معرفی جدیدترین اکسسوری کابینت 2023

0

نحوهٔ چیدمان لوازم و به‌طورکلی مرتب بودن آشپزخانه، برای همهٔ خانم‌ها مهم است؛ اما با توجه به کوچک‌تر شدن منازل، نظم‌دهی به آن‌ها کمی سخت‌تر شده‌است. اکسسوری کابینت یا همان تجهیزات جانبی آشپزخانه، همان راه‌حل عالی است که برای رفع این مشکلات طراحی و تولید شده‌است. با استفاده از آن‌ها، کابینت‌ها سازمان‌دهی پیدا کرده و بهتر می‌توان لوازم را درون آن‌ها جای داد. از طرفی وجهه زیباتری برای آشپزخانه ایجاد کرده و به تمیزی و نظافت آن کمک بیشتری می‌کنند. انواع مختلفی از اکسسوری‌های کابینت در دسترس است که با توجه به نیاز خود، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا دربارهٔ جدیدترین اکسسوری‌های کابینت آشپزخانه بیشتر بدانید:

اکسسوری کابینت – جاقاشق چنگالی

قاشق و چنگال یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه هستند که مرتب کردن آن‌ها، همیشه یک چالش بوده‌است، چراکه تعداد آن‌ها زیاد است و این موضوع کار نظم‌دهی را سخت‌تر می‌کند. آن‌ها به‌راحتی و با کوچک‌ترین تغییر در نحوهٔ چیدمان، به هم می‌ریزند و کل کشو را نامرتب می‌کنند. جاقاشق و چنگالی یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌های کشو کابینت است که برای حل چنین مشکلی و برای نظم‌دهی به قاشق، چنگال، کارد، کفگیر و ملاقه کاربرد دارد. یکی از معروف‌ترین برندهای این اکسسوری، برند تانسو است که طرفداران زیادی دارد. جاقاشق چنگالی چوبی تانسو مناسب افرادی است که می‌خواهند فضای کوچک کشوها را سازمان‌دهی کرده و به‌طور بهینه از آن استفاده کنند. این اکسسوری کابینت به کمک خانم‌ها آمده‌است تا قاشق و چنگال‌های خود را مرتب در کنار هم جای دهند و به تمام آن‌ها باهم دسترسی داشته باشند.

اکسسوری کابینت – انواع سبد کابینت

در کنار جاقاشق چنگالی چوبی تانسو، از پرکاربردترین اکسسوری های کابینت که انواع مختلفی هم دارد، می‌توان به سبد کابینت یا سوپر مارکت کابینتی اشاره کرد. این سبدها در درون یونیت کابینت قرار گرفته و دارای مکانیزم ریلی هستند. به این ترتیب می‌توان همانند کشو این سبدها را از داخل کابینت داخل و خارج کرد. همان‌طور که اشاره شد، مدل‌های مختلفی از این اکسسوری طراحی شده‌است که آن‌ها را برای نگه‌داری محصولات مختلف کاربردی می‌کند. در ادامه چند تا از پرکاربردترین سبدهای کابینت را معرفی می‌کنیم:

  • سبد چندمنظوره کابینتی

همان‌طور که از نام این سبد مشخص است، می‌توان از آن برای کاربردهای مختلفی همچون نگه‌داری انواع حبوبات، سیب‌زمینی و پیاز، بطری‌های مختلف، نوشیدنی‌ها، ادویه‌جات و …. استفاده کرد. تعداد طبقات این سبدها نیز بسته به نوع کاربرد، در دو، سه و چهار طبقه در دسترس هستند که با توجه به نیاز و سایز کابینت، می‌توان یکی از آن‌ها را خریداری و نصب کرد.

  • مجیک کرنر

سبدهای کنج یا مجیک کرنر یکی دیگر از انواع اکسسوری کابینت هستند که می‌توانند فضای کابینت را بسیار مرتب و سازمان‌دهی کنند. با استفاده از این اکسسور ریلی، می‌توان به گوشه‌های کنج کابینت نیز به‌راحتی دسترسی داشت و از فضا به شکل بهینه استفاده کرد. این سبدها واقعاً مشکل کمبود جای کابینت را حل کرده و فضایی را در اختیار خانم‌ها می‌گذارند تا به‌راحتی تجهیزات آشپزخانهٔ خود را جای دهند. شایان ذکر است که ریل کابینت مجیک کرنر، در دو نوع ساده و آرام‌بند در دسترس است که می‌توان آن‌ها را در کف و در کنار یونیت کابینت نصب کرد.

