کلینیک تخصصی پوست و لاغری در خیابان فرشته و الهیه

0

چرا به دکتر پوست نیاز داریم؟

با گذر عمر و افزایش سن، چین و چروک و خطوط ریزی در بخش های مختلف صورت ایجاد می شود و شل شدن پوست، از بین رفتن شفافیت پوستی و کاهش کلاژن سازی پوست باعث می شود که پوست زیبایی خود را از دست بدهد. با انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر و مراجعه به پزشک زیبایی با انجام اقداماتی از جمله تزریق جوانساز ها، تزریق بوتاکس، فیلر، انجام مزوتراپی و … می توانید فرآیند پیری پوست را کنترل کرد و با انجام اقدامات مناسب، زیبایی چهره خود را حفظ و چندین برابر کرد.

کلینیک پوست و زیبایی راشا در خیابان فرشته با همکاری پزشکان متخصصین پوست و همچنین تجهیزات روزدنیا شرایطی را ایجاد کرده است که شما می توانید اقدامات زیبایی و درمانی پوست خود را در این کلینیک انجام دهید.

بهترین دکتر پوست در خیابان فرشته| الهیه تهران

انجام اقدامات درمانی و زیبایی بسیار حساس بوده و انتخاب یک مجوعه ی مناسب و پزشک با تجربه و حرفه ای امری ضروری است. برای انجام کلیه ی اقداماتی زیبایی حتما در نظر داشته باشید به مراکز معتبر مراجعه کنید و از متریال با کیفیت برای کارهای زیبایی خود انتخاب کنید.

تزریق فیلر و ژل، تزریق بوتاکس، تزریق جوانساز پروفایلو، تزریق جوانساز های جالپرو و …. از جمله کارهای زیبایی ترند جهانی می باشد که اگر قصد هر کدام از این اقدامات را دارید ابتدا باید به پزشک مربوطه مراجعه کنید و بر اساس تشخیص پزشک اقدامات مورد نیاز چهره خود را انجام دهید.

اگر به دنبال بهترین دکتر پوست در خیابان فرشته و الهیه هستید، می توانید با کلینیک پوست و زیبایی راشا تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان با پزشک، اقدام زیبایی خود را در محیطی آرام و صمیمی و با استفاده از برترین دستگاه های روزدنیا انجام دهید.

 

 

لاغری با دستگاه آیکون در کلینیک راشا

رسیدن به تناسب اندام دلخواه، لاغری و دریافت رژیم های تغذیه متناسب با وزن و اندام شما به گونه ای که آسیبی به بدن شما وارد نشود، از دیگر خدمات کلینیک لاغری و زیبایی راشا می باشد که با تجهیزات فوق حرفه ایی ابتدا اندام شما آنالیز شده و پس از مشاوره با پزشک تغذیه می توانید رژیم غذایی خود را دریافت کرده و برنامه لاغری خود را پیش ببرید. دستگاه لاغری آیکون یکی از بهترین دستگاه های لاغری روز دنیا است که شما می توانید برای رسیدن به اندام دلخواه خود، تحت نظر پزشک وزن خود را کاهش دهید.

 

 

فشیال و پاکسازی صورت

یکی از روتین های پوستی که بهتر است بصورت ماهانه به جهت آبرسانی، جوانسازی و پاکسازی پوست انجام دهید، فشیال است. رسیدگی به پوست و تغذیه ی مناسب پوست شما از مهمترین اقداماتی است که لازم است هر فرد این اقدام را در روتین های ماهانه خود قرار دهد. کلینیک راشا مجهز به اتاق فشیال آقایان و بانوان است که شما می توانید با تخصصی ترین دستگاه ها و ماسک ها و آبرسان ها فشیال تخصصی صورت خود را در این مجموعه انجام دهید.

 

 

از بین بردن موی زائد با لیزر

اگر قصد دارید از شر موهای زائد صورت و بدن خود خلاص شوید، یکی از راحتترین و سریعترین اقدامات، لیزر مو های زائد است. در کلینیک راشا شما می توانید با دستگاه سوپرانوآیس پلاتینیوم متناسب با انواع تایپ های پوستی، بدون درد با موهای زائد خود خداحافظی کنید. تحمل درد در زمان لیزر یکی از عواملی است که بیشتر افراد به این علت از لیزر موهای زائد خود منصرف می شوند. شما می توانید برای لیزر موی زائد خود با شماره های کلینیک در ارتباط باشید.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.