شستشوی مبل در تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو

0

شستشوی مبل در تهران با مواد درجه یک و بخصوص نانو انجام می شود. می توانید مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی های معتبر و مجاز بسپارید تا شستشو دهند. بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات خشکشویی در تمام تهران ارائه می شود. اینکه با نام مبل شویی معروف می باشد فقط شستشوی مبل نیست بلکه شامل شستشوی فرش در منزل، موکت شویی در محل و شستشوی خوشخواب در خانه می باشد. ما این خدمات را در منزل و بدون جا به جایی و بدون ریزش آب و کثیف کاری در محل انجام می دهیم. می توانید برای شستشوی انواع خدمات در منزل از متخصص های ما کمک بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات در محل به صورت تخصصی و با ضمانت ارائه می شود. مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی های معتبر و مجاز بسپارید.

مبل شویی در تهران با دستگاه

راحتی مبل و همچنین تاثیر بسیار زیاد آن در زیبایی دکوراسیون خانه سبب شده است تا در بسیاری از خانه ها از مبل استفاده شود. مبل ها در انواع مختلف از نظر طرح و جنس وجود دارند و بنا به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مسائل مهم در رابطه با استفاده از مبل، آلوده شدن آن به انواع مواد و کثیف شدن آن می باشد. با توجه به شکل مبل و همچنین شرایط موجود، شستن آن کار راحتی نیست و بسیاری از افراد حتی نحوه شستن مبل با جنس منحصر بفرد را بلد نیستند. همین دلیل باعث شده تا افراد در هنگام کثیفی مبل ها با دغدغه های زیادی روبرو باشند.

پیدایش روش های نوین شستن مبل و حتی موارد دیگر همچون شستشوی فرش در خانه با دستگاه و … سبب شده است تا تمیز کردن مبلمان خانگی و اداری به راحتی صورت گیرد. مبل تنها در محیط های مسکونی استفاده نمی شود و در سایر مکان ها، نظیر ساختمان های اداری، تجاری و … نیز برای نشیمن استفاده می شود. بنابراین شستشوی آن و حفظ پاکیزگی آنها منحصر به خانه ها نمی باشد. شستن مبل در منزل با دستگاه در تهران و سایر محیط های دیگر توسط تیم ما با قیمت مناسب انجام می شود.

مبل شویی در منزل با دستگاه در تهران روشی است که می تواند چاره راه شما باشد. شکل و طرح مبل ها به گونه ای است که امکان شستشوی آنها را سخت کرده است. از سوی دیگر ترس از آسیب رساندن به بافت مبل مانع از این می شود تا افراد به صورت خود سر اقدام به شستشوی آن نمایند. شستشوی مبل های خود را در منزل به متخصص های آموزش دیده و شرکت معتبر بسپارید. این خدمات باید توسط استادکار های آموزش دیده انجام شود.

مبل شویی در محل

مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل زمان زیادی لازم ندارد. اما اگر کسی بخواهد که مبل های خود را به صورت سنتی در منزل توسط خدمت کار یا کارگر خود انجام دهد به زمان زیادی نیاز دارد. کسانی که در منزل این خدمات را بدون دستگاه و بدون تجربه انجام می دهند حداقل به نصف روز برای شستشوی یک دست مبل وقت می خواهند. این مبل هایی که با آب فراوان و به صورت سنتی شسته می شود علاوه بر آنکه به مبل آسیب وارد می کند برای خشک شدن به زمان زیادی حداقل دوروز نیاز دارد تا خشک شود. اما اگر بخواهید که مبل های خود را در منزل با دستگاه توسط استادکار ها و کسانی که آموزش دیده هستند انجام دهید کمتر از یک ساعت زمان برای شستشو نیاز دارید. حتی مبل هایی که با دستگاه شستشو می شود در کمتر از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر دستگاه مبل شویی به هیچ عنوان به مبل یا پارچه مبل اسیب وارد نمی کند. اما این به آن بستگی دارد که دستگاه دست کسانی که تجربه کافی دارند و در این خدمات آموزش دیده و متخصص هستند. اگر دستگاه در دستان کسانی که با آن کار نکرده اند باشد دچار اسیب می شود. اما اگر این خدمات را به متخصص ها بسپارید علاوه بر شستشو و تمیز کردن مبل در طول عمر مبل نیز تاثیر دارد. با این ادعا که می گوییم در طول عمر مبل دخیل است این است که این دستگاه ها دارای مکنده ها و مکش های پرقدرتی هستند که اجازه نفوذ آب به داخل مبل را نمی دهند. اگر مبلی آسیب آب وارد آن نشود و خیس نباشد دیر تر پوسیده می شود و بیشتر عمر می کند. با خیال راحت مبل های خود را به مبل شویی های متخصص بسپارید تا شستشو دهند.

