با آب خونه ماشینتون رو کارواش کنید

0

تمیزی بودن ماشین، برای وسیله ای که ساعت های بسیاری از وقت روزانه خود را  در آن سپری خواهیم کرد بسیار ضروری و مهم  می باشد و به شیوه ای قادر است کیفیت و لذت رانندگی  را برای شما بهتر کند. شستن خودرو از آن دسته اقداماتی می باشد که جهت نگه داری با کیفیت تر از اتومبیل خودتان به  انجام می‎ رسانید و داشتن اطلاعات کافی درمورد نحوه شستن و راه های شستن اتوموبیل  قادر است به ما در تمیز کردن بهتر خودرو کمک شایانی کند.

کارواش یا خودمان بشوریم؟

با پیدا شدن و روی کار آمدن کارواش ها و موسسه های شستن ماشین ، اکثر افراد جهت شستشوی ماشین خوو به این گونه جا ها مراجعه خواهند کرد اما بی خبر از اینکه کارواش مضراتی دارد که سبب آسیب به ماشین خواهد شد در مقاله ی مضرات کارواش  می توانید از مضرات کارواش با خبر شوید.

خرید از فروشگاه پی فارم

اما راه چاره چیست؟ که هم بتوانیم  از مضرات کارواش درو باشیم هم ماشین مان تمیز و به دور از آلودگی ها باشد؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید کارواش سر شلنگی سه تکه از فروشگاه پی فارم خودتان را از رفتن به کارواش رهایی دهید. با این محصول بی نظیر دیگر خودتان در منزل یا هرجای دیگری که بخواهید کارواش دارید در ادامه مقاله با کارواش سرشلنگی سه تکه و ویژگی های اون بیشتر آشنا خواهید شد.

کارواش سرشلنگی چه وسیله ای می باشد؟

کارواش سرشیلنگی یک تکه کاربردی و کوچک بوده که به سر شیلنگ متصل خواهد شد. کارواش سرشلنگی سه تکه با طراحی ویژه ی خود ، فشار آب را به حالت های گوناگونی تغییر خواهد داد . کارواش سرشلنگی با اسم های دیگری همچون  نازل  سرشلنگ کارواش، نازل کارواش سرشلنگ، سری آبپاش و … در بازار کار شناخته شده است .

صرفه جویی در وقت و هزینه

تمیز کردن دستی ماشین، برای بیشتر افراد کار طاقت فرسا و خسته کننده ‌‌ای می باشد. شستن ماشین به تنهایی و با دست وقت زیادی را از شما خواهد گرفت  که به طور معمول همه ی افراد وقت برای چنین کاری را نخواهند داشت. اگر هم قصد داشته باشید هر دفعه وسیله ی نقلیه خود را برای تمیز کردن به کارواش مورد نظر ببرید، قطعا باید هزینه زیادی پرداخت نمایید و هم اینکه وقت شما نیز برای این کار تلف خواهد شد.

شستشوی با دقت

با بهره گیری از کارواش سرشیلنگی، دیگه مجبور نخواهید شد وسیله ی نقلیه تان را با روش های سنتی شستشو دهید .تمیز نگه داشتن اتومبیل با این وسیله، به اندازه شستشوی دستی، سخت و زمان بر نیست و ماشین شما را، تقریباً به اندازه ی کارواش  براق و تمیز خواهد کرد و مهم تر از همه اینکه نیازمند پرداخت هر بار هزینه نیستید.

کارواش سرشیلنگی جهت شستشوی خودرو به طور پراکنده ای آب را به طرف خودرو پاشش می دهد و امکان شستشو با دقت بالاتر را برای شما عزیزان  فراهم خواهد آورد. در اصل، این گونه شستشوی ماشین به شما اجازه خواهد داد تا به جا هایی که با دیگر روش ها  به آنها دسترسی ندارید، دسترسی کافی پیدا کنید و ماشین خودتان را به صورت کامل تمیز نمایید.

کاهش خطر خط و خش خوردگی

با بهره گیری از کارواش سرشیلنگی، خطر خط و خش خوردگی بر روی وسیله ی نقلیه تان کم خواهد شد. زیرا که در این روش تمیز کردن ماشین، آب با فشار کمتری بر روی خودرو پاشیده می شود و به همین علت خطر خط و خش خوردگی روی خودرو کم می شود.

افزایش عمر مفید خودرو

با شستشوی مرتب و دقیق خودرو با کارواش سرشیلنگی، عمر وسیله ی نقلیه ی شما نیز بیشتر خواهد شد. زیرا که این روش شستن خودرو، به شما اجازه خواهد داد تا از آلودگی های بیش از حدی که امکان دارد بر روی ماشین شما باشد، رهایی یابید  و ماشین شما به طور کامل تمیز شود.

امکان دارد برای شما نیز هنگام شست و شوی وسائل خانه اتفاقی روی داده باشد که با مشکل فشار و قدرت کم مقدار آب خروجی مواجه شده باشید ، به طوری که این مشکل امکان دارد سبب کامل نشدن شست و شوی وسایل و در نهایت سبب عدم شستشوی وسیله مد نظر خواهد شد. کارواش سرشلنگی مدل jet یک وسیله ی بی نظیر بوده که پس از اتصال به شلنگ ،  قدرت بالا و تغییر نوع پخش آب را به ویژگی های شلنگ اضافه می کند

به صورت عادی از این محصول جهت تمیز کردن بالکن ، حمام ، آشپزخانه ، ایوان ، فرش، راهرو ، شستن ماشین ، ابیاری باغ، چمن زار ، چمن ، گل‌ها و دیگر موارد  مورد استفاده واقع می گیرد.

جنس ساخت کارواش سرشلنگی فلزی

جنس بدنه کارواش سرشلنگی سه تکه از اتصال برنجی درجه عاای و آلیاژ آلومینیوم می باشد که  جهت جلوگیری از نشت آب  کاربرد بالایی دارد و البته در مقابل زنگ زدن گزینه ی خیلی مناسبی می باشد.

حالت های گوناگون کارواش

جهت شستشوی مکان های گوناگون همانند شست و شوی ماشین ، پیاده رو ، خانه و هر جای دیگری حالت های متعددی برای خروج آب وجود دارد.

مشخصات فنی کارواش سرشلنگی

فاصله پرتاب تقریباً 10 متر

جنس سری کارواش از الیاژ آلومینیوم بوده

2 عدد اتصال جهت دو طرف شلنگ وجود دارد.

یک عدد اتصال چندگانه

این کارواش فوق العاده را می توانید با تخفیفی باورنکردنی در فروشگاه پی فارم تهیه نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.