بهترین دوره آموزش تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی!!

0

یکی از بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی، شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آمادگی آزمون تیزهوشان است. اگر شما بتوانید یکی از موسسات و آموزشگاه‌های با کیفیت و معتبر را انتخاب نمایید، شانس قبولی شما در آزمون ورودی بسیار افزایش پیدا می‌کند. امروز در این مطلب قصد داریم نکات کاربردی و مهمی که در رابطه با مدارس تیزهوشان و آزمون ورودی آن لازم است بدانید، با شما در میان بگذاریم و در پایان بهترین دوره و کلاس آموزش تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی را به شما معرفی خواهیم نمود. همراه ما باشید.

 

مقایسه مدارس تیزهوشان و مدارس عادی!

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از دانش آموزان برای ورود به مدارس برتر از جمله تیزهوشان، در آزمون ورودی شرکت می‌کنند. این مدارس از لحاظ سطح آموزشی و کیفی از مدارس عادی بالاتر هستند و معمولا میزان قبولی بیشتری در دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر دارند. از مهم‌ترین تفاوتی که مدارس برتر و مدارس عادی دارند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت بالای اساتید
  • کادر اجرایی و مدیریتی قوی
  • وجود برنامه اجرایی در مدرسه
  • اهمیت دادن به دانش آموزان
  • برگزاری جلسات برای ارتباط با اولیا
  • امکانات رفاهی بیشتر
  • وجود مشاور و پشتیبان تحصیلی
  • کلاس‌های فوق برنامه
  • و …

اهمیت تحصیل در مدارس برتر چیست؟

با توجه به ویژگی‌هایی که از مدارس برتر گفتیم، بدیهی است که اکثر دانش آموزان و اولیا آن‌ها ترجیح می‌دهند که در این مدارس ادامه تحصیل دهند، به خصوص در مقطع متوسطه دوم که منتهی به آزمون سراسری کنکور می‌شود. آمار عجیبی از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و سازمان سنجش منتشر شده است که طبق آن 95% نفرات برتر کنکور در مدارس برتر از جمله تیزهوشان و غیرانتفاعی تحصیل داشته اند و تنها 5 درصد مربوط به مدارس عادی می‌شود! این آمار به خوبی اهمیت تحصیل در مدارس برتر را نشان می‌دهد.

از چه پایه‌ای می‌توان وارد مدارس برتر شد؟

آزمون ورودی مدارس برتر از جمله تیزهوشان در انتهای مقطع ابتدایی یعنی پایه ششم به هفتم و همچنین انتهای مقطع متوسطه اول یعنی پایه نهم به دهم برگزار می‌شود. بهترین زمان برای آمادگی آزمون برای دانش آموزان، انتهای پایه چهارم و زمانی است می‌خواهند وارد مقطع پنجم شوند؛ زیرا دو سال زمان خواهند داشت تا به مرور و به تدریج مطالب را بیاموزند و سطح آمادگی خود را افزایش دهند. شرکت در کلاس پایه پنجم تیزهوشان می‌تواند کمک شایانی به آمادگی این دسته از دانش آموزان داشته باشد.

چگونه خود را برای آزمون ورودی تیزهوشان آماده کنیم؟

چگونه خود را برای آزمون ورودی تیزهوشان آماده کنیم؟ - بهترین دوره آموزش تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی!!

مراحل آمادگی در آزمون ورودی توسط مشاورین و پذیرفته شدگان در آزمون گفته شده است که خلاصه آن را در اینجا برای شما آورده ایم:

1) ایجاد انگیزه و روحیه برای قبولی

اگر شما از اهمیت قبولی در مدارس تیزهوشان با خبر باشید و بدانید که با قبولی در این مدارس شانس قبولی شما در کنکور افزایش می‌یابد و همچنین دیگر لازم نیست پول اضافی برای شرکت در کلاس‌های متفرقه بپردازید و شهریه کمتری که مدارس تیزهوشان نسبت به مدارس غیرانتفاعی دارند، یک انگیزه خوب در شما ایجاد می‌شود. معمولا تا زمانی که شما دلیل اهمیت و مهم بودن یک موضوعی را ندانید، انگیزه و روحیه لازم برای قبولی را ندارید.

2) اطلاع دقیق از مباحث آزمون

مباحث و منابع آزمون تیزهوشان نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. بارها دیده شده است که دانش آموزان بدون اطلاع از مباحث آزمون و صرفا با خواندن مطالب کتاب درسی در آزمون شرکت کرده است که طبیعتا هیچ شانسی نخواهند داشت!

