خرید اکانت هکی ps4 از ریپیر رام

0

اکانت هکی PS4 و اکانت ترکیبی PS4

برای استفاده از بازی های رایانه ای همیشه باید به دنبال اکانت های هکی‌ باشید یا یه فروشندگان مغازه دار آن رجوع کنید که این بازی های را در اختیار شما بگزارند تا بتوانید بازی کنید مخصوصا که بازی های پلتفرم PS4 که حجم و یا قیمت خیلی بالایی دارد.

اکانت ترکیبی دارای بازی های مختلفی است که وجود دارند می توانید از لیست دانلود بازی را برای خود نصب کنید این اکانت ها بهترین گزینه هستند که دارای تعداد بیشتری بازی رایانه ای هستند و با قیمتی خیلی بهتر و کمتر در اختیار کاربران قرار میگیرد در همین بین افرادی که جزو دوستداران این بازی ها هستند به سمت خرید اکانت ترکیبی جذب می شوند و از کیفیت راضی خواهند بود.

سایت ریپیر رام مرجع اکانت

اکانت ترکیبی PS4 اکانت هکی PS4

اکانتی هست که بازی های آن به صورت کاملا قانونی خریداری شده است و مربوط به فرد دیگه ای می باشد که با خرید این اکانت ها و اکتیو کردن آن ها روی ps4 امکان استفاده از بازی های آن فراهم میشود و امکان مشکل بن و یا مسدود شدن کنسول نیست و اتفاقی که ممکن است این است که بازی قفل میشود‌.

سعی شود بعد از نصب بازی های همین کنسول آنلاین نشود که بازی های شما بن خواهد شد در ضمن گفته میشود که اکانت های همین دارای محدودیت ۱۰ دقیقه ای برای نصب روی کنسول هستند پس سریع باید اقدام کنید.

 

اکانت هکی ps4 سایت ریپیر رام بازی هکی ps4 عبارتند از اکانت هایی که خریداری می‌شوند و از رمز ارز Bitcoin و ارز تهیه و فروخته می شوند و کد پیگیری و بارکد دارد بازی از شرکت سونی در اکانت خریداری می‌شود و کنسولی که از این اکانت استفاده کرده است به مشکل نمی‌خورد .

از سایت های معتبر که نماد اعتماد و مجوز های لازم را دارند خریداری نمائید.repairrom.ir

آموزش استفاده از اکانت ترکیبی

اکانت ترکیبی چیست؟

اکانت ترکیبی، به اکانت هایی گفته می شود که چندین بازی را دارند و با خرید آن میتوانید صاحب چندین بازی شوید و ممکن است جدیدترین بازی ها را داشته باشد اکثر اکانت ها پلاس هستند به این اکانت ها هکی هم گفته می شود به دلیل اینکه این اکانت مربوط به یک کاربر دیگری است و با روش های گوناگون به این اکانت ها دسترسی پیدا میکنند و عرضه بازار می شوند و شما می توانید با قیمت پایین به این بازی ها دسترسی پیدا کنید علت اصلی ارزون بودن این اکانت ها داعمی نبودن آن است.

مزایای اکانت ترکیبی چیست؟

برعکس باور عموم که فکر می کنند اکانت ترکیبی خطراتی از قبیل مسدود شدن کنسول دارد، همچون مشکلی کنسول شما را تهدید نمی کند تنها ایرادی که اینگونه اکانت ها دارند، این است که بعد از خرید ممکنه است بازی شما توسط صاحب اصلی این اکانت مسدود شود و شما دیگر قادر به استفاده از آن بازی را نخواهید داشت ولی می توانید با عدم اتصال به اینترنت بازی را مادام العمر داشته باشید تنها دلیلی که موجب قفل شدن بازی و یا مسدود شدن اکانت ها شود این است که به اینترنت متصل شوید و یا اکانت خریداری شده را حذف کنید، به همین دلیل اکانت های ترکیبی دارای گرانتی نمی باشند و ممکن است هر لحظه از طرف صاحب اصلی اکانت مسدود شوند مجدد ذکر میکنم در بدترین حالت فقط اکانت مسدود می شود(بازی قفل می شود) و هیچ اتفاقی برای کنسول شما نمی افتد.

روش خرید اکانت ترکیبی از ریپیر رام

اگر می خواهید اکانت ترکیبی بخرید، می توانید به فروشگاه های مختلفی که اکانت ترکیبی برای فروش دارند مراجعه کنید. بعد از این که محتوای اکانت را انتخاب کردید، آن را به فروشنده ی سایت اعلام کنید و در صورتی که موجودی اکانت ایرادی نداشته باشد می توانید وجه مورد نظر را از طریق درگاه پرداخت واریز کنید و سپس مشخصات اکانت را تحویل بگیرید.

 

برای خرید اکانت ترکیبی بهتر است که از سایت های خرید کنید که مطمئن باشید اکانتی سالم را به شما می دهند. همچنین محتویات اکانت قابل بررسی برایتان باشد و بتوانید از آن اطمینان داشته باشیدا لبته بهتر است که در صورتی شرایط آن را داشته باشید اکانت اورجینال را تهیه کنید چون دارای ضمانت و گارانتی است و در صورتی که بعد از مدتی خراب شود می توانید از گارانتی آن استفاده کنید.

 

برای این که بتوانید بهترین اکانت را تهیه کنید، باید با فروشنده ی اکانت در تماس باشید و اطلاعات لازم را در مورد محتویات آن به طور کامل به دست آورید تا بدانید که چه بازی هایی در اکانت وجود دارد و اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی ها، امکانات هر کدام و … داشته باشید.

 

خرید اکانت هکی‌ از ریپیر رام

www.repairrom.ir مرجع

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.