  • سبد مواد شوینده

همان‌طور که از نام این وسیله مشخص است، می‌تواند به نظم‌دهی مواد شوینده کمک کند. این وسیلهٔ کاربردی عموماً در کابینت کنار لباسشویی یا کابینت زیر سینک نصب شده و باعث مرتب شدن فضا می‌شود. به این ترتیب تمام مواد شوینده در کنار هم و به شکل ارگانایزشده در دسترس هستند و دیگر لازم نیست برای پیدا کردن یک محصول، کل کابینت را خالی کرد.

  • سبد سیب‌زمینی و پیاز

به نظر می‌رسد که کمتر خانمی با اهمیت استفاده از این سبدها آشنایی نداشته و تاکنون از آن‌ها استفاده نکرده باشد. سبد سیب‌زمینی و پیاز یکی از ضروری‌ترین و پرکاربردترین اکسسوری کابینت است که وجودش برای هر آشپزخانه‌ای الزامی است. با استفاده از این محصول، می‌توان حجم زیادی از سیب‌زمینی و پیاز را نگه‌داری کرد. شما می‌توانید براساس ارتفاعی که یونیت کابینت دارد، از تعداد سبدهای مختلف استفاده کنید. به این ترتیب و بدون نگرانی از پخش شدن این سبزی‌جات، می‌توان آن‌ها را در کابینت نگه‌داری کرد.

  • سبد البسه

سبد لباسی در کنار سبد مواد شوینده، یکی دیگر از اکسسوری های لازم است که در کابینت کنار لباسشویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. کارایی و سهولت، از مزایای استفاده از این نوع سبدها هستند، چراکه به‌راحتی می‌توان رخت چرک‌ها را درون آن‌ها نگه‌داری کرد. این سبدها به‌صورت تکی و دوقلو در دسترس هستند که قابلیت نصب بر روی درب کابینت را داشته و به‌راحتی باز و بسته می‌شوند. ریل‌های این اکسسوری آرام‌بند بوده و در کف کابینت نصب می‌شوند.

راهنمای خرید سبد کابینت یا سوپر مارکت کابینتی

با توجه به کوچک شدن فضای منازل و به‌خصوص آشپزخانه‌ها، دیگر شلوغی و ریخت‌وپاش معنایی ندارد و هر وسیله‌ای باید در جایگاه مخصوص به خود نگه‌داری شود تا محیط آشپزخانه و کابینت‌ها همواره تمیز و مرتب باقی بماند. برای این منظور، می‌توان از سبدهای اکسسوری کابینت یا سوپرمارکتی برای نظم‌دهی به تمام وسایل آشپزخانه اعم از ظروف، مواد شوینده، مواد غذایی و ادویه‌جات و … استفاده کرد. استفاده از اکسسوری‌های خاص و کاربردی مانند سوپر مارکت کابینتی، علاوه‌بر ایجاد نظم، به لوکس‌تر شدن فضای کابینت و آشپزخانه نیز کمک زیادی می‌کنند. برای آن‌که بهترین محصول را خریداری کنید، لازم است که چند نکته را مدنظر قرار بدهید:

  • نوع سبد

همان‌طور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، انواع مختلفی از سبدهای کابینت وجود دارند که با توجه به آن‌ها و همچنین در نظر گرفتن نیازهای خود، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • اندازهٔ سبد

مورد مهم دیگر که در زمان خرید سبدهای سوپرمارکتی باید به آن توجه داشته باشید، اندازهٔ سبد است. به این منظور باید ابعاد دقیق یونیت را نیز در نظر بگیرید. یونیت درواقع همان فضای لازم برای نصب محصول است. فراموش نکنید که یراق موردنیاز برای نصب را هم خریداری کنید. به این ترتیب و با صرف کمترین زمان، خواهید توانست تجهیزات کاربردی خود را نصب کرده و از امکانات آن‌ها لذت ببرید.

  • جنس و برند محصول

از دیگر نکات مهمی که در زمان خرید سبد اکسسوری باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است. بهتر است که کالایی را انتخاب کنید که از جنس استیل آبکاری‌شده باشد. خرید از برندهای معروف را نیز فراموش نکنید، چراکه محصولات آن‌ها از کیفیت بهتری برخوردار است.

