چگونه می توان مشاوره در حوزه های مورد نظر را زیر یک دقیقه دریافت کرد؟

0

هیچ کدام از انسان‌ها کامل نیستند؛ بنابراین تمامی افراد در نقاط خاصی از زندگی خود، نیاز دارند که با مشورت از شخص دیگری، راه حل درست را پیدا کنند. امروزه یکی از بهترین افراد برای مشورت، مشاور متخصص است.

شاید با خود فکر کنید که مشاورها، بیشتر در زمینه احساسی به کمک شما می‌آیند. در حالی که شما می‌توانید در زمینه‌های حقوقی و حتی امور مربوط به بیمه هم از مشاور کمک بگیرید.

البته یکی از چالش‌های مهم افراد برای دریافت مشاوره حضوری، این است که باید مدت زمان زیادی را صرف کنند و حتی در نوبت بمانند. از طرفی مشاوران حضوری همیشه در دسترس نیستند. بنابراین در مواقع مهم و ضروری، نمی‌توان به صورت آسان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

نکته دیگر هم درباره تعرفه زیاد مشاوران حقوقی و حتی روانشناسی است. در حال حاضر، فرد برای چند دقیقه صحبت کردن با مشاور، باید هزینه خیلی زیادی را پرداخت کند. این در حالی است که شما می‌توانید به آسانی، از مشاوره غیر حضوری استفاده کنید و دردسرهای خود را هم نسبت به قبل کاهش دهید.

شاید از نظر شما مشاوره غیر حضوری بدون معطلی، کمی سخت به نظر برسد؛ اما ما در این مطلب، با معرفی وبسایت کارمنتو برای دریافت مشاوره تلفنی آنلاین از طریق voip، به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ می‌دهیم.

چگونه می توان غیرحضوری مشاوره دریافت کرد؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که چگونه بدون ارتباط مستقیم با مشاور، می‌توانیم مسائل و مشکلات مهم حقوقی خود را حل کنیم؟ قطعا تا چند سال پیش، امکان مشاوره غیر حضوری وجود نداشته است؛ اما در حال حاضر که بیشتر کارهای مهم اداری هم غیر حضوری انجام می‌شود، این قضیه خیلی هم دور از انتظار نیست.

امروزه بسترهای مختلفی مانند اینترنت و ارتباط تلفنی برای انجام امور غیر حضوری ایجاد شده است که مشکلات ارتباط فیزیکی را برطرف می‌کند. مثلا شما می‌توانید از طریق وبسایت‌هایی از جمله کارمنتو، بدون نیاز به معطل ماندن در ترافیک و صف نوبت مشاوران، به صورت آنلاین و تلفنی، با مشاوران در ارتباط باشید.

البته توجه کنید که برای ارتباط با مشاوران غیر حضوری، باید به دنبال معتبرترین مراکز باشید؛ چرا که قرار است اطلاعات مهم و محرمانه خود را در اختیار مشاور قرار دهید. بنابراین اگر مرکز مشاوره غیر حضوری اعتبار کافی را نداشته باشد، امکان فاش شدن اطلاعات مهم شما وجود دارد.

مزیت مشاوره غیرحضوری چیست؟

دریافت مشاوره غیر حضوری، مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد؛ از همین رو اگر تا به حال مشاوره غیر حضوری را امتحان نکرده‌اید، مزیت‌های این مدل مشاوره را حتما مطالعه کنید:

۱٫عدم محدودیت زمان و مکان

بهترین مزیت مشاوره‌های غیر حضوری، عدم محدودیت زمان و مکان است. برای مشاوره گرفتن در مراکز مشاوره حضوری فیزیکی، حتما باید در زمان اداری و مکان مشخصی اقدام کنید. از طرفی شاید مشاور خبره‌ای که در نظر دارید، از مکان زندگی شما دور باشد. بنابراین به ناچار، مجبور به انتخاب مشاور دیگر می‌شوید.

از طرفی حتی در صورت انتخاب همان مشاور، باید در هر نوبت، مسیر طولانی را برای دریافت مشاوره طی کنید. این در حالی است که مشاوره غیر حضوری، دیگر خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. به این صورت که شما می‌توانید در خانه یا محل کار خود حضور داشته باشید و بدون نیاز به شرایط زمانی و مکانی خاصی، با مشاور خود ارتباط برقرار کنید.

