صرافی بایننس و ۳‌ ویژگی مهم آن برای ایرانیان!

0

هزینه‌های بایننس

بایننس یکی از کمترین هزینه‌های معاملاتی ارز دیجیتال را دارد. برای معاملات اسپات اگر در سطح اول باشید، کمیسیون معاملات از ۰.۱ درصد برای هر دو طرف شروع می‌شود. سطح اول به VIP0 معروف است و برای کسانی می باشد که در ۳۰ روز گذشته کمتر از ۵۰ بیت کوین معامله کرده‌اند.

باید در نظر داشت که سطح شما به تدریج تا VIP 9 افزایش می‌یابد. زمانی که بیشتر از ۱۵۰,۰۰۰ بیت کوین معامله کرده و حداقل ۱۱,۰۰۰ BNB داشته باشید به سطح آخر خواهید رسید. با سطح VIP 9، شما فقط ۰٫۰۲ درصد هزینه سازنده و ۰٫۰۴ درصد هزینه مشتری را پرداخت خواهید کرد.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه معاملات خود با استفاده از ارز دیجیتال “BNB” صرفه جویی کنید. با این تخفیف، شما در سطح اول فقط ۰٫۰۷۵ درصد هزینه سازنده و ۰٫۰۷۵ درصد هزینه مشتری را پرداخت خواهید کرد. همچنین با استفاده از کد رفرال بایننس، می‌توانید تا ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

ترید در بایننس

پلتفرم معاملاتی در صرافی بایننس از نظر تعداد دارایی های ارائه شده، یکی از گسترده ترین های موجود در دنیاست. کاربران این صرافی می توانند از طریق این پلتفرم در معاملات نقدی و آتی شرکت کنند. خدمات بایننس با توجه به میزان تجربه کاربران، مقیاس بندی می شود.

کاربران تازه کار می توانند در این پلتفرم یک رمز ارز را به دیگری تبدیل کنند و کاربران با تجربه تر، می توانند از خدمات کامل این پلتفرم برای کسب سود بیشتر و معاملات خود، بهره مند شوند. در این پلتفرم، معاملات آتی مختلفی، از جمله Coin-M و USD-M نیز اجرا می شوند. کاربران بایننس به توکن های اهرمی دسترسی دارند و می توانند با ریسک کمتر در معاملات آتی شرکت کنند.

هزینه ها و کمیسیون ها در صرافی بایننس، در مقایسه با سایر پلتفرم های موجود، کم نیست. در واقع بایننس با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، نیازی ندارد با کاهش هزینه ها و کمیسیون ها، کاربران را به استفاده از خدمات خود متقاعد کند. همچنین به یاد داشته باشید که معاملات در بایننس همواره بر پایه استراتژی هستند.

این شیوه از معاملات خودکارند و کاربران می توانند با ساخت یک استراتژی، از ربات ها بخواهند معاملات را برایشان اجرا کنند. این یک امکان پیشرفته است که به کاربران کمک می کند تا سود بیشتری کسب کنند.

امکانات مالی در صرافی بایننس

سه امکان مالی اصلی در صرافی بایننس موجود است. اولین قابلیت، امکان دریافت ویزا کارت بایننس است. این کار یک روش ساده برای کاربران این صرافی است که با کمک آن، رمز ارزهای خود را خرج کنند. به همین دلیل یک لیست انتظار طولانی برای دریافت این کارت وجود دارد. کاربران همچنین می توانند از اندوخته رمز ارز خود برای دریافت وام استفاده کنند.

این یک روش عالی برای استفاده از این شکل از دارایی در مکانهایی است که امکان خرج کردن مستقیم کریپتو وجود ندارد. در نهایت نیز کاربران می توانند از خدمات Binance Pay برای دریافت و پرداخت رمز ارز ها، بدون پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند.

تا زمانی که فروشندگان از پرداخت با رمز ارز پشتیبانی می کنند، کاربران نیز می توانند از طریق بایننس پی به کیف پول خود، مستقیما دسترسی داشته باشند. به شکل مشابه فروشندگان و کسب و کارهایی که هزینه خدمات خود را به صورت رمز ارز دریافت می کنند نیز می توانند از خدمات بایننس بهره مند شوند.

بایننس DeFi

صرافی بایننس به حدی گسترده شده است که حالا بیشتر شبیه به یک بانک عمل می کند. کاربران در این صرافی به طیف گسترده ای از خدمات، مانند ذخیره ارزهای دیجیتال و کسب سود و یا سرمایه گذاری آن برای امور مختلف، دسترسی دارند.

سرمایه گذاری از طریق بایننس

راه های مختلفی برای سرمایه گذاری در بایننس وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید در دو حوزه مختلف سرمایه گذاری کنید تا سود بیشتری کسب کنید. کاربران می توانند به صورت خودکار در رمز ارزها سرمایه گذاری کنند. در چنین شرایطی، ارزهای فیات به صورت اتوماتیک از حساب بانکیشان به ارزهای دیجیتال در بایننس تبدیل می شود. بایننس همچنین ویژگی های DeFi مختلفی را برای رمز ارزها ارائه می دهد.

ماینرها می توانند به استخرهای استخراج پیوسته و پاداش دریافتی خود را افزایش دهند. همچنین امکان ایجاد توکن از طریق بایننس وجود دارد. در بایننس شما همچنین می توانید به بازار معامله NFT ها بپیوندید. شما می توانید این دسته از دارایی های دیجیتال خود را در بایننس لیست کنید تا سایر کاربران، با بررسی کلکسیون ها شما، نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

بایننس همچنین ایونت های متعددی را در طول سال در حوزه NFT برگزار می کند که در آنها دارایی های منحصر به فردی عرضه می شوند.

بایننس کوین چیست؟

بایننس یک پلتفرم زنجیره‌ای خاص دارد که ارزش اولیه آن به نام Binance Coin (BNB) شناخته می شود.

این سکه کاربردهای مختلفی دارد. پس از ادغام آن با چندین پلتفرم دیگر، شما می‌توانید از BNB برای پرداخت هتل، سرگرمی و خدمات دیگر استفاده کنید.

مهمتر از آن، اگر از Binance Coin خود برای پرداخت استفاده کنید، شما یک تخفیف ۲۵ درصدی بر روی هزینه‌های معاملاتی در Binance دریافت خواهید کرد.

در حال حاضر حدود ۱۶۸ میلیون سکه Binance در جریان وجود دارد. برای افزایش ارزش این ارز، سکه‌های در جریان به صورت فصلی کاهش می یابند یا از بین می روند.

در لحظه نگارش این متن، قیمت Binance Coin در حدود ۳۳۹ دلار است و با سرمایه‌گذاری ۵۷ میلیارد دلاری، به عنوان چهارمین ارز دیجیتال، بزرگترین سرمایه‌گذار در بازار شناخته می شود.

چالش‌های Binance.com و Binance.us

Binance.com و Binance.us با مشکلات قانونی زیادی مواجه شده اند، اگر چه سخنگوی Binance.us در سال ۲