تور ژاپن

0

در این روزها خیلی از گردشگران، کشورهای شرق آسیا را برای سفر انتخاب می‌کنند و به همین دلیل، تور ژاپن یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان تمام مقاصد سفر محسوب می‎شود. برای چنین توری، نیاز خواهد بود با رزرو و دریافت وقت سفارت ژاپن، مدارک موردنیاز را تحویل دهید.

ژاپن کشوری است که مکان‌های گردشگری فراوانی دارد. با توجه به این موضوع، تعداد گردشگرانی که چنین مقصدی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، بسیار زیاد است. در ادامه قصد داریم بیشتر با جاذبه‌های این کشور و نحوه رزرو تور مناسب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی مختصر با کشور ژاپن

ژاپن کشور فوق‌العاده زیبایی است که مردم آن از فرهنگ و هنر بسیار خوبی برخوردارند. با سفر به ژاپن می‌توانید از معماری‌هایی با ترکیبی از ۲ سبک مدرن و سنتی دیدن کنید. دقت داشته باشید، برخی مناطق آن هنوز معماری قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده‌اند.

برخی دیگر از شهرهای ژاپن معماری جدید و مدرنی به‌ خود گرفته‌اند. به‌عنوان مثال، توکیو، پایتخت این کشور یکی از فوق‌مدرن‌ترین مناطقی است که در دنیا می‌توانید پیدا کنید. این شهر خود جاذبه‌های بسیاری دارد که هرکدام می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای شما باشد.

نحوه دریافت ویزا برای تور ژاپن

دریافت ویزای ژاپن برای سفر به این کشور ضروری است. ازاین‌رو، باید با نحوه دریافت و مدارک لازم برای چنین کاری آشنا باشید. در ادامه مقاله تمام مدارکی برای تور ژاپن و دریافت ویزا به آن‌ها نیاز دارید را به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم.

  • برای دریافت ویزا باید در ابتدا درخواست آن را ثبت کنید.
  • از دیگر مدارک موردنیاز برای دریافت ویزا، گذرنامه معتبر است. معمولا گذرنامه‌ای که دارید باید از اعتبار کافی تا حداقل ۶ ماه برخوردار باشد.
  • تصویر با پس‌زمینه سفید فرد متقاضی موردنیاز خواهد بود.
  • شناسنامه و کارت ملی از دیگر مدارک لازم برای این کار است.

بهترین زمان برای سفر به ژاپن

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید، انتخاب زمان مناسب برای رزرو تور ژاپن است. درصورتی‌که وقت خوبی برای سفر خود در نظر بگیرید، می‌توانید فرصت دیدن خیلی از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده این کشور را داشته باشید.

البته این را در نظر داشته باشید که همه فصول سال برای سفر به ژاپن مناسب است، اما برخی از ماه‌‌ها حجم تقاضای گردشگران برای رزرو تور بیشتر خواهد بود. به‌عنوان مثال، فصل بهار و پاییز ازجمله شلوغ‌ترین و بهترین زمان‌ها برای رفتن به چنین توری است.

البته گاهی اوقات ممکن است مایل باشید در فصولی که تعداد گردشگران متقاضی برای این تور کم‎‌تر است، به ژاپن سفر کنید. در چنین شرایطی، خرداد تا شهریور بهترین گزینه برای شما خواهد بود. معمولا انتخاب این زمان می‌تواند با هزینه‌های کم‌تری همراه باشد.

هزینه تور ژاپن چقدر است؟

با توجه به اینکه عوامل زیادی در هزینه سفر به ژاپن تاثیرگذار خواهد بود، باید به هریک از آن‌ها توجه داشته باشید. به‌عنوان مثال، اولین عاملی که می‌تواند در هزینه سفر نقش موثری ایفا کند، زمانی است که برای این امر انتخاب می‌کنید.

به‌طور معمول، در فصول پاییز و بهار تعداد گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند، بسیار بالا است. به همین دلیل، هزینه آن با افزایش تقاضا، بیشتر خواهد بود. از آن ‌طرف، اگر در فصل تابستان برای تور ژاپن نام‌نویسی کنید، قیمت نهایی سفر کم‌تر است.

