راهنمای خرید گیاه مقاوم برای رستوران و کافه+ قیمت

0

تا حالا شده که با دوستانتون وارد یک رستوران دنج برای صرف غذا رفته باشید و اولیین چیزی که گوشه چشم شما رو لمس میکنه نور پردازی و طراحی محیط داخلیش باشه؟ علاوه کلی مجسمه و اقلام گرون قیمت این انتخاب گل و گیاه های درست و به جای اون محیط هست که باعث میضشه مخاطب حس آرامش و لذت بیشتری داشته و از صرف غذا در اون مجموعه حتی برای بار اولم هم راضی باشه.
گر شما هم صاحب یک رستوران و یا کافه شیک و نقی داخل شهرتون هستید و با چالش انتخاب گل و گیاه مناسب رستوران یا محیط کارتون مواجه هستید این مقاله مناسب شماست.

باباآدم جاینت سایز بزرگ

اگر تم پس زمینه سالن و لابی شما یک تم تاریک و مات رنگی هست، انتخاب یک تک گیاه به رنگ سبز یک انتخابه  بینظیر برای شما تقلی میشه، بابا آدم ها یکی از گیاهان ترند و  پیشنهادی الوگل هست که میتونه به تنهایی فضای اصلی سالن شما رو دگرگون و به تنهایی دلبری کنه.
باباآدم ها بسته به سلیقه ی  شما در دومدل باباآدم تنه قرمز و باباآدم تنه سبز جاینت قابل انتخاب هستند از سری گونه های مقاوم این خانواده متنوع تلقی میشوندن. شرایط نگهداری سختی ندارند و مخصوص محیط های بسته آپارتمانی و محیط کاری میباشند. فقط توجه داشته باشید که گیاه باید نزدیک در یا پنجره سالن شما قرار بگیرد که هوای اطراف گیاه در حال گردش باشد تا همیشه رخ دلبر خودش را حفظ کند و برگهای بزرگ بزند.

قیمت حدودی این باباآدم های بزرگ از هشتصد هزار تومان تا چهار میلیون تومان میباشند.

باباآدم از الوگل

زاموفیلیا برگ درشت

زاموفیلیا جز گیاهان همیشه پر طرفدار و ترند بازار ایران بوده که نسبت به کم آبی و نور کم بسیار مقاوم است و عملا شما دغدغه ای از بابت زمان آبدهی و میزان نور گیاه نخواهید داشت، گیاه زاموفیلیا داری یک  پیاز (ریزوم) قوی است که این غده وظیفه پاجوش ددهی گیاه را به دنبال دارد، توجه داشته باشید که هرچقدر سطح برگهای زاموفیلیا درشتر گیاه رخ جذابتر و سرعت رشد بیشتر خواهد داشت.
برای محیط های با تم رنگی روشن از زامفویلیا مشکی و برای تم های تیره زاموفیلیا سبز انتخاب کنید که حس لوکس بودن راحتر به مشتری القا بشه، استفاده از گلدان های ترند مثل گلدان های فایبر گلاس توی برنامه داشته باشید که گیاه شما کشیده تر و پرتر نمایش داده بشه

قیمت زاموفیلیا سایز بزرگ با توجه به نژاد رنگ سبز و مشکی از هفتصد هزار تومان تا سه میلیون تومان میباشند.

درخچه موز کاوندیش

با شنیدن اسم این محصول توی لیست گیاهان مناسب رستوان ها شاید تجعب کرده باشید که درخت موز چطوری اونم داخل فضای بسته دوام می آورد! درخچه موز کاوندیش یک نژاد جدید و ترند موز میباشد که مخصوص آپارتمان و فضای بسته هست و ارتفاع حدودی ۱٫۵ متری تا ۳ متری دارند عینا درخت های موز ولی درون منزل یا رستوران شما به بار میشینند و سالی یکبار تا دوبار موز میدهند.
نگهداری درختچه موز کانودیش تقریبا شبیه باباآدم ها هستند و در فضایی که قرار میگیرند باید حواستان به نور و رطوبت سطحی گیاه باشد، شما میتوانید برای جذاب شدن گیاه موزتان از گلدان های استوانه ای بلند فایبر گلاس استفاده کنید و به جذابیت گیاهتان بیافزایید

قیمت حدود دخچه های موز خانگی از یک میلیون پانصد تا پنج میلیون میباشد.

گیاه سانسوریا شمشیری

اگر به دنبال گیاهی کشیده و گوشتی با ترکیب رنگ سبز طلایی که شرایط نگهداری بسیار آسانی دارد و فقط نیاز به آبیاری هفتگی دارد هستید یکی از بهترین گزینه ها گیاه سانسوریا میباشد که  با خاصیت تصویه کنندی هوا باعث پاک شدن آلودگی های دودی سیگار یا قلیان محیط های اسموک مجموعه شما میشود.
گیاه سانسوریا یک گیاه بوته ای که حدود هر ۲ ماه یک بار پاجودهی میکند که با هر بار پاجوش دهی خود ۴ الی ۶ برگ به تعداد برگ های گیاه افزوده میشود، سانسوریا ها به تغییرات محیطی و آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و از شمال کشور تا جنوب با هر تفاوت دمایی قابل نگهداری  آسان میباشد فقط توجه داشت باشید که در آبیاری آن زیادروی نکنید.
قیمت حدود یک گیاه سانسوریا پر حدود پانصد تا یک میلیون پانصد هزار تومن میباشد که میتوانید از وبسایت الوگل مشاهده و انتخاب کنید.

خرید گل و گیاه انلاین

گیاه یوکا

اگر داخل فضا و طراحی داخل سالن خود به دنبال یک درخت واقعی با ابعاد حدود از یک متر تا نهایت ۲ متر هستید که تنه قوی و تنومندی داشته باشد و دائما سر سبزی و شادابی در هر فصلی به دنبال داشته باشد و مخصوص محیط های بسته ی سالن و لابی باشد یوکا پیشنهاد قوی و موفق همیشگی گل دوستان است، یوکا را چه به صورت گلدانی همراه خاک و چه حالت کاشته شده در زمین و چه به صورت بدونه گلدان میتواند نگهداری کرد دقیقا مانند یک درخت با اصالت با توجه به مدلی از که آن انتخاب میکنید رخنمایی میکند
قیمت حدودی گیاه های یوکا سایز بزرگ از یک میلیون تومان تا نزدیک هفت میلیون تومان میباشند.

برگ انجیری مانسترا

گیاهی برگ درشت ، به رنگ سبز با سرعت رشد بالای به طوری که هیچ یک از دوبرگش شبیه هم نباشند و از  طرفی مقاوم و با اصالت و عاشق روطوبت  و با محیط های کم نور مشکلی نداشته نباشد گیاهی جز برگ انجیری مدل مانسترا (برگ درشت) نیست!
برگ انجیری ها ساقه ضخیمی دارند و همچنین دارای خانواده تنوع هستند که برای محیط های داخل سالن و رستوران ها برای بیا یک گیاه سایز بزرگ و لوکس مدل مانسترا دلیسوزا انتخاب کنید تا هم فضای بیشتری را اشغال کند هم تمامی افراد داخل محیط شما متوجه حضور یک گیاه خاص و لوکس شوند.
قیمت حدودی مانسترا دلیسیوزا از نهصد هزارتومان تا چهار میلیون تومان میباشد که در وبسایت الو گل قابل مشاهده و انتخاب میباشد.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.