تونر اوردینری معجزه رفع تیرگی پوست

0

محصولات اوردینری از عالی ترین و محبوب ترین لوازم مراقبت از پوست بوده و یکی از محصولات پر فروش و محبوب این برند برند تونر اوردینری است. در تونر گلیکولیک اسید اوردینری از ترکیباتی استفاده شده که چربی بیش از اندازه‌ی پوست را تنظیم و به میزان نرمال خواهد رساند و مانع از به وجود آمدن جوش و آکنه های پوستی می‌شود در تولید این تونر از سولفات‌ های مضر ، پارابن ، گلوتن ، الکل و چربی استفاده نشده است

خصوصیات تونر گلیکولیک اسید ۷ درصدی اوردینری

ین محصول لایه بردار، روشن کننده، رطوبت رسان، تسکین دهنده، تغذیه کننده، آبرسان، شفاف کننده، شاداب کننده، صاف کننده و نرم کننده می‌باشد.

مناسب نوع پوستی است؟

تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری برای انواع پوست مناسب است

ترکیبات اصلی تونر اوردینری

این محصول دارای گلیسرولیک اسید ، فلفل کوهی ، عصاره‌ی آلوئه ورا ، جینسینگ و آمینو اسید است.

گلیکولیک اسید : این ماده موجب لایه برداری شده ، لکه های پوستی و چین و چروک را کاهش داده و همچنین موجب شفافیت و رطوبت پوست می‌شود.

فلفل کوهی : سوزش و خارش را کم می‌کند ، تغذیه کننده پوست بوده و همچنین میکروب های پوست را از بین می‌برد.

عصاره‌ی آلوئه ورا : موجب آرامش دهی به پوست شده و در رطوبت دهی و درخشانی پوست موثر است.

جینسینگ : مانع از سوزش و التهاب شده ، لکه های تیره را رفع کرده و همچنین موجب نشاط و درخشانی پوست می‌شود.

آمینو اسید : یک تغذیه کننده محسوب شده و موجب بازسازی و ترمیم سلول های پوستی می‌شود.

کاربردهای تونر گلیکولیک اسید اوردینری:

درمان شوره سر

درمان تیرگی زیر بغل و از بین بردن بوی بد

درمان ترک پاشنه پا

از بین بردن لک‌های تیره و موهای زیر پوستی

درمان شوره سر با اسید گلیکولیک

آلفا هیدروکسی اسیدها مانند گلیکولیک اسید در از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست بسیار مفید هستند و خواص مفید متعددی برای مو و پوست سر دارند. شوره سر زمانی رخ می دهد که پوست سر خشک باشد و همچنین می تواند باعث خارش شود. برای مبارزه با این مشکل، افراد معمولاً به دنبال درمان‌های پوست سر می‌روند، جایی که تکنسین از یک اسید ملایم برای لایه‌برداری پوست سر استفاده می‌کند تا تجمع سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد و خارش را کاهش دهد. اسید ملایمی که متخصصین استفاده می کنند اسید گلیکولیک است که اتفاقاً ماده اصلی فعال در این تونر است!

چه کسانی می‌توانند از اسید گلیکولیک برای مو استفاده کنند؟

به طور کلی، اکثر افراد می‌توانند از گلیکولیک اسید استفاده کنند. با این حال، برای کسانی که پوست سر چرب و پوسته پوسته دارند بسیار مفید است.

چند بار در هفته می‌توانید از اسید گلیکولیک برای موها استفاده کنید؟

برای شروع یک یا دو بار در هفته استفاده کنید، سپس مصرف خود را به یکبار در ماه کاهش دهید. می‌توانید با یک متخصص پوست مشورت کنید تا در مورد اینکه چه چیزی برای پوست سر شما بهتر است راهنمایی شوید.

از ترکیب اسید گلیکولیک با ویتامین سی خودداری کنید.

چگونه از اسید گلیکولیک برای درمان شوره سر استفاده کنیم؟

از لایه‌بردار پوست سر با اسید گلیکولیک به عنوان درمان قبل از شامپو (قبل از شستشوی موها) روی پوست سر مرطوب یا خشک استفاده کنید. می‌توانید از تونر اسید گلیکولیک اوردینری استفاده کرده و توسط سری نازک آن مقداری از تونر را روی کف سر ریخته و با انگشتان ماساژ دهید تا جذب شود. پس از ده الی پانزده دقیقه موها را با شامپو و نرم کننده کاملا شستشو دهید. استفاده بیش از حد از اسید گلیکولیک روی پوست سر یا ماندن بیش از حد طولانی مدت آن می تواند باعث تحریک و پوسته پوسته شدن بیشتر موها شود و همچنین موهای شما را ضعیف کند.

