همه چیز درباره دیجیتال ساینیج

0

دیجیتال ساینیج ابزاری عالی برای انتقال اطلاعات است. هرچند این فناوری به‌تازگی بر سر زبان‌ها افتاده اما سال‌هاست که آن را می‌شناسیم و از آن استفاده می‌کنیم. اما دیجیتال ساینیج چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ و چه کاربردهایی دارد؟ در ادامه، به این سؤالات پاسخ می‌دهیم.

دیجیتال ساینیج چیست؟

دیجیتال ساینیج راهکاری فناورانه است که با کمک آن می‌توانید محتوای تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی خود را در ابزارهایی مانند نمایشگرهای‌ ال‌ای‌دی، ال‌سی‌دی و کیوسک‌های هوشمند به نمایش درآورید. این فناوری ۳ جزء اصلی دارد:

  • سخت‌افزار: شامل اجزای فیزیکی و ملموسی است که می‌توانیم آنها را ببینیم، لمس و احساس کنیم. صفحه‌های نمایشگر، دوربین‌ها، کیوسک‌ها پرداخت و استندکیوسک‌ها نمونه‌های این ابزارها هستند.
  • نرم‌افزار: وظیفه این جزء از دیجیتال ساینیج این است که ابزارهای مختلف را به یکدیگر متصل کند. سیستم مدیریت محتوای آنلاین به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و از هر جایی که بخواهید محتوای نمایشگرهای دیجیتال را تغییر بدهید یا اصلاح کنید.
  • محتوا: این جزء از دیجیتال ساینیج همان‌طور که از نام آن مشخص است، به محتوای نمایشگرها اختصاص دارد. تصاویر، اجزای گرافیکی، ویدیوها، محتوای متنی، صدا و سایر اشکال محتوایی که برای اطلاع‌رسانی، تبلیغ یا بیان یک مطلب به کار می‌روند، در این دسته جای می‌گیرند.

دیجیتال ساینیج چگونه کار می‌کند؟

سیستم‌ها و ابزارهای مبتنی بر دیجیتال ساینیج در طول سال‌های متمادی به تکامل رسیده‌اند. در گذشته، این فناوری در تنها برای تبلیغات و اهدافی مانند آن به کار می‌رفت اما کم‌کم ابزارهای پیچیده‌تری که کاربردهای فراوان دارند، به وجود آمدند. امروزه ابزارهای مختلفی از فناوری دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنند و مشتریان این فناوری حق انتخاب بیشتری یافته‌اند. صفحه‌ نمایش‌های لمسی و کیوسک‌های هوشمند تنها بخشی از ابزارهای مبتنی بر فناوری دیجیتال ساینیج هستند اما این فناوری چگونه کار می‌کند؟

یکی از عناصر کلیدی برای راه‌اندازی راهکار مبتنی بر دیجیتال ساینیج، صفحه نمایش هوشمند است. این بخش سخت‌افزاری در بهترین حالت به اینترنت متصل می‌شود. اشکال‌ دیگر آن هم تنها به جریان برق نیاز دارند.

برای راه‌اندازی این سخت‌افزار به نرم‌افزار دیجیتال ساینیج و سیستم مدیریت محتوا هم نیاز دارید. این سیستم به شما کمک می‌کند تا محتوای صفحه‌های نمایشی را به شکل دل‌خواه خود طراحی و تنظیم کنید. این سیستم‌ها معمولا طراحی مینیمالیستی و کاربرپسندی دارند که استفاده از آن را برای هر کسی ساده می‌سازد. با کمک این سیستم می‌توانید پوسترهای استاندارد حرفه‌ای بسازید یا تابلوهای منوی دیجیتال و محتواهایی شبیه به آن طراحی کنید.

آخرین بخش برای راه‌اندازی دیجیتال ساینیج محتواست. محتوای حرفه‌ای و هوشمند می‌تواند پیام تبلیغاتی یا اطلاعات مورد نظر شما را در زمان و مکان مناسب به مخاطبان نشان دهد.

بسیاری از راهکارهای دیجیتال ساینیج با سیستم‌های مدیریت محتوای آنلاین کار می‌کنند که به آنها یک رابط کاربری اختصاصی می‌دهد. با کمک این رابط کاربری می‌توانید محتوای مورد نظر خود را آپلود و مدیریت کنید یا در زمان‌های مشخصی به نمایش درآورید.

