خرید بهترین و ارزانترین محصولات صوتی در بازار

0

در دنیای امروزی اطلاعات و داده‌ها به راحتی در دسترس قرار دارند و کمتر کاربری را پیدا می‌کنید که قبل از خرید یک محصول مشخصات و ویژگی‌های مربوط به آن را مطالعه نکند. اما ممکن است برای خرید هر محصولی ندانند که باید به چه ویژگی‌هایی اهمیت بیشتری دهند. ضمن اینکه نکاتی همیشه وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند خرید بهتری داشته باشید.
برند آرین یک برند ایرانی اما با کیفیت بالا و سابقه حدود ۳۰ سال در بازار ایران را دارا می باشد. بسیار بادوام و مقرون به صرفه بوده و به گفته ی کارشناسان قابلیت رقابت با برندهای خاراجی را دارد. محصولات تولید شده آن بسیار کارایی بالایی دارند. پرفروش ترین محصولات برند آرین بشرح زیر می باشد:

پاور میکسر های صندوقی

آمپلی فایر های رومیزی

اکو پرتابل های کیفی ۶۰ وات

اکو پرتابل های متوسط ۱۲۰ وات

اکو پرتابل های ۱۲ اینچ چوبی و فایبر گلاس

مقایسه کالای ایرانی با کارایی که فقط در ایران مونتاژ می شود و واردات کشورهای دیگر است:
دستگاه های صوتی برند شرکت آرین که کالای ایرانی هستند همه استریو هستند اما دستگاه های تندر (به جز نوع ۲۵۰۰) هیچ کدام بر خلاف چیزی که ثبت شده است استریو نیستند و یعنی تفاوت تقریبا ۱۰۰۰ وات ! بدین معنی که دستگاه سه کاناله تندر که ۱۸۰۰ وات است و یک دستگاه آرین سه سه کاناله که هر کانال آن ۸۰۰ وات است و در مجموع میشود ۲۴۰۰ وات واقعی و مزیت دیگری که دارد است است که دستگاه های آرین با توجه به قدرت بالا تر از تندر ارزان تر هم هستند و قیمت دستگاه تندر در سایت نزدیک به ۴۴ میلیون و دستگاه آرین ۳۳ میلیون به ثبت رسیده است.

مقایسه استریو بودن دستگاه صوتی

دستگاه های دایناکورد اکویی به نام استریو دارند که در ایران با عنوان پینگ پنگ نیز شناخته می شود که یعنی وقتی یک مداح میکروفون در دست خود دارد باند های اطراف صدا را بین خود تقسیم کردن و بعد پرتاپ میکنند که هیچ کدام از دستگاه های تندر این مزیت را دارا نیستند به جز دستگاه ۲۵۰۰ که استریو است که این مزایا دستگاه های آرین را صد پله از تندر بالاتر جای‌گذاری میکند.

مزایا استفاده از دستگاه استریو

برای مثال اگر در یک حسینیه یک مداح و یک ذاکر وجود داشته باشند و بخواهند برای آن ها دستگاه تندر تهیه کنند باید نوع ۲۵۰۰ آن را انتخاب کنند که نزدیک به ۴۲ الی ۴۳ میلیون قیمت دارد اما با توجه به وات و کانال کمی که دارد هر باندی به آن متصل شود باند را خراب می‌کند و این یک مورد از معایب تندر ۲۵۰۰ محسوب میشود. اما در کف دیگر ترازو دستگاه ۵۰۰۰ آرین را داریم که حتی ورودی و ولوم هدفون هم نیز دارد که توسط آن صدا چک شود و دارای دو اکو است و دو میکروفون مجزا از یکدیگر که فیلتر و اکوی مجزا دارند که قیمت آن ۲۸ میلیون بوده و تقریبا نصف محسوب میشود و خیلی به صرفه تر است.

