و حضوری است که در زمینه پخش، فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کند. این فروشگاه بیش از دو دهه است که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. دماپا دارای جواز کسب تخصصی تهویه مطبوع است. شما می‌توانید محصولات مورد نظر را به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به شوروم دائمی خریداری نمایید.

دماپا سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را در دسته بندی گسترده از انواع برندها برای خرید راحت‌تر شما فراهم کرده تا در هنگام خرید از لحاظ محصول و قیمت حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

دماپا نمایندگی برترین برندها

به دلیل اینکه این مجموعه نمایندگی رسمی برندهای سیستم های سرمایشی و گرمایشی اعم از داکت اسپلیت، بهترین برندهای کولرگازی ایرانی و خارجی و … است، می‌تواند محصولات را به بهترین قیمت تامین و عرضه کند. این مجموعه عامل پخش و توزیع انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

بهترین برندهای کولر گازی

تضمین اصالت کالا

به دلیل اینکه نمایندگی رسمی بودن برندها، می‌توانیم اصالت کالا را تضمین کنیم تا بتوانید خرید خود را با خیالی آسوده و بهترین قیمت انجام دهید. اصالت کالا بسیار مهم است. به دلیل اینکه اگر به اشتباه کالای غیر اصل و تقلبی خریداری کنید متضرر می‌شوید. چرا که عملکردی که از محصول انتظار دارید برآورده نمی‌شود و به زودی باید آن را کنار گذاشته و یا هزینه زیادی را بابت تعمیر آن پرداخت کنید. اما در صورت خرید کالا اصلی از نمایندگی، در صورت خرابی و هر مشکل دیگر می‌توانید به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید.

خدمات پس از فروش و تعمیرات

فعالیت دماپا تنها به فروش ختم نمی‌شود و شامل خدمات پس از فروش (نصب) و تعمیرات نیز می‌شود. این مجموعه دارای یک تیم متخصص و مجرب بوده و خدمات نصب و تعمیرات داکت اسپلیت، کولرگازی ، چیلر و سایر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را در سراسر کشور ارائه می‌دهد. تعمیرات و نگهداری از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اهمیت بسیاری دارد. چرا که باعث صرفه جویی در هزینه‌ و وقت شما شود.

محصولات دماپا شامل چه دسته بندی‌هایی است؟

طیف وسیعی از انواع سیستم سرمایشی و گرمایشی با برندهای معتبر مانند داکت اسپلیت هایسنس، سامسونگ و داکت اسپلیت ال جی و… دیگر برندها که دسته‌بندی‌های دیگر شامل موارد زیر می‌شوند:

  • داکت اسپلیت
  • کولر گازی
  • پکیج و رادیاتور
  • کولر آبی و پنکه
  • تصفیه آب و هوا
  • فن و اگزاست
  • لوازم جانبی و قطعات
  • و…

خرید داکت اسپلیت از نمایندگی رسمی

مشاوره رایگان خرید سیستم تهویه مطبوع

ممکن است برای فضا و نوع کاربری خود سردرگم باشید که از چه نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید. همچنین از طرفی بهترین انتخاب باشد و از طرفی دیگر با هزینه مناسب و مقرون به صرفه بتوان آن را خریداری کرد. کارشناسان مجرب ما در مجموعه دماپا آماده هستند تا به صورت رایگان بر اساس بودجه، فضا، متراژ و نوع کاربری شما بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. برای دریافت مشاوره تنها کافیست با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

چرا دماپا؟

به دلیل اینکه این مجموعه به صورت تخصصی در این زمینه در حال فعالیت است و در سال‌های خود توانسته تا رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند و آن‌ها را به خریدارانی دائمی تبدیل کند. از طرفی دیگر به دلیل نمایندگی رسمی بودن برندهای معتبر می‌تواند قیمت نهایی مناسب و به صرفه‌ای را برای شما فراهم کند. همچنین می‌توانید خرید خود را به دو صورت آنلاین و حضوری با اطمینان خاطر انجام دهید. مزیت دیگر این است که ما در دماپا متعهد هستیم تا سفارش شما را در سلامت کامل و سریع‌ترین زمان ممکن آماده‌سازی و ارسال کنیم.

شما می‌توانید انواع سیستم سرمایشی و گرمایشی را از مجموعه دماپا با قیمت مناسب، گارانتی و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید. برای خرید، استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

آدرس وب سایت :‌ www.damapa.ir

آدرس فروشگاه : کرج، میدان استاندارد، بلوار کامیونداران، سایت اصناف، ورودی آتشنشانی، فروشگاه دماپا

امکان خرید قسطی !

برای خرید راحت‌تر شما، در این مجموعه امکان خرید به صورت اقساط را فراهم کردیم. در این حالت شما محدودیتی ندارید و می‌توانید هر محصول را با هر برندی که مد نظر دارید ثبت سفارش کنید. این امکان در خریدهای عمده بسیار پراهمیت است. چرا که برای تجهیز یک ساختمان به سیستم سرمایشی و گرمایشی با تعداد زیادی نیاز داریم که هزینه سنگینی دارد. در نتیجه خرید اقساطی می‌تواند بهترین گزینه باشد. نحوه خرید قسطی به این صورت است که شما محصول را به صورت کامل تحویل می‌گیرید و فقط قسمتی از فاکتور خود را با چک پرداخت می‌‌کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.