انواع خدماتی که در منزل با دستگاه شستشو می شود کدامند؟

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت
  • موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های چسبیده، پالاز موکت و موکت های خارجی
  • فرش شویی در خانه با دستگاه و مواد شوینده درجه یک بدون ارسال به کارخانه و بدون کثیف کاری در محل
  • خشکشویی یا شستشوی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بدون جا به جایی و نیاز به هوای آزاد برای خشک شدن
  • شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینماها، شرکت ها، ادارات و هر جایی که از صندلی استفاده می کنند.
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  • شستشوی انواع تابلو فرش های تزئینی، ماشینی و ابریشمی بدون باز کردن از قاب آنها
  • شسشتوی انواع پشتی های ماشینی و دستی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت در منزل یکی دیگر از اثاث های اصلی منزل به حساب می رود. بعضی از خانم های خانه دارد دوست دارند که تمام کف خانه خود را با موکت بپوشانند. چون تنوع موکت ها در این روز ها خیلی زیاد است و رنگ آمیزی قشنگی دارند برای عوض کردن دکور خانه نیز تاثیرگذار است. با صنعتی شدن دستگاه های مبل شویی و موکت شویی جای نگرانی برای کثیف شدن و آلوده شدن موکت ها نیست. چون ما در خانه با دستگاه تمام موکت را شستشو می دهیم و مثل روز اول موکت را تمیز می کنیم و تحویل می دهیم. موکت شویی به وسیله دستگاه های مکانیزه توسط استادکار ها به صورت تخصصی در کمترین زمان بدون ریزش آب انجام می شود.

در قدیم خانه دار ها برای پوشاندن کل خانه از موکت استفاده می کردند. اما این روزها خیلی فرق کرده و دیگر مثل قدیم از موکت برای قسمت های پذیرای دیگر استفاده نمی شود. موکت معمولا برای راه رو ها و قسمت هایی که فرش نیاز ندارد از موکت استفاده می کنند. مثلا برای اتاق خواب، اتاق بچه و اکثر اتاق ها از موکت های رنگاو رنگ و طرح های زیبایی استفاده می کنند. این موکت ها نیز به دلیل استفاده زیاد در اثر آلودگی و رفت و آمد کثیف می شوند. شما برای شستشو و خشکشویی آن نیاز به یک شرکت موکت شویی خوب و مجاز نیاز دارید. شرکت موکت شویی را با دقت انتخاب کنید. برای موکت شویی از شرکت های معتبر و مجاز خدمات دریافت کنید.

با یک تماس با شرکت پاک سیما می توانید که خدمات موکت شویی و مبل شویی خود را رزرو کرده و برای روز مورد نظر خود وقت بگیرید متخصص های موکت شویی با دستگاه های مکانیزه و صنعتی در منزل اماده شده و در مرحله اول موکت شما را بررسی می کنند و بعد از بررسی کامل شروع به شستشو می کنند و اگر بغل های دیوار در طول زمان سیاه شده باشد آنها را برای بهتر تمیز شدن چند بار شستشو می دهند تا کامل تمیز و براق شود.

