جذاب ترین نمونه کارهای عمل بینی دکتر مرادی

0

جذابیت ، انعکاسی که در اولین برخورد با طرف مقابل دریافت می کنیم و مغز ما به سرعت با پردازش این انعکاس، واکنش ما را در دوست داشتن یا دوست نداشتن چیزی نشان می دهد. حال اینکه این جذابیت در هر مقوله ای تعریف خاص خود را دارد. اگر موضوع را تنها به چهره افراد بسط دهیم ، می توانیم بگوییم که جذابیت در چهره، از یک برآیند تمام مولفه ها و اجزای صورت به دست می آید و آنچه بعنوان جذابیت در چهره یک مرد تعریف می شود، همان تعریف را در چهره یک زن نخواهد داشت. اینجاست که ارزش نگاه هنری و ذهن خلاق بهترین جراح بینی در زمان اجرای فرایند عمل بینی جلوه می کند. اینکه جراحی بینی را چگونه انجام دهد تا نتیجه نهایی آن در جنسیت های مختلف، نتیجه ای را به دست دهد که از نظر همه ناظرین آن، یک نتیجه جذاب باشد.

 

زیباترین نمونه کارهای عمل بینی طبیعی

زمانی که به آرشیو عکس های بیماران جراحی شده به دست بهترین متخصص عمل بینی نگاه می اندازیم یکی از نقطه عطف هایی که در تمامی این عکس ها توجه مان را به خود جلب می کند، طبیعی بودن نتیجه به دست آمده از عمل است. دستاوردی که دکتر ماریا مرادی از بهترین جراحان بینی در تهران ، آن را در سرلوحه کار خود در زمان حرکت دستان هنرمندش در خلق اثر مینیاتوری در بینی بیمار، قرار می دهد. خلق یک نتیجه در عمل راینوپلاستی که کاملاً نچرال به نظر برسد گویی که بیمار از همان بدو تولد صاحب این زیبایی بوده، جز به پشتوانه دانش، تجربه، مهارت و ذهن خلاق و نیز تکیه بر مدرن ترین تکنیک های جراحی بینی، میسر نیست.

جذاب ترین مدل جراحی رینوپلاستی برای صورت های خانم ها

یک چهره زنانه اغلب از ظرافت برخوردار است و همین امر موجب می شود که جراح بینی، ملاحظاتی را در زمان اجرای فرایند عمل زیبایی بینی با لحاظ نمودن تناسب بین مولفه های صورت، مد نظر قرار دهد. هدف از این تمرکز روی تناسب بین اجزای صورت و بینی، خلق یک هارمونی در کل چهره است تا آنچه بعد از عمل زیبایی بینی می بینیم، برایمان زننده و غیر جذاب نباشد.

بسیاری از بانوان به دلیل داشتن چهره ای ظریف، متقاضیان پر و پا قرص مدل فانتزی یا نیمه فانتزی هستند که با ویژگی هایی از قبیل کوچک بودن اندازه بینی و اندکی سر بالا بودن نوک بینی شناخته می شود. به خانم هایی که مولفه های صورت آنها از ظرافت لازم برخوردار نیست توصیه می شود تنها به دلیل قرار گرفتن تحت تاثیر مد یا ترند، به انجام عمل زیبایی بینی با مدل فانتزی یا نیمه فانتزی اصرار نکنند.

عمل جراحی بینی با نتیجه جذاب برای آقایان

صورت آقایان دارای ویژگی های مردانه است و اغلب اندازه اجزای آن در مقایسه با صورت خانم ها بزرگ تر می باشد. اینجاست که می توان نتیجه گرفت که مدل فانتزی و نیمه فانتزی نمی تواند به هیچ وجه نتیجه جذابی را روی صورت یک مرد بوجود آورد هر چند هر دوی این مدل ها به خودی خود، مدل های جذابی هستند.

مردان اغلب خواهان جراحی بینی با مدل طبیعی هستند. در مدل طبیعی تلاش می شود تا ویژگی های نچرال این اندام تا جای ممکن حفظ شود و تنها ایرادات آزار دهنده آن از قبیل قوز بینی، انحراف، باز بودن بیش از حد پره های بینی، آویزان بودن نوک بینی و برخی موارد دیگر درمان شود. مدل بینی طبیعی، زاویه بین لب بالا و بینی تحت 90 درجه را دنبال می کند و هیچ قوسی در آن روی پل بینی ایجاد نمی شود. همچنین تغییر اندازه بینی نیز از یک قانون استاندارد تبعیت می کند تا نهایتاً اندازه بینی برای کل صورت مردانه، کوچک تر از حد معمول نباشد.

متقارن بودن چهره یکی از فاکتورهای مهمی است که به جذابیت چهره اضافه می کند. به مدد مانورهایی که تکنیک های مدرن رینوپلاستی روی این اندام اجرا می کنند، میزان این تقارن در چهره افزایش می یابد و نتیجه آن جذاب تر شدن چهره است. حس درونی خوبی که در پی رضایت از چهره در ما حاصل می شود می تواند اعتماد به نفس مان را که یک محرک قوی در برداشتن قدم های محکم تر در مسیر موفقیت است تقویت کند. با انتخاب یک جراح خوب در این حوزه ، آرزو و خواسته شما در راستای داشتن چهره ای زیبا ، با انجام یک عمل بینی موفق به حقیقت می پیوندد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.