مواد تشکیل دهنده تونر اوردینری

آب، اسید گلیسرولیک، آب گل روزا داماسنا، آب برگ آلوئه باربادنسیس، پروپاندیول، گلیسیرین، تری اتانول آمین، آمینومتیل پروپانول، عصاره ریشه جینسینگ، عصاره میوه یا برگ تاسمانی، اسپارتیک اسید والین، ایزولوسین، پرولین، ترئونین، هیستیدین، فنیل آلانین، گلوتامیک اسید، آرژنین، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، لاکتات سدیم، فروکتوز، گلوکز، ساکارز، اوره، هگزیل نیکوتینات، دکسترین، اسید سیتریک، پلی سوربات ۲۰، کلرید سدیم، هگزیلن گلیکول، سوربات پتاسیم، بنزوات سدیم، ۱، ۲- هگزان دیول، کاپریلیل گلیکول.

تونر گلیکولیک اسید و مشکلات پوستی

تونر گلیکولیک اسید اوردینری رفع کننده سلول های مرده پوست است، ترمیم کننده سلول های پوست بوده، جای جوش، لکه ها و تیرگی ها را از بین می‌برد ، از ایجاد جوش های سر سیاه و سرسفید جلوگیری کرده، نشانه های پیری را کاهش داده، فرورفتگی ها و ناهمواری های پوست را از بین برده و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را زیاد می‌کند.

قیمت تونر اوردینری

تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری با حذف سلول‌های مرده از سطح پوست و تحریک بافت آن به تولید سلول‌های جدید کمک بسیار زیادی به جوانی پوست می‌کند. به همین دلیل باعث روشن شدن، درخشندگی و بدون جوش پوست می‌شود. این کرم یکی از محصولات مراقبتی وارداتی پوست است که قیمت آن به نوسانات ارز و بازارهای جهانی بستگی دارد. اما نکته حائز اهمیت این است که باید آن را از فروشگاهی معتبر خریداری کرد تا فریب سودجویان را نخورده و اجناس فیک را به جای محصولات اورجینال خریداری نکنیم. به هر حال پوست عضوی حساس است که نمی‌توان بر روی سلامت آن ریسک کرد.

چرا تونر گلیکولیک اسید اوردینری؟

گلیکولیک اسید یک ماده بسیار موثر در رفع جوش های التهابی و زیر پوستی میباشد که مصرف درست آن میتواند شما را در داشتن پوستی بهتر هدایت کند  تونر اوردینری با بهره گیری از این اسید آن هم با خلوص بالا میتواند به راحتی شما را از شر جوش های زیر پوستی و به اصطلاح التهابی خلاص کند

تونر یا از بین برنده جوش. کدام عنوان بهتری است؟‌

شاید وقتی نام تونر را میشنوید در ذهن شما محصولاتی مانند آرایش پاک کن یا مرطوب کننده پدیدار شود که ارزش بالای خریدی نداشته و با محصولات ارزان تر میشود آن ها را جایگزین کرد

اما تونر اوردینری به معنای واقعی کلمه یک قاتل سریع برای جوش های صورت است که علاوه بر آبرسانی پوست شما جوش ها را نیز از بین میبرد

روتین گلیکولیک اسید اوردینری به چه شکل است؟

مصرف تونر اوردینری دو بار در روز پیشنهاد میشود ترجیحا بر روی تونر خود میکاپ انجام ندهید و به عنوان اولین ماده ای که در روتین خود استفاده میکنید از تونر خود استفاده کنید تایم های صبح و عصر بهترین زمان های استفاده میباشند

برای تاثیر بهتر تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری چه کنیم؟

تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری برای پوست‌های چرب، مستعد جوش و یا پوست‌هایی با بافت خشک مناسب است. برای حصول بهترین نتیجه، می‌توانید این محصول را با سایر محصولات اوردینری ترکیب کنید. برای مثال، می‌توانید از کرم ویتامین سی اوردینری ٪۲۳ و ۲٪ هیالورونیک اسید، سرم نیاسینامید اسید ۱۰٪ + زینک ۱٪ اوردینری  یا کرم روشن کننده و ضد لک قوی ویتامین C و سیلیکونی اوردینری همراه با این تونر استفاده کنید.

همچنین، پس از استفاده از  تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری، می‌توانید از محصولات The Ordinary مرطوب کننده استفاده کنید تا به پوست خود تغذیه کافی بدهید و از تاثیر ناشی از خشکی پوست جلوگیری کنید. مثلا محصولاتی مانند کرم آبرسان فاکتورهای طبیعی اوردینری یا سرم آبرسان اوردینری هیالورونیک اسید ۲% و ویتامین B5 با این تونر مناسب هستند.

تونر گلیکولیک اسید اوردینری را از کجا تهیه کنیم؟

تونر گلیکولیک اسید ۷% اوردینری محصولی از برند The Ordinary است که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند سایت رسمی برند The Ordinary مانند هیوا بیوتی تهیه کنید. به دلیل اینکه کمپانی اوردینری ایران را تحریم کرده است٬ ایرانیان نمی توانند به صورت مستقیم این محصول را از اوردینری خریداری کنند. اما نگران نباشید ما در هیوا توانسته ایم محصولات اوردینری را به صورت مستقیم از کانادا و انگلستان وارد کشور کنیم تا شما نیز بتوانید با خیال راحت از اصالت کالا  و خریدی آسان و حتی قیمتی بسیار مناسب از این محصولات کانادایی بهره ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.