دیجیتال ساینیج چه کاربردهایی دارد؟

دیجیتال ساینیج تقریبا در تمام بخش‌های صنعتی، رویدادها و اماکن عمومی کاربرد دارد. این فناوری به مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فروش خود را بیشتر کنند، زمان انتظار بازدیدکنندگان را کاهش دهند و به روشی مؤثر و جذاب تجربه خرید مشتریان را بهبود ببخشند. بر این اساس، دیجیتال ساینیج و ابزارهای مبتنی بر آن را می‌توانید در بخش‌های مختلفی به کار ببرید.

۱. فروشگاه‌ها و مراکز خرید

بسیاری از برندها معمولا تابلوهای تبلیغاتی خود را در اماکن عمومی و مراکز خرید نصب می‌کنند تا مشتریان بیشتری جذب کنند. به‌ این ترتیب، آنها می‌توانند محتوای تبلیغاتی خود را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان به نمایش بگذارند و افراد بیشتری را با محصولات و خدمات خود آشنا سازند.

صاحبان فروشگاه‌ها هم می‌توانند از این فناوری برای بازاریابی بهتر کمک بگیرند. تابلوهای هوشمند بزرگ قابل نصب در فروشگاه‌ها برای نمایش تخفیف‌های کوتاه‌مدت، فوری و نمایش آخرین قیمت محصولات و خدمات کاربرد دارند.

علاوه‌براین، مشتریان با کمک کیوسک‌های هوشمند مبتنی بر دیجیتال ساینیج می‌توانند محصولات مختلف را سفارش بدهند و بهای آن را بپردازند.

 

۲. مراکز درمانی

نمایشگرها و کیوسک‌های مبتنی بر دیجیتال ساینیج به مدیران بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها کمک می‌کنند تا بدون اتلاف وقت و هزینه، اطلاعات را به‌سرعت به بخش‌های مختلف انتقال دهند. همچنین، با استفاده از این ابزارهای فناورانه بیماران اموری مانند نوبت‌دهی را خود انجام می‌دهند تا این مراکز بیش از پیش بر ارائه خدمات بهتر تمرکز کنند.

۳. رستوران‌ها

رستوران و فست‌فود یکی از جذاب‌ترین اماکن برای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ساینیج است. این ابزارها به مشتریان کمک می‌کنند تا بدون نیاز به تعامل با کارکنان خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. نمایش منوها و تغییرات آنها به صورت لحظه‌ای، نمایش آخرین تخفیف‌ها، تبلیغ غذاهای مختلف و سفارش و پرداخت مبلغ غذاها به صورت سلف‌سرویس مهم‌ترین کاربردهای دیجیتال ساینیج در این بخش است.

۴. فرودگاه‌ها

یکی از کاربردهای محبوب دیجیتال ساینیج در فرودگاه‌ها نمایش اطلاعات پروازها و موارد مرتبط با آنهاست. به‌ این ترتیب، مسافران می‌توانند آخرین تغییرات در وضعیت پرواز خود را به‌سرعت ببینند. همچنین، با کمک این فناوری مسافران می‌توانند بدون نیاز به تعامل با کارکنان فرودگاه بلیط خود را دریافت کنند.

۵. صنعت گردشگری

دیجیتال ساینیج در صنعت گردشگری هم کاربردهای بسیاری دارد. نمونه آن تابلوهای هوشمندی است که برای معرفی شهرها و جاذبه‌های آنها در اماکن گردشگری یا موزه‌ها نصب می‌شوند. نقشه‌های هوشمندی که برای راهنمای مسافران به کار می‌روند یا کیوسک‌های تعاملی برای استفاده مهمانان هتل‌ها هستند همگی تنها بخشی از کاربردهای دیجیتال ساینیج در بخش گردشگری به شمار می‌روند.

سیستم مدیریت محتوای نت بی؛ نمونه‌ای موفق از دیجیتال ساینیج

سیستم مدیریت محتوای نت بی نوعی سامانه مدیریت محتواست که به عنوان بخشی از دیجیتال ساینیج عمل می‌کند. این سیستم کاربری آسانی دارد و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند با کمک آن اموری مانند وارد کردن، تغییر یا اصلاح اطلاعات به صورت لحظه‌ای، نحوه چیدمان آیتم‌های نمایشی روی کیوسک‌ها یا تابلوهای هوشمند و زمان‌بندی نمایش محتوای این ابزارها را در دست بگیرند. این سیستم با یک سیم‌کارت ساده راه‌اندازی می‌شود و با کمک آن می‌توانید محتوای مورد نظر خود را از هر جا و در هر زمانی به‌سرعت به‌روزرسانی کنید.

سیستم مدیریت محتوای آنلاین نت بی کاری از دیجی‌سان است و برای سفارش آن می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش این شرکت دانش‌بنیان تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.