توصیه به شرکت‌های در حال رشد، یا سریع رشد کنید یا آرام نابود شوید

0

در دنیای مدرن شرکت‌های در حال رشد زیادی وجود دارد و انتخاب مدیران تعیین کننده این است که کسب‌وکار جهش موفقی به سوی موفقیت خواهد داشت یا مسیر رو به زوالی را طی خواهد کرد. مدیریت کسب‌وکار علاوه بر تجربه به آپدیت شدن در دانش روز و استفاده از ابزارهای کارآمد نیز نیاز دارد.

اگر شما نیز صاحب شرکتی در حال رشد هستید چه متدهایی برای مدیریت صحیح و پیشرفت در پیش گرفته‌اید؟ به کمک نرم‌افزارهای مختلف می‌توانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید که باید اطلاعات کاملی در این‌باره داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع نرم افزار سازمانی آشنا کنیم.

نرم افزار سازمانی

همانطور که از نام این محصول مشخص است از نرم‌افزارها و برنامه‌هایی خاص برای مدیریت یک سازمان استفاده می‌شود که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. این نرم افزارها فرآیندهای پیچیده‌تری را مدیریت می‌کنند که از طریق برنامه‌های صفحه گسترده قابل انجام نیست.

ویژگی‌های نرم افزار سازمانی

از ویژگی‌های نرم‎افزار سازمانی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حمل اطلاعات
  • مقیاس پذیری بالا
  • متعلق به یک شرکت
  • عملکرد فوق‌العاده
  • توسعه‌پذیری بالا
  • سفارشی سازی
  • امنیت عالی

تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا متخصصین به کسب‌وکارهای در حال رشد توصیه کنند که از این نرم‌افزارها به نحو احسن استفاده کنند تا رشد سریعی داشته باشند.

انواع نرم افزار سازمانی

انجام مشاوره مدیریت، شرکت حسابداری را ملزم به استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب و برتر می‌کند. این تنها بخشی از مزایای مشاوره با مراجع برتر است که خوشبختانه در کشور نیز می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. از انواع نرم‌افزارهای سازمانی به چند مورد اشاره می‌کنیم.

مدیریت منابع سازمانی یا همان ERP

از سیستم ERP به عنوان مغز و قلب یک شرکت مدرن یاد می‌شود. این سیستم یک پایگاه داده یکپارچه است که آمار خطا را به بهترین شکل ممکن کاهش می‌دهد. اطلاعات تنها یکبار در بخش مربوط وارد می‌شود و تمام بخش‌های سازمان می‌توانند همیشه از آن استفاده کنند.

باید قبول کنید که دیگر عصر مدیریت با کاغذ و قلم و اکسل به پایان رسیده و برای روح بخشیدن به سازمان باید از این ابزار جدید استفاده کرد. به این ترتیب شما با پیشرفت در حوزه کاری دیگر نگران مدیریت آنها نخواهید بود.

سامانه مدیریت اسناد (DMS)

در تمام سازمان‌های بزرگ از DMS استفاده می‌شود و بدیهی است که بدون این سیستم نمی‌توان مدیریت مناسبی داشت. به کمک سامانه مدیریت اسناد که یک نرم افزار سازمانی است می‌توان به اطلاعات به راحتی دسترسی داشت و اشتراک‌گذاری داده‌ها را به آسانی انجام داد.

سیستم اتوماسیون اداری (OAS)

اگر کمی به دور و اطراف خود نگاه داشته باشید، اتوماسیون بخش عظیمی از زندگی شما است. روشن کردن قهوه‌ساز با یک دکمه، باز کردن درب پارکینگ از راه دور و … همگی گواه بر این جمله است. حال این گونه امکانات زمانی که به بخش اداری منتقل شود چه اتفاقی خواهد افتاد.

با OAS شما علاوه بر اینکه می‌توانید مکالمات درون ساطمانی را به آسان‌ترین شکل ممکن انجام دهید، این امکان نیز برای شما فراهم می‌شود که تعامل الکترونیک برون سازامنی نیز داشته باشید.

از دیگر نرم‌افزارهای سازمانی می‌توان به موارد زیر نیز اشاره داشت که شرح آنها در مجال این مطلب نبود.

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • نرم افزار مدیریت جلسات (MMS)
  • سامانه مدیریت فرآیندها (BPMS)
  • نرم افزار مدیریت پروژه
  • و …

خرید نرم افزار سازمانی

افراد زیادی در این سال‌ها برای کمک گرفتن از این نرم‌افزارها به شرکت‌های مختلفی مراجعه کرده‌اند. یکی از شرکت‌های باسابقه که در این زمینه توانسته رضایت مشتریان خود را به حد نهایت جلب کنند، شرکت دانا راهبرد است.

شما در این مجموعه می‌توانید محصولات مختلف برندهای همکاران سیستم، راهکاران و سپیدار سیستم را پس از انجام مشاوره سفارش دهید. نرم افزارهای همکاران سیستم در اکثر شهرهای کشور پخش شده و شما نیز می‌توانید به جمع مشتریان وفادار آن بپیوندید.

از سوی دیگر کار با نرم افزار سپیدار بسیار آسان است و بدون نیاز به آموزش هر مجموعه‌ای می‌تواند از آنها استفاده کند. به کمک نرم‌افزارهای مختلف این دو برند شما نیز می‌توانید کسب‌وکار خود را از نابودی نجات دهید و رشد سریعی داشته باشید.

اگر شرکتی هستید که قصد خرید نرم افزار سپیدار در تهران را دارید، برای خرید این محصولات می‌توانید با نمایندگی دانا راهبرد در ارتباط باشید و از طریق شماره تلفن‌های مندرج در سایت از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوید.

جمع بندی

در روزگار امروز همه شرکت‌ها لازم است از نرم‌افزارهای مختلف سازمانی استفاده کنند تا بتوانند مدیریت فوق‌العاده‌ای داشته باشند. به کمک این ابزار می‌توان پله‌های پیشرفت را طی کرد. ما در این مطلی شما را با انواع نرم افزار سازمانی آشنا کردیم.

نرم افزار سپیدار سیستم و همچنین نرم افزار همکاران سیستم را نیز به عنوان بهترین گزینه برای خرید معرفی کردیم. با مراجعه به سایت دانا راهبرد و پر کردن فرم‌های لازم درخواست خود را برای استفاده از نرم‌افزارهای مختلف ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.