مزایای خرید بک لینک دائمی

0

در حال حاضر ساخت وب سایت وارد دنیای جدیدی شده است. یکی از فناوری‌های جدید در حوزه سایت‌ها، بک لینک است. بک لینک به معنای استفاده یک سایت از لینک‌های سایر سایت‌های اینترنتی است. شاید شما هم به لینک‌های موجود در برخی از سایت‌ها برخورد کرده باشید که در آن می‌گویند برای اطلاعات بیشتر راجع به فلان چیز، به لینک ارائه شده مراجعه کنید. در حقیقت آن لینک‌ها همان بک لینک هستند. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم به مزایای خرید بک لینک دائمی از سئو طلوع (seotolu.com) بپردازیم.

‌بک لینک چیست؟

اگر شما هم قصد طراحی سایت خودتان را دارید، قبل از پی بردن به مزایای خرید بک لینک دائمی، در ابتدا باید با مفهوم بک لینک آشنا شوید تا بتوانید یک بک لینک دائمی مناسب بخرید. اگر دیدید که یک وب سایت آدرس سایت دیگری را در انتهای مطالب سایت خود قرار داده است، بدانید که آن یک بک لینک است.

در واقع به قرار گیری آدرس یک صفحه در یک سایت که هر فرد با کلیک بر روی آن بتواند به سایت دیگری منتقل شود، بک لینک گفته می‌شود. برخی از متخصصان وجود بک لینک در سایت‌ها را ضروری نمی‌دانند و اعتقاد دارند تولید محتوا مهمترین چیز است. البته بعضی دیگر از طراحان معتقدند که بک لینک‌ها در کارکرد سایت‌ها تاثیر مثبت دارند و از مزایای زیادی برخوردار هستند؛ به عبارت ساده‌تر درست است که پیشرفت هر سایت تا حد زیادی به محتوای آن بستگی دارد؛ اما بی شک یک بک لینک مناسب می‌تواند جایگاه شما را به تاپ لیست گوگل ببرد.

مزایای خرید بک لینک دائمی چیست؟

مزایای خرید بک لینک دائمی چیست

اگر سئو سایت شما کامل تمام شده باشد، می‌توانید مزایای خرید بک لینک دائمی را تجربه کنید؛ به‌طوری که بتوانید به تاپ لیست گوگل یا دیگر نتایج جستجو مانند کروم یا فایرفاکس دست یابید. البته خرید از هر سایتی کار درستی نیست؛ زیرا بک لینک‌های فیک و نامناسب زیاد شده‌اند. یکی از سایت‌های مورد اطمینانی که می‌توانید از آن بک لینک دائمی بخرید، سئو طلوع است. این شرکت بک لینک‌های بادوام و باکیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر بد نیست که با  مزایای خرید بک لینک دائمی آشنا شوید:

به صرفه بودن

بهترین نوع بک لینک‌ها، بک لینک‌های دائمی هستند. بک لینک‌های اعتباری به دلیل اینکه به صورت ماهانه منقضی می‌شوند و باید آن‌ها را تمدید کرد، نیازمند هزینه بیشتری هستند. به علاوه حذف شدن یک بک لینک از روی سایت شما برای سئوسایت بسیار ضرر دارد. در کل بک لینک‌های اعتباری از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. این بک لینک‌های اعتباری درست است که باعث می‌شوند در مدت زمان کوتاهی افراد زیادی به سایت شما وارد شوند؛ اما موتورهای جستجو مانند گوگل، کروم و … خیلی زود به مصنوعی بودن آن پی می‌برند. با خرید بک لینک دائمی از سئو طلوع می‌توانید با پرداخت مبلغی  بک لینک دائمی باکیفیت و به صرفه داشته باشید.

زیاد شدن ترافیک وب سایت

یکی دیگر از مزایای خرید بک لینک دائمی، افزایش ترافیک سایت شما است. منظور از ترافیک وب سایت به معنای مراجعه تعداد افراد زیاد به سایت شما است. در حقیقت کاری که یک بک لینک دائمی با سایت شما می‌کند این است که کلمات کلیدی مقالات شما را از چیزی که هست، ارتقا می‌دهد. این مسئله موجب می‌شود که مشتریان زیادی به سمت وب سایت شما روانه شوند.

زیاد شدن اعتبار سایت

زمانی که بک لینک دائمی مناسب را بخرید، بازدید از سایت شما افزایش می‌یابد. به همین دلیل موتورهای سرچ بر اعتبار سایت شما می‌افزایند. به عبارت دیگر گوگل سایت شما را متمایز از بقیه می‌داند.

 فهرست نمودن سریع صفحات سایت

از دیگر مزایای خرید بک لینک دائمی، می‌توان به ایندکس صفحات سایت شاره کرد. در واقع این کار موجب سرعت گرفتن فرایند فهرست کردن صفحات سایت شما می‌شود یعنی به محض اینکه شما مقاله‌ای را به سایت بیفزایید، بدون معطلی به پردازش و فهرست کردن آن‌ها می‌پردازد. این مسئله باعث می‌شود که بازدید سایت شما بالا برود.