اکسسوری کابینت – آبچکان رومیزی

در بین تجهیزات گوناگون آشپزخانه، آبچکان ظروف (Dish Drainers) یکی دیگر از لوازم ضروری و کاربردی است. آبچکان رومیزی از آن دست تجهیزاتی است که باید در همهٔ آشپزخانه‌ها وجود داشته باشد. آن‌ها کمک می‌کنند که ظرف‌ها سریع‌تر خشک شده و به‌علاوه به‌طور منظم در کنار هم قرار گیرند. از آنجایی که این آبچکان‌ها در کنار سینک ظرف‌شویی یا بر روی کانتر آشپزخانه قرار می‌گیرند، لازم است که محصول انتخابی شما دارای سینی زیرین باشد. به این دلیل که آب ناشی از شست‌وشوی ظروف، بر روی کانتر پخش نشود. همچنین سینی کمک می‌کند که آب به سمت سینک هدایت شده و تخلیه شود. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید آبچکان رومیزی فلزی را دارید، از ضدزنگ بودن آن مطمئن شوید. به این ترتیب و پس از خشک شدن ظروف و قاشق چنگال‌ها، می‌توانید آن‌ها را درون کابینت یا کشو جاقاشق چنگالی چوبی تانسو قرار دهید. همان‌طور که اشاره شد، تانسو نام یکی از بهترین برندهای اکسسوری کابینت است که به کمک خانم‌ها آمده‌است تا لوازم خود را همانند قاشق و چنگال و به‌طور مرتب در کشو کابینت جای دهند.

اکسسوری کابینت – سطل زبالهٔ کابینتی

سطل زباله یکی دیگر از لوازم ضروری و مهم در هر آشپزخانه است که اگر در جای مناسب قرار بگیرد، تأثیر زیادی در تمیزی و زیبایی محیط دارد، به همین علت باید یک جای خوب برای آن تعیین شود. این روزها تولیدکنندگان اکسسوری کابینت برای هر مشکلی راهکار جالبی دارند. برای حل این مسئله نیز سطل زباله کابینتی را طراحی کرده‌اند. این نوع سطل زباله درون کابینت نصب شده و در معرض دید نیست. به‌علاوه دسترسی به آن ساده و راحت است. به این ترتیب محیط آشپزخانهٔ شما بوی بد نمی‌گیرد و جلوه‌ٔ خوبی دارد. این اکسسوری برای محیط آشپزخانه که نیاز به تمیزی و نظافت خاصی دارد بسیار کاربردی است.

نظم‌دهندهٔ کشو و کابینت

نظم‌دهنده‌های کشو و کابینت از آن دست تجهیزاتی هستند که در آشپزخانهٔ هر بانوی باسلیقه‌ای پیدا می‌شوند. این اکسسوری‌ها به‌منظور نظم بخشیدن بیشتر وسایل موردنیاز در بخش‌های مختلف کابینت، کشو و آشپزخانه، طراحی، تولید و مورداستفاده قرار می‌گیرند. کاربرد این ابزارهای کمکی آنقدر زیاد است که حتی نمونه‌هایی از آن‌ها برای نظم بخشیدن به فضای داخل کمدها نیز ارائه شده‌است. به این ترتیب و با استفاده از آن‌ها، قادر خواهید بود تا از فضای خود به بهترین نحو استفاده برده و از تمیزی و زیبایی آن لذت ببرید. اهمیت استفاده از این تجهیزات را آپارتمان‌نشینان به‌خوبی درک می‌کنند.

سخن پایانی

اکسسوری کابینت درواقع نوعی تجهیزات کمکی آشپزخانه است که به ساماندهی و نظم درون کابینت‌ها کمک می‌کند. این اکسسوری‌ها به کمک ما آمده‌اند تا لوازم را به شکل بهتری در کابینت‌ها جای داده و از شلوغی و درهم‌ریختگی آشپزخانه جلوگیری کنیم. انواع مختلفی از این تجهیزات جانبی تولید شده‌است که از نمونه‌های آن می‌توان به جاقاشق چنگالی، انواع سبدهای کابینتی و سوپرمارکتی، آب‌چکان‌ها، نظم‌دهنده‌های کشو و کابینت اشاره کرد. با توجه به کارایی بالای این اکسسوری‌ها، بازار پر از انواع مدل‌ها و جنس‌های مختلف این اکسسوری‌هاست. بنابراین توصیه می‌شود که بهترین جنس را انتخاب و خریداری کنید.

تاپ یراق یک فروشگاه اینترنتی یراق آلات و اکسسوری کابینت است که با مراجعه به وبسایت فروشگاه به آدرس topyaragh.com و جستجو و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان تاپ یراق، بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.