اخذ اقامت اروپا با تمکن مالی چیست؟

0

اقامت اروپا با تمکن مالی یا ویزای تمکن مالی، دروازه‌ای است به سوی زندگی جدید در اروپا برای افرادی که از نظر مالی توانمند هستند. این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که بدون نیاز به کار در کشور مقصد، توانایی تامین هزینه‌های زندگی خود را دارند. با این ویزا، شما می‌توانید اقامت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دریافت کرده و از مزایای زندگی در این قاره بهره‌مند شوید. البته برای اخذ این ویزا، داشتن درآمد ثابت و ارائه مدارک کافی مبنی بر توانایی مالی الزامی است.

در اصل شما باید ثابت کنید که درآمد ثابتی از منابعی مانند حقوق بازنشستگی، سود سرمایه‌گذاری یا اجاره ملک دارید. با این ویزا، افراد می‌توانند اقامت اولیه‌ای بین یک تا دو سال دریافت کرده و در صورت رعایت شرایط، آن را تمدید کنند. این روش مهاجرتی، به دلیل سرعت و سهولت آن، برای افرادی که به دنبال ایجاد یک زندگی جدید و باکیفیت در اروپا هستند، بسیار جذاب است.

شرایط اخذ اقامت اروپا با تمکن مالی

برای اخذ اقامت اروپا با تمکن مالی، متقاضیان باید شرایط خاصی را رعایت کنند. به طور کلی، این شرایط شامل اثبات درآمد و سرمایه قانونی و پایدار به میزان مشخصی است که معمولاً متغیر است و بستگی به سیاست‌های کشور مقصد دارد. علاوه بر این، متقاضیان باید تابعیت غیر اتحادیه اروپا داشته و توانایی مالی کافی برای تأمین هزینه‌های زندگی بدون نیاز به کار کردن را نشان دهند.

برخی کشورها نیاز به دانش زبان محلی، ضمانت عدم کار کردن در کشور مقصد، داشتن مکان اقامت مناسب، بیمه‌نامه معتبر، عدم سوء پیشینه کیفری و سلامت جسمی و روانی را نیز در نظر می‌گیرند. در نهایت، رعایت الزامات تعداد روزهای اقامت نیز جزء شرایط الزامی است.

 

اقامت اروپا بدون شرط حضور امکان پذیر است؟

مزیت های مختلفی برای ویزای سرمایه گذاری وجود دارند که یکی از آنها کسب اقامت اروپا بدون شرط حضور است. البته این مورد در برخی کیس ها قابل استفاده می باشد. در چنین وضعیتی، نیازی نیست تا حتما از کشور خود خارج شده و به مقصد مراجعه کنید. می توانید در داخل کشور خود برای چنین ویزایی درخواست دهید. با این حال برخی کشورها مثلا آلمان، نیاز دارند تا صلاحیت های شما را بررسی کنند.

روش کسب اقامت اروپا بدون شرط حضور برای زمانی است که کشور مقصد، شرایط نسبتا آسان و بدون سخت گیری اعمال می کند. شما می توانید از مزیت های سرمایه گذاری در اروپا بهره مند شوید، بدون آنکه نیاز به جابه جایی به آنجا داشته باشید. اگر قصد دارید با این مدل سرمایه گذاری مهاجرت کنید، می توانید برای دریافت مشاوره راجع به اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

پرسش های متداول کاربران راجع به برنامه اقامت سرمایه گذاری اروپا

در انتهای این مطلب یکسری پرسش های متداول راجع به اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری مطرح می کنیم که عبارتند از:

  • مهم ترین مزیت اخذ اقامت اروپا از طریق روش سرمایه گذاری چیست؟

کسب تابعیت در کمترین زمان ممکن. در برخی کشورها، شما ملزم به صبر کردن برای اتمام دوره گذار چند ساله و سپس درخواست تابعیت نیستید. همچنین می توانید با اخذ مجوز اقامت، بدون ویزا به کشورهای حوزه شینگن مسافرت کنید. در کشورهایی که به سرمایه گذاران خود احترام ویژه ای می گذارند، شاهد آن هستیم که یکسری مزیت های مالیاتی ارائه می شوند.

  • بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در اروپا کدامند؟

به طور قطع آلمان یکی از برترین کشورهایی است که با توجه به صنایع قدرتمند خود، می تواند بیشترین فرصت و بهترین شرایط زندگی را ارائه دهد. از دیگر پیشنهادات در این بخش می توان به اتریش، مالتا، هلند و سوئیس اشاره کرد.

  • چگونه برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنیم؟

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، مقالات بلاگ در سایت franchise.atawich.com را مطالعه کنند. هلدینگ ایرانگوشت در زمینه ارائه فعالیت های سرمایه گذاری و خدمات اقامت اروپا به خصوص برای کشورهای ترکیه و آلمان فعالیت می کند.

 

بهترین سرمایه گذاری در اروپا

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در اروپا وجود دارد. اما یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در اروپا، دریافت نمایندگی فست فود در کشورهای اروپایی مانند آلمان، ترکیه و … است. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که عطاویچ به عنوان یک برند شناخته‌ شده در صنعت فست فود، اعتبار و شهرت خوبی دارد که این موضوع می‌تواند به جذب مشتریان بیشتر کمک کند.

صنعت فست فود در اروپا به دلیل تغییر سبک زندگی و افزایش تقاضا برای غذاهای سریع و راحت، در حال رشد است. مجموعه عطاویچ، معمولا برنامه‌های آموزشی و پشتیبانی برای نمایندگان خود ارائه می‌دهد که می‌تواند به موفقیت کسب و کار کمک کند. سرمایه گذاران می‌توانند با دریافت نمایندگی فست فود عطاویچ در ترکیه و آلمان، اقامت اروپا را اخذ کنند. با توجه به دلایل ذکر شده، اخذ نمایندگی فست فود عطاویچ، به عنوان بهترین سرمایه گذاری در اروپا شناخته می‌شود.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.