همچنین، یکی دیگر از عواملی که می‌تواند هزینه سفر را بالا و پایین کند، محل اقامتی است که انتخاب می‌کنید. در این کشور و شهرهای مختلف آن، هتل‌های گوناگونی وجود دارند که هرکدام بسته به کیفیت‌شان، از قیمت متفاوتی برخوردار خواهند بود.

دقت داشته باشید، با توجه به اینکه قیمت بلیط ژاپن در هر زمان ممکن است متفاوت باشد، نمی‌توان به‌طور دقیق آن را مشخص کرد. به همین سبب، هنگامی که قصد رزرو و ثبت‌نام در چنین توری داشته باشید، باید از آژانس مسافرتی هزینه آن را استعلام کنید.

توکیو و جاذبه‌های گردشگری آن برای تور ژاپن

همان‌طور که اشاره شد، توکیو ازجمله مدرن‌ترین مناطقی است که در دنیا وجود دارد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مرد این شهر علی‌رغم داشتن مدرن‌ترین و به‌روزترین امکانات، هنوز هم فرهنگ و سنن قدیمی خود را حفظ کرده‌اند.

پارک ملی نیکو یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده‌ای بوده که در این شهر واقع شده است. این پارک خود از آبشار، دریاچه و طبیعت بکری برخوردار است. با توجه به امکانات فوق‌العاده آن، یکی از بهترین جاهایی خواهد بود که می‎توانید برای داشتن لحظات دلنشین از آن دیدن کنید.

یکی از مزیت‌هایی که می‌توانید با سفر به توکیو از آن برخورداری شوید، امکانات حمل‌ونقلی بسیار عالی این شهر است. در واقع شما می‌توانید به‌ کمک قطارهای سریع‌السیر آن، به‌راحتی و با صرف هزینه بسیار کم، به هر نقطه دلخواه مراجعه کنید.

شهر اوزاکا، آشپزخانه کشور ژاپن

اگر مایل باشید طعم غذاهای مختلف این کشور را بچشید، اوزاکا بهترین جایی است که می‌توانید به چنین هدفی دست پیدا کنید. در حقیقت، اکثر غذاهای امروز ژاپنی در گذشته در چنین منطقه‌ای ابداع شدند و به همین علت، از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.

علاوه ‌بر این‌ها، در شهر اوزاکا می‌توان از باغ‌های بسیار زیبا و قلعه‌های تاریخی آن دیدن کرد. درختانی که در باغ‌های مختلف سطح شهر کاشته‌ شده‌اند، در زمان مناسب شکوفه می‌دهند و نمای بسیار زیبایی به آن خواهند داد.

چه آژانس مسافرتی برای تور ژاپن انتخاب کنیم؟

برای سفر به کشورهای خارجی نظیر ژاپن، پیشنهاد می‌شود آژانس مسافرتی را انتخاب کنید که در بسته‌های توری خود، گزینه‌های جذاب و خوبی قرار داده باشد. به‌عنوان مثال، برخی از این آژانس‌ها بازدید از تعداد بیشتری جاذبه گردشگری را در برنامه شما قرار می‌دهند.

همچنین، با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که حین دریافت ویزا با آن‌ها مواجه خواهید شد، بهتر است یک آژانس مسافرتی باسابقه را انتخاب کنید. قصرشیرین یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که با داشتن رزومه عالی، می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن این کار را برایتان انجام دهد.

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، برای انتخاب تور ژاپن باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال، با توجه به برنامه کاری خود، باید بهترین زمان برای سفر را انتخاب کنید. همچنین، به آژانس مسافرتی معتبری مراجعه کنید تا بتواند در کم‌ترین زمان ممکن، کارهای اقامت و دریافت ویزا را انجام دهد. قصرشیرین بهترین گزینه‌ای است که با داشتن سابقه درخشان، می‌تواند شما را در چنین امری یاری کند.

4.6/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.