مباحث آزمون تیزهوشان ورودی هفتم که به تیزهوشان ششم به هفتم نیز شهرت دارند، تنها شامل هوش و استعداد تحلیلی ششم است و عملا هیچ سوال مستقیمی از کتب درسی دانش آموزان در آزمون مطرح نمی‌شود!

مباحث آزمون تیزهوشان ورودی دهم که به تیزهوشان نهم به دهم شهرت دارد، کمی متفاوت از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است و علاوه بر سوالات هوش و استعداد تحلیلی، شامل دروس علوم، ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی است که در بخشی با نام استعداد تحصیلی مطرح می‌شوند.

3) برنامه راهبردی برای مطالعه

تنها دانش آموزانی موفق به قبولی در مدارس تیزهوشان می‌شوند که نسبت به سال‌های گذشته تلاش خود را مضاعف کنند و تست‌ها و تمرینات زیادی را حل کنند. این کار میسر نخواهد بود مگر با استفاده از یک برنامه راهبردی اصولی و صحیح که دانش آموزان طبق آن، در کنار کارهای مدرسه و تکالیف و امتحاناتی که دارند، خود را برای آزمون ورودی نیز آماده نمایند.

4) حل تست و تمرین فراوان

هر چقدر که شما تمرین‌ها و تست‌های استاندارد و منطبق بر مباحث آزمون بیشتری حل کنید، بدیهی است که شانس‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. برای این کار پیشنهاد می‌شود به سراغ کتاب‌های موجود در بازار که ویژه آزمون تیزهوشان طراحی شده اند، بروید.

5) شرکت در کلاس آمادگی آزمون

بهترین راهکاری که تقریبا موارد فوق را هم در خودش جای می‌دهد، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان است. این کلاس‌ها توسط موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود و اگر شما بتوانید با تحقیق و جستجو، یکی از موسسات برتر را انتخاب کنید، شانس زیادی برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر و تیزهوشان خواهید داشت. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

معرفی دوره بهترین آموزش تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی!

موسسات و آموزشگاه‌های زیادی در کشور هستند که برای این مقاطع، کلاس برگزار می‌کنند اما طبق تحقیقات انجام شده، متاسفانه تنها تعداد انگشت شماری هستند که کیفیت لازم را دارند و واقعا می‌تواند به شما کمک کنند. مهم‌ترین معیارها و نکاتی که هنگام ثبت نام باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • سطح کیفی کلاس‌ها
  • اساتید و دبیران مدرس
  • آمار قبولی سال‌های گذشته
  • وجود یا عدم وجود مشاور و پشتیبان تحصیلی
  • برگزاری یا عدم برگزاری آزمون شبیه ساز
  • موقعیت مکانی
  • آنلاین یا حضوری بودن
  • نظرات در مورد آن موسسه
  • و …

بهترین موسسه تیزهوشان، موسسه موفقیت!

بهترین موسسه تیزهوشان، موسسه موفقیت! - بهترین دوره آموزش تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی!!

یکی از بهترین آموزشگاه‌هایی که در تهران به صورت تخصصی در زمینه آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر کار می‌کند، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت واقع در خیابان پاسداران شهر تهران است. این آموزشگاه با عملکرد بسیار خوبی که در سال‌های گذشته داشته است، توانسته نظرات را به سوی خود جلب کند و بسیاری از دانش آموزانی که می‌خواهند در آزمون ورودی شرکت کنند، برای آمادگی به سراغ این موسسه می‌روند.

کلاس‌های موسسه موفقیت شامل بیش از 160 زنگ کلاس آموزشی، 17 مرحله آزمون شبیه ساز، مشاور و پشتیبانی تحصیلی، کلاس رفع اشکال، کلاس تحلیل آزمون، جلسات مشاوره خانوادگی و … است که باعث شده در سال‌های گذشته آمار قبولی بالای 80% داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط کلاس‌های موسسه موفقیت می‌توانید به وب سایت این مجموعه به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفید و کاربردی را آموخته باشید. در این نوشته ابتدا به بررسی تفاوت مدارس برتر و عادی و اهمیت تحصیل در مدارس برتر پرداختیم و راهکارهای قبولی در آزمون را بررسی کردیم. در پایان نیز به معرفی بهترین دوره و کلاس آموزش تیزهوشان برای قبولی در آزمون ورودی و ویژگی‌های که باید داشته باشد، پرداختیم. لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (10 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.