آیا خرید بک لینک دائمی خوب است یا نه؟

خرید بک لینک دائمی تا حد زیادی به نحوه ساخت آن مربوط است. بک لینک‌هایی که توسط ربات‌ها ساخته می‌شوند، مصنوعی و فیک هستند. بک لینک‌های دائمی و مصنوعی، از زمان‌های گذشته توسط گوگل شناسایی شده‌اند. گاهی شما برای خرید این لینک‌ها هزینه زیادی را پرداخت می‌کنید؛ اما باید بدانید که کاملاً بیهوده است و در حقیقت با انجام این کار، پول خود را در جوب ریخته‌اید! چراکه موجب آسیب دیدن سایت شما می‌شود. باتوجه به مطالب مطرح شده لازم است قبل از خرید بک لینک دائمی تحقیقات زیادی راجع به فروشنده‌های مختلف کسب کنید. درست است که مزایای خرید بک لینک‌ دائمی زیاد است اما خرید بک لینک‌های بی‌کیفیت و اعتباری علاوه بر گرفتن هزینه شما زیاد از شما، ممکن است به سایتتان ضرر برساند.

پیشنهاد ما به شما، خرید بک لینک دائمی از  سئو طلوع است. سئو طلوع به صورت دستی بک لینک‌ها را طراحی می‌کند. به عبارت دیگر این بک لینک‌ها دائمی هستند و تمام اصول و قوانین لازم برای ارتقا سایت در ساخت آن‌ها به کار گرفته شده‌اند. بک لینک‌های دائمی این تیم تمام مزایای گفته شده برای خرید بک لینک دائمی را دارند؛ در نتیجه باعث افزایش اعتبار سایت شما و ارتقای آن می‌شوند. بسیار اتفاق می‌افتد که با به روز رسانی و آپدیت شدن گوگل یا دیگر موتورهای جستجو، لینک‌های متفرقه شناسایی می‌شوند و در نهایت حذف خواهند شد. اما اگر از یک بک لینک باکیفیت و امن استفاده کنید، هیچ گاه ضرری به سایت تان وارد نخواهد شد.

به علاوه در صورت گذاشتن محصول و مقاله جدید در سایت، گوگل آن را فهرست یا ایندکس می‌کند تا در معرض دید همگان قرار بگیرد. پس به دلیل وجود مزایای خرید بک لینک دائمی از تیم سئو طلوع می‌توانید داشتن یک بک ‌لینک فوق‌العاده و شگفت ‌انگیز را تجربه کنید. بهتر است قبل از خرید بک لینک دائمی به آیتم‌های زیر توجه کنید:

دقت در نوع بک لینک

حواستان باشد که یک بک لینک اعتباری را به جای بک لینک دائمی به شما غالب نکنند؛ چراکه خرید بک لینک‌های اعتباری مانند خرید بک لینک دائمی مزایایی ندارد. برای خرید بک لینک‌  بک لینک‌های اعتباری باید پیوسته تمدید شوند و این مسئله باعث از دست دادن پول زیادی می‌شود. همچنین حذف شدن پی در پی بک لینک‌ها از روی سایت، موجب پایین آمدن سطح سایت می‌شود.

لینک سازی را پیوسته انجام دهید

هیچگاه لینک سازی را متوقف نکنید. می‌توانید تعداد لینک‌ها را کم و زیاد کنید؛ اما هرگز انجام آن را کنسل نکنید. حتی اگر مطالب شما به صفحه اول تا ۳ گوگل رسید، باز هم دست از ساختن لینک‌ها یا خرید بک لینک‌های دائمی برندارید تا به بهترین رتبه برسید. تنها زمانی پیشنهاد می‌شود که لینک سازی را متوقف کنید، که به صفحه یک یا تاپ لیست گوگل رسیده باشید. توجه داشته باشید که شما در حال مسابقه دادن با سایت‌های مختلف هستید بنابراین نباید ذره‌ای در لینک سازی کوتاهی کنید.

محتوای خوب در کنار بک لینک دائمی، مفید است

حال با دانستن مزایای خرید بک لینک دائمی، فکر نکنید که تنها داشتن یک بک لینک می‌تواند شما را به موفقیت برساند و سایت شما را ارتقا دهد؛ بلکه داشتن محتوای باکیفیت و خلاقانه در کنار بک لینک دائمی مناسب، می تواند باعث پیشرفت سایت شما شود. پس هرگز از نوشتن مطالب نو و پرطرفدار دست برندارید.

ساختن یک سایت با محتوای خوب و محبوب در بین مردم می‌تواند به درآمدزایی بیشتر شما کمک کند؛ اما سایت سازی هم قواعد و اصولی دارد که باید رعایت شود. یکی از راه‌هایی که می‌تواند سایت شما را به سایت‌های پرطرفدار گوگل تبدیل کند، خرید بک لینک دائمی است. در این مطلب به مزایای خرید بک لینک دائمی اشاره کردیم. تیم سئو طلوع نیز با ارائه بهترین بک لینک‌های دائمی، به پیشرفت سایت شما کمک خواهد کرد.

سوالات متداول خرید بک لینک دائمی

آیا داشتن اعتبار بالا یا دامین آتوریتی بالا موجب چه تغییری در سایت می‌شود؟

افزایش اعتبار وب سایت شما باعث می‌شود که سایت به سایتی قدرتمند و باکیفیت تبدیل شود.

 آیا خرید بک لینک دائمی ناامن است؟

خیر؛ همه بک لینک‌های دائمی خطرناک نیستند؛ بلکه اگر از یک تیم لینک سازی مطمئن مانند سئو طلوع، بک لینک خود را خریداری کنید، می‌توانید داشتن یک بک لاین مطمئن را تجربه کنید.

خرید بک لینک دائمی به صرفه‌تر است یا بک لینک اعتباری؟

بی ‌شک خرید بک لینک دائمی بهتر و به ‌صرفه‌تر است. بهتر است با یکبار پرداخت برای خرید بک لینک دائمی از سئو طلوع، سایت خود را از بک لینک‌های فیک و قلابی ایمن کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.