فهرست محبوب ترین هدایای صنایع دستی اصفهان

0

در دنیای امروزه، هدیه صنایع دستی به عنوان نمادی از هنر و فرهنگ ملی شناخته شده ‌اند. این هدایا نه تنها نمادی از خلاقیت و مهارت هنرمندان محلی هستند بلکه ارزش‌ های فرهنگی را نیز در خود جای داده‌اند.

در ادامه قصد معرفی انواع هدایای صنایع دستی را داریم تا شما را برای انتخاب یک هدیه ارزشمند راهنمایی کنیم. این هدایای صنایع دستی هم به‌عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و هم به‌عنوان هدیه به یک شخص عزیز، کاربرد دارند.

انواع هدیه صنایع دستی

  1. الماس تراش: به هنر الماس تراش که یک نمونه هدیه صنایع دستی است، هنر حکاکی روی مس نیز می‌گویند.

  2. خاتم کاری: خاتم کاری هنر ساخت و تزئین اشیاء با استفاده از چوب، فلز و استخوان است که در الگوهای هندسی بسیار دقیق و زیبا چیده می‌ شوند. این هنر ایرانی در ساخت جعبه‌ های زیبا، میز و سایر اشیاء تزئینی به کار می‌رود.

  3. خاتم کاری روی چوب: خاتم کاری روی چوب یکی از شاخه‌های خاتم کاری است که با استفاده از زیر ساخت چوب و خاتم روی چوب چسبیده میشود که این هنر بیشتر در هدایای تبلیغاتی مثل جعبه های تی بگ و شکلات خوری و همچنین جعبه کارد و چنگال میتوان استفاده کرد.

  4. فیروزه کوبی: فیروزه کوبی هنر تزئین اشیاء با استفاده از سنگ‌های فیروزه است که به صورت موزاییکی روی سطح فلزی یا چوبی چیده می‌شوند. این هنر بیشتر در ساخت جواهرات، ظروف و اشیاء تزئینی کاربرد دارد که میتوان به عنوان هدایای تبلیغاتی از آن استفاده کرد.

  5. قلم کاری: قلمکاری هنری است که در آن نقوش و طرح‌های زیبا با استفاده مهره های چوبی که با اشکال های متفاوت ساخته شده و ماننده مهر داخل رنگ زده شده و بر روی پارچه چاپ می اندازد.

  6. مس و پرداز: مس و پرداز هنر تزئین ظروف مسی با استفاده از نقوش و طرح‌های زیبا است که با رنگ‌های مختلف پر شده‌اند. این هنر در ساخت ظروف پذیرایی و تزئینی مانند بشقاب‌ها، گلدان‌ها و سینی‌ها کاربرد دارد.

  7. مس و خاتم: مس و خاتم هنری است که در آن از ترکیب مس و هنر خاتم کاری برای ساخت اشیاء زیبا استفاده می‌شود. این ترکیب منحصربه‌ فرد در ساخت شیرینی و شکلات خوری، گلدان و ظروف تزئینی و دیگر اشیاء دکور کاربرد دارد.

  8. مینا کاری: مینا کاری هنر نقاشی و تزئین اشیاء فلزی با استفاده از رنگ‌ های مینایی و سپس پخت آنها در کوره است. این هنر زیبا برای ساخت جواهرات، ظروف و سایر اشیاء تزئینی کاربرد دارد.

نمونه پک هدایای صنایع دستی

به‌ دلیل استقبال زیاد افراد و انتخاب هدیه صنایع دستی برای مناسبت های مختلف، قصد معرفی دو مورد از پک های جذاب صنایع دستی را داریم که در ادامه آورده شده است:

پک هدیه شش تایی آجیل خوری فیروزه کوبی

این هدیه صنایع دستی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مناسبت های مختلف از جمله شب یلدا و عید نوروز است. پک هدیه شش تایی آجیل خوری فیروزه کوبی باوجود ظرافت طراحی که درجعبه های دکوپاژ قرار داده شده و از کیفیت بالا و همچنین حفظ اصالت ایرانی می‌تواند مورد پسند افراد زیادی قرار بگیرد.

این محصول از ترکیب مس کرمان و فیروزه نیشابور با هنر فیروزه کوبی ساخته شده و انتخاب بسیار جذابی برای هدیه و هدایای تبلیغاتی است. مهم‌ ترین نکته در زمان خرید هدایای صنایع دستی، انتخاب فروشنده‌ ای معتبر برای دریافت خدمات با کیفیت و اصلی است؛ زیرا درصورت خرید از فروشگاه‌های غیرمعتبر که محصولات تقلبی ارائه می‌دهند، ممکن است سطح محصول بعد از مدتی دچار پوسیدگی یا خرابی شود و این موضوع خیلی ناراحت کننده است.

پک هدیه هشت پارچه رومیزی خاتم کاری

ست هدیه هشت پارچه رومیزی خاتم کاری یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به یک مدیر است. این پک شامل: جا قلمی کشودار، پایه پرچم و میله، پایه چسب، جا کاغذ یادداشت، لیوان جا قلمی، کارد نامه بازکن و زیرسیگاری است. روی چوب این محصولات خاتم کاری شده است و بسیار جذاب و شکیل هستند.

پک هدیه بشقاب های مینا کاری

پک هدیه بشقاب مینا کاری یک انتخاب عالی برای هدیه دادن است این پک در جعبه های هارد باکس قرار داده میشود و یکی از پر طرفدارترین هدیه ها محسوب میشود. ظروف مینا کاری با توجه به اینکه قابلیت شست و شو دارند، یکی از کاربردی ترین ظروف جهت هدیه دادن است.

مزایای خرید هدایای صنایع دستی از زاوش

هدیه صنایع دستی نه تنها نمادی از هنر و خلاقیت است بلکه به عنوان پلی برای ارتباط و انتقال ارزش‌های فرهنگی و تاریخی عمل می‌کند. خرید هدیه صنایع دستی از زاوش تجربه ‌ای منحصر به فرد و ارزشمند است. زاوش به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه صنایع دستی و انواع جعبه ها از جمله مخمل، جعبه های دکوپاژ، هاردباکس و جعبه های چرم را ارائه می‌دهد. این فروشگاه با تمرکز بر کیفیت و اصالت محصولات، به خریداران این امکان را می‌دهد.

زاوش انواع مختلفی از صنایع دستی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، از جمله خاتم‌ کاری، مینا کاری، فیروزه‌ کوبی، قلم‌ کاری، و مس و پرداز. هر یک از این محصولات با دقت و مهارت بالای هنرمندان محلی ساخته شده‌اند و نمایانگر سنت ‌ها و ارزش‌ های فرهنگی منحصر به فرد هستند. محصولات زاوش نه تنها از لحاظ زیبایی و هنری بی ‌نظیرند، بلکه دارای کیفیتی عالی و ماندگاری طولانی هستند.

با انتخاب محصولات زاوش، خریداران می‌توانند با اطمینان از اصالت و کیفیت، آثار هنری با ارزشی را به خانه ببرند. با خرید از زاوش دیگر نگران کیفیت و اصالت محصولات نخواهید بود و با پشتیبانی موفق زاوش، تمام نگرانی‌های شما برطرف می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.