نمایندگی تعمیرات لباسشویی

0

از آنجا که ماشین لباسشویی یک وسیله برقی می باشد، که تمامی لوازم برقی از جمله لباسشویی دچار مشکلاتی می شوند که در صورت بروز مشکل برای لباسشویی خود باید برای تعمیر لباسشویی هر چه زودتر اقدام نمایید تا لباسشویی شما دچار مشکلات بیستری نشود. از آنجا که تعمیرات لباسشویی نیازمند تخصص بالایی است، باید برای تعمیرات لباسشویی خود به دنبال یک نمایندگی معتبر باشید.

تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب و دوره دیده آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات لباسشویی و سرویس لباسشویی به شما عزیزان می باشد. در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل تخصصی شده است و به دنبال یک نمایندگی برای برطرف کردن مشکل لباسشویی خود می باشد، ما به شما نمایندگی تعمیرگاه مجاز را معرفی می کنیم.

اما توجه داشته باشید که، اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است و شما تخصص کافی را در زمینه برطرف مشکل خود ندارید بهتر است که برای تعمیر لباسشویی اقدام نکنید، زیرا این امکان وجود دارد که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات بیشتر در لباسشویی شوید. اگر با مشکلی در لباسشویی روبرو شدید و تخصص کافی را برای برطرف کردن مشکل خود ندارید، تنها کافیست برای ثبت سفارش خرابی خود با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

برخی از مشکلات در لباسشویی وجود دارند که، شما می توانید به راحتی و کمی آشنا بودن با اجزای لباسشویی به تعمیر لباسشویی در منزل خودتان بپردازید. همانطور که گفته شد تعمیرات لباسشویی نیازمند تخصص بالایی می باشد و شما عزیزان باید به این موضوع توجه کنید که در صورت بروز مشکل با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند و به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما بپردازند.

در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از مشکلات که امکان بروز آن ها برای لباسشویی وجود دارد آشنا کنیم، تا در صورت مشاهده کردن این مشکلات در لباسشویی هر چه سریعتر به برطرف کردن آن ها بپردازید. برای اینکه با این مشکلات در لباسشویی خود آشنا شوید و در صورت مشاهده آن ها را برطرف نمایید، ادامه این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

مشکلات متداول در لباسشویی 

عدم وجود آب سرده

آب سرد وجود ندارد. دلایل زیادی وجود دارد که باعث برروز این مشکل در لباسشویی شوند. به عنوان مثال امکان دارد که دریچه آب سرد بسته شده باشد یا در شیر آب رسوب ایجاد شده باشد.

تمام نشدن چرخه شستشو لباسشویی

شاید شما هم این موضوع را مشاهده کردید که بعد از به پایان رسیدن شستشو لباسشویی، این چرخه در لباسشویی تمام نمی شود. اولین موردی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود، می تواند خرابی تایمر لباسشویی باشد. برای اینکه این مشکل را در لباسشویی برطرف نمایید، باید کنترل پنل را بردارید و تایمر را بررسی نمایید.

عدم چرخش درست لباسشویی

شاید با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شده ایده که، بعد از تمام شدن شستشو متوجه می شوید که لباس ها خیس شده است اما لباسشویی شما نمی چرخد. یکی از دلایل اصلی این بروز این مشکل می تواند نا متعادل بودن بار لباسشویی باشد که با پخش کردن لباس ها می توان به راحتی برطرف کرد. اما یک دلیل دیگر وجود دارد که باعث بروز این مشکل می شود، خرابی سوئیچ درب یا سیم پیچی درب نیز از مواردی است که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود. کمربند درایو را بررسی نمایید این امکان وجود دارد که این قطعه در لباسشویی خراب یا فرسوده شده باشد.

چه دلایلی باعث گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی می شود

یکی از شایع ترین مشکلات در لباسشویی گرفتگی فیلتر لباسشویی می باشد که در صورت بروز این مشکل شما با تخلیه نشدن لباسشویی مواجه می شویم. پس با توجه به این موضوع باید به صورت دوره ای و مرتب فیلتر تخلیه را تعویض کنید.

یکی از اصلی ترین قطعات در لباسشویی فیلترهای تخلیه می باشند. وظیفه اصلی این فیلترها جذب کردن مو، پرز و دیگر کثیفی های موجود در لباس ها می باشد که باعث جلوگیری از ورود آن ها به پمپ می شود. این فیلترها نقش نوعی محافظ پمپ را بر عهده دارد که باید هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای برای تعویض این پمپ ها اقدام نمایید.

لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است

هنگامی که لرزش بیش از حد لباسشویی را حس کردید، باید بدانید که ماشین لباسشویی شما به خوبی تراز نشده است. در اولین اقدام باید ماشین لباسشویی را به طور هم سطح با زمین قرار دهید. این امکان نیز وجود دارد که کمربندهای فرسوده یا لنت های خراب شده باعث بروز این مشکل در لباسشویی شود.

توجه: تمامی این مشکلات در تمام برندهای لباسشویی می باشد، پس با توجه به این موضوع در صورت بروز هرکدام از این مشکلات در برندهای مختلف نحوه برطرف کردن آن ها به یک صورت می باشد.

در این قسمت به بررسی برخی از مشکلات در برندهای ال جی، سامسونگ و دوو می پردازیم.

لباس شویی ال جی روشن است اما آب نمی‌گیرد

آب در شیر تغذیه وجود ندارد، در اولین اقدام از جاری بودن آب شهر مطمئن شوید. اگر بعد از بررسی مطمئن شدید آب وجود دارد، مشکل از لوله کشی منزل شما می باشد. هرچه سریغتر برای تعمیر لوله کشی اقدام نمایید.

کثیف بودن فیلتر ورودی شیر الکتریکی

برای بررسی این قسمت باید شیر آب تغذیه را ببندید و شلنگ ورودی را از شیر الکتریکی باز کنید و در صورت کثیف بودن توری شیر الکتریکی کثیف شده است آن را تمیز نمایید.

خرابی هیدروستات لباسشویی

برای بررسی و عیب یابی در این مرحله باید پلاتین مربوط به شیر برقی را در هیدروستات، دمیدن در لوله وردی آن مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که مشکل لباسشویی برطرف نشد باید هیدروستات لباسشویی را تعویض نمایید.

در صورتی که نمی توانید این مشکل را در لباسشویی ال جی برطرف نمایید، می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی ال جی مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

ماشین لباسشویی سامسونگ خاموش است اما آب وارد مخزن آن می شود

شیر برقی لباسشویی دچار مشکل شده است. خرابی شیر الکتریکی در این حالت مربوط به قسمت مکانیکی آن است. یعنی باید لاستیک سر اهرم فنر، سوراخ شدن لاستیک یا دیافراگم شیر را مورد بررسی قرار داد و درصورت عدم رفع عیب آن را تعویض کنید.

در صورتی که اطلاعات این مطلب برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما کافی نبود می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی سامسونگ مراجعه نمایید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

لباسشویی برق دارد اما هیچ عملی انچام نمی دهد.

موتور تایمر لباسشویی خراب است، سیم های موتور را از تایمر جدا نمایید و آن را مستقیما به برق برنید، در صورتی که موتور لباسشویی کار نکرد آن را تعویض نمایید. این امکان نیز وجود دارد که چرخ دنده های خراب شده باشند و حکرت محور موتور به محور تایمر انتقال پیدا نمی کند. برای برطرف کردن مشکل قطعه را تعویض نمایید.

توجه داشته باشید که تمام این مشکلات در تمامی لباسشویی ها یکی می باشند، اما در صورتی که این مشکل در لباسشویی دوو رخ داد م تخصص کافی را برای برطرف کردن آن نداشتید تعمیر لباسشویی دوو مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده است که لباسشویی شما دچار مشکلاتی شده است به طوری که هیچ نمایندگی نمی تواند ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند، در صورتی که با همچین مشکلاتی در لباسشویی خود روبرو شده اید می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید تا تعمیرکاران متخصص ما در اولین فرصت به تعمیر دستگاه خراب شما بپردازند. همچنین هنگامی که در لباسشویی شما قطعه ای خراب شده است می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید تا در صورتی که قطعه نیاز به تعمیر داشت آن را تعمیر کنید و یا در صورت نیاز داشتن به تعویض قطعه، قطعه معیوب لباسشویی را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که زمینه ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز فقط مربوط به تعمیرات لباسشویی نمی باشد و خدمات تعمیر در تمامی لوازم خانگی مانند: ماشین ظرفشویی، یخچال فریز، اجاق گاز، جاروبرقی، آون توستر، فر، سرخ کن، قهوه ساز، آبمیوه گیر و … به شما عزیزان ارائه می شود. در صورتی که هر یک از این لوازم شما دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی استفاده نمایید.

برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود می توانید از با شماره های ثبت شده تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

 77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742

 

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.