باربری داخلی کشور ایران

0

برای ارسال بار بین شهر های ایران می توانید به صورت دریایی ، هوایی و ریلی اقدام نماید ، هم به صورت مراجعه ی حضوری می توانید پروسه ارسال را انجام نمایید  و هم می توانید پروسه ارسال را به کمک شرکت های باربری داخلی کشور انجام نمایید.

ارسال وسایل حجیم و سنگین همانند خودرو توسط ارسال ریلی با هزینه ی مناسب تری نسبت به ارسال زمینی قابل انجام است و در حال حاضر ارسال بار های خیلی حجیم و خودرو بین شهر های ایران به صورت هوایی قابل انجام نمی باشد .

در پروسه ارسال زمینی و ریلی با تایم ارسال زیاد تری همراه هستیم ولی در ارسال هوایی پروسه به سرعت بیشتری قابل انجام است

باربری داخلی کشور ایران

ارسال وسایل با حجم و وزن متعادل به صورت هوایی در کمترین زمان و امنیت بالا قابل انجام است ولی ارسال هوایی دارای محدودیت هایی می باشد ، مثل ارسال وسایل الکل دار مانند ادکلن ، وسایل باتری دار همانند وسایل شارژی و .. در ارسال هوایی ممنوع می باشد که در ارسال زمینی به راحتی این موارد قابل ارسال می باشند .

در کلیه نحوه های ارسال شما باید ماهیت بار خود را مشخص نمایید و ارسال وسایل قاچاق و ممنوعه اعلامی توسط کشور ایران ممنوع می باشد.

شرکت های مستقر در فرودگاه مهر آباد پروسه ارسال بار به شهر های داخل کشور ایران را انجام می نمایند.

اطلاعات پرواز شماره تلفن فرودگاه مهرآباد: ۱۹۹

مرکز شماره تلفن اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد: ۶۱۰۲۱

ارسال هوایی از شیراز توسط ایرلاین های مستقر در فرودگاه شهید دستغیب قابل انجام است.

آدرس: شیراز، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

مرکز تلفن: ۳۷۱۱۵۰۰۰ ۷۱ (۹۸+)

ایمیل: syz-info@shiraz.airport.ir

و …

باربری داخلی کشور ایران

بسته بندی بار باید به گونه ای انجام گردد که امنیت و سلامت بار در طی پروسه حمل و نقل تحت فشار و ضربه و … حفظ گردد و بار به صورت سالم به دست گیرنده برسد .

عموما شرکت های باربری خدمات بسته بندی استاندارد را برای شما انجام می نمایند.

ارسال بار هوایی نیاز به بسته بندی اصولی و متناسب با ماهیت بار شما را دارد ، در فرودگاه یا شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری داخلی می توانند پروسه بسته بندی را برای شما انجام نمایند.

برای مثال در ارسال هوایی در صورتی بسته بندی شما مورد تایید ایرلاین نباشد ، بار جهت بارگیری مورد تایید ایرلاین قرار نمی گیرد.

در صورتی که بار شما نیاز به تایید پلیس و حراسیت جهت حمل داشته باشد باید مجوزات لازم برای ارسال بار اخذ گردد.

باربری داخلی کشور ایران

برای ارسال بار خود شما به یک بارنامه حمل نیاز دارید که مشخصات بار ، اطلاعات گیرنده و فرستنده ، شماره تماس و … کامل در آن قید گردد ، در صورتی که شما نیاز به بیمه برای بار خود داشته باشید پروسه بیمه باید طی شده و اطلاعات بیمه در بارنامه ذکر گردد.

می توانید جهت هماهنگی و اطلاع از قوانین ، بررسی شرایط حمل متناسب با ماهیت بار خود و صدور بارنامه با شرکت های باربری داخلی هماهنگی لازم را داشته تا بهترین خدمات را برای حمل کالای خود دریافت نمایید .

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.