مقایسه قیمت ها محصولات آرین

اگر بخواهیم این کالاها را از گران ترین به ارزان ترین دسته بندی کنیم در رده ی اول پاور میکسر یا آمپلی فایر خوابیده بعد صندوقی و بعد رومیزی هستند چرا که رو میزی تا هم امکانات کمتر و هم قدرت کمتری دارند و برای مناسبت های کوچک استفاده میشوند چون ضعیف هستند.

جزو محصولاتی که در بازار است آرین و تندر وجود دارند که آرین مزایای فوق العاده ای دارد که اگر بخواهیم دستگاه ۴۰۰۰ پلاس آرین را با ۱۱۰۰ تندر مقایسه کنیم اولین چیزی که مشتری ها در جریان آن نیستند قدرت فن بالای آرین و دو فن داشتن آن است که تندر فقط یک فن دارد و این عیبی آشکارا و نهان است چون وقتی دستگاه داغ کند شروع به سوختن نیز میکند و هرچه دستگاه خنک تر شود هم عمر دستگاه بیشتر میشود هم در ساعات بالایی که استفاده ولوم کاهش نمی‌یابد.

دستگاه تندری که ۱۱۰۰ وات است و دو کانال ۵۵۰ واتی دارد در سایت حدود ۳۰ میلیون قیمت گذاری شده اما دستگاه آرین با قدرت بالاتر ۱۹ میلیون قیمت گذاری شده است.

سایر مزایا آرین

دستگاه آرین فیلتر صوتی مجزا در قسمت پاور خود دارد که فیلتر صوتی اضافه بر سازمان محسوب میشود البته دستگاه آرین قابلیت اتصال یک باند اکتیو را نیز دارا است که تندر این امکان را به شما نمی‌دهد. کاربرد فیلتر مجزا این است که هرکدام از فیلتر هارا میتوانید به تنهایی نیز کنترل کنید و درنهایت این دو دستگاه در هنگام تست نیز از لحاظ کیفیتی بسیار تفاوت ها دارند. در نهایت لازم به ذکر است که دلیل محبوبیت بیش از حد تندر این است که سوخت و ساز ندارد یعنی خراب نمیشود که این مزییت را آرین نیز دارا است.

خرید اینترنتی بی واسطه از تولید کننده محصولات صوتی برند آرین

فروشگاه شیرازی شاپ اولین تولید کننده سیستم صوتی دراستان خوزستان از سال ۱۳۸۵ یا همان ابتدای فعالیت خود، استفاده از مرغوبترین و با کیفیت ترین قطعات الکترونیکی در تولید محصولات و ارائه خدمات مطمئن به مشتریان، سرلوحه تلاش آرین با محوریت اصل “مشتری مداری” قرار گرفت. درابتدا، علاوه بر طراحی و تولید چند نوع اکوآمپلی فایر، پروژه های دیگری نیز از قبیل: طراحی و ساخت کیت های آموزشی و حرفه ای، سیستم های کنترل و اتوماسیون، سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته، سیستم های پیجینگ و انجام پروژه های مختلف در حوزه الکترونیک و مخابرات نیز بنا به سفارش سازمان ها و ارگان های مختلف در مجموعه آرین انجام می گردید.

مزایای خرید از فروشگاه شیرازی شاپ

به روز بودن همکاران در واحد طراحی و بهره برداری فنی از امکانات وسیع دانش الکترونیک در مجموعه کارشناسان و متخصصین گروه فنی و مهندسی آرین، موجب ایجاد قابلیت ها و امکانات جدید در سیستم های صوتی آرین و نوآوری های ارزشمندی در امر طراحی و تولید محصولات جدید گردیددر فروشگاه شیرازی شاپ بالاست می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز به سایت مراجعه کرده یا با مشاوره ۰۹۳۸۱۰۰۲۶۱۸ در ارتباط باشید. می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا وارد سایت فروشگاه شیرازی شاپ شوید و تجهیزات صوتی مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرکجای ایران که هستید، برای شما ارسال شود.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.