۲٫ صرفه جویی در وقت

جدای این که برخی از مراکز مشاوره مسیر طولانی دارند، حتی اگر مرکز مشاوره در فاصله کمی از شما هم باشد، باز هم زمان زیادی را از شما می‌گیرد. در حال حاضر با توجه به نیاز افراد به مشاوره، تمامی مراکز مشاوره روز به روز شلوغ‌تر می‌شوند.

به طوری که شاید شما مجبور شوید حدود یک ساعت منتظر رسیدن نوبت خود بمانید. اما مشاوره غیر حضوری این مشکلات را برای شما به وجود نمی‌آورد؛ چون محدودیت خاصی برای ارتباط وجود ندارد. شما با استفاده از تلفن همراه می‌توانید بدون نیاز به حضور مستقیم، به صورت آنلاین با مشاور صحبت کنید. قطعا صحبت کردن با مشاوران برتر در زیر یک دقیقه، ویژگی مثبتی برای مشاوره غیر حضوری است که در کارمنتو هم وجود دارد.

۳٫ هزینه کمتر

همه افراد به دنبال این هستند که هزینه‌های خود را کاهش دهند. اصلا دلیل اصلی بسیاری از افرادی که مشاور را انتخاب نمی‌کنند، هزینه زیاد مشاوره است. اما باید بگوییم که تعرفه مشاوره غیر حضوری، به مراتب خیلی کمتر از تعرفه‌های مشاوره حضوری است. بنابراین اگر دغدغه کم شدن هزینه‌های مشاوره را دارید، می‌توانید از این مدل مشاوره کمک بگیرید.

البته توجه کنید که در بین وبسایت‌های غیر حضوری هم، برخی از مراکز تعرفه‌های زیادی را ارائه می‌دهند. اما اگر به دنبال تعرفه معقول و مناسب با نرخ بازار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که یکی از ۳۵۰ مشاور برتر در گروه کارمنتو را برای حل مشکل خود انتخاب کنید.

کارمنتو برای ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری چه امکاناتی را فراهم کرده است؟

با وجود این که مراجعه‌کنندگان، مشاور را به صورت مستقیم نمی‌بینند، دغدغه اصلی آن‌ها اعتماد به مشاور است؛ اما گروه کارمنتو برای اطمینان خاطر کاربران خود، وضعیت مشاور را به صورت آنلاین و آفلاین به آن‌ها نشان می‌دهد.

همچنین با وجود تنوع مشاوران این وبسایت، شما می‌توانید مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته برای اطمینان بیشتر، می‌توانید در ابتدا از مشاوره متنی رایگان و شارژ اولیه رایگان هم استفاده کنید.

از طرفی با وجود ۱۱ حوزه و ۳۱ زیر حوزه مختلف و تنوع خدمات وبسایت کارمنتو، نباید نگران حل مشکلات خود باشید؛ چرا که متخصصان این مجموعه، در زمینه‌های مختلفی از جمله بیمه خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی دیگر از امکانات کارمنتو، دسترسی به مشاوران در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت است. بر این اساس، شما می‌توانید در تمامی ساعت‌های شبانه روز، از مشاور خود پشتیبانی آنلاین و تلفنی دریافت کنید.

همچنین با توجه به این که پلتفرم جامع ویژه مشاور و کارفرما در کارمنتو طراحی شده است، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا با مشاور خود صحبت می‌کنید. مثلا ارتباطات شما با مشاوران به صورت آنلاین تلفنی و از طریق VOIP است. همچنین با وجود قابلیت استفاده از کیف پول، می‌توانید اعتبار خود را افزایش دهید و نیازی به پرداخت هزینه در همان لحظه نداشته باشید.

سخن پایانی

ممکن است که افراد در برخی از شرایط حساس، نیاز به مشورت از فرد متخصصی داشته باشند؛ اما اگر در همان لحظه، مشاور در دسترس وجود نداشته باشد، امور حقوقی و … آن‌ها دچار مشکل می‌شود.

بنابراین با توجه به پیشرفت تکنولوژی، گروه‌های مختلفی مانند کارمنتو، امکان دریافت مشاوره غیر حضوری را فراهم کرده‌اند. با وجود این مدل از مشاوره، دیگر نیازی به حضور مستقیم و دردسرهای آن وجود ندارد. مثلا فرد می‌تواند حتی با مشاوران شهرهای دیگر ارتباط برقرار کند. بر این اساس، اگر به دنبال مرکز مشاوره غیر حضوری معتبر و مسلط به حوزه‌های حقوقی مختلف هستید، به وبسایت کارمنتو مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.