مبل شویی در منزل

انواع موکت هایی که با دستگاه در محل شستشو می شود کدامند؟

  1. موکت های معمولی در هر رنگ و طرحی که باشد
  2. موکت های چسبیده و جدا نشدنی از زمین یا کف اتاق ها
  3. موکت های خارجی و پالاز موکت
  4. موکت های کبریتی
  5. موکت برجسته و طرح دار
  6. موکت پرز دار
  7. موکت شرکت ها با هر متراژی

فرش شویی در منزل با دستگاه

فرش شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات قالیشویی می باشد. که با بهترین کیفیت در منزل با دستگاه و در کلیه مناطق تهران ارائه می شود. شستشوی فرش در محل یک فرایند تخصصی است. کسی که برای انجام شستن قالی در منزل اعزام می شود از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد. این متخصص ها شستشوی فرش را در کمترین زمان ممکن بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهند.

خشکشویی فرش در تمام مناطق تهران با سرویس رایگان می باشد. در محل با دستگاه و بهترین مواد شوینده نانو در کمتر از یک ساعت تخصصی و با کیفیت، تضمینی  انجام می گیرد. خشکشویی فرش مانند شستشوی فرش در قالیشویی نیست ما این خدمات را در منزل به صورت روشویی و خشکشویی انجام می دهیم. می توانید در منزل هر نوع فرشی که دارید با دستگاه شستشو دهید. شرکت پاک سیما شستشوی انواع فرش در منزل را با دستگاه به صورت تضمینی انجام می دهد.

فرش شویی یا قالیشویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود. ما برای شستشوی فرش در منزل به صورت خشکشویی پرسنل خود را آموزش داده ایم. فرش شویی و شستشوی قالی در منزل به صورت تخصصی با دستگاه با ضمانت می باشد. ما شستشوی کلیه فرش های ایرانی و خارجی را در محل با ضمانت انجام می دهیم. در کمترین زمان با دستگاه بهترین شستشو را ارائه می کنیم.

انواع فرش که با دستگاه قابل شستشو می باشد

شستشوی انواع فرش در منزل شامل تمام فرش ها می شود. که شما می توانید برای فرش شویی در منزل هر گونه قالی از هر طرح و نوعی که می باشد. قابل خشکشویی در آپارتمان است که ما تعدادی از آن را در پایین نام برده ایم .

  • فرش ماشینی معمولی
  • قالی و قالیچه دستباف
  • انواع فرش های خارجی
  • فرش ماشینی بلژیکی
  • شستشوی فرش ترک
  • فرش دستباف ابریشم و گل ابریشم
  • قالی های اکریلیک

خشکشویی خوشخواب در منزل

شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه

تشک ها معمولا بر اثر استفاده دچار بو گرفتگی و لکه می شوند. خوابیدن و استراحت کردن بر روی خوشخواب های بو دار و کثیف خوشایند نیست. خوشخواب هم همانند وسایل دیگر نیاز به شستشو و نظافت دارد. اما شستشوی تشک های تخت با خیلی از وسایل و اثاث منزل فرق دارد. شرکت های خدماتی شستشوی تشک های خوشخواب را در منزل با دستگاه انجام می دهند. این شستشو به صورت خشکشویی می باشد و هیچگونه ریزش آب ایجاد نمی شود.

هنگامی که خوشخواب کامل کثیف و لکه دار باشد. راهی جز شستشوی کامل آن با دستگاه وجود ندارد. اگر تشک تخت فقط چند لکه خاص داشته باشد و نیازی به شستشو نداشته باشد. می توانید در منزل به کمک لکه بر ها لکه ها تشک را تمیز کنید و خشکشویی تشک را هنگامی استفاده کنید که خوشخواب شما کامل کثیف باشد. اگر در تهران و کرج به دنبال یک شرکت خدمات با کیفیت و در عین حال دارای بهترین نیرو ها ی متخصص باشد. ما در این مناطق و شهر ها برای ارائه خدمات آماده و فعال می باشیم.

در اصل شستشوی خوشخواب با آب کامل شستشو دادن کار نادرستی است. شستشو با آب باعث می شود که آب وارد اسفنج های خوشخواب شود. یا تشک هایی که فنر دارند در داخل آن زنگ بزنند و همان زنگ زدگی به پارچه خوشخواب آسیب وارد کند. خوشخواب بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. شستشوی خوشخواب خود را به شرکت های متخصص بسپارید. تا مجبور به عوض کردن تشک خود با هزینه زیادی نشوید. خوشخواب خود را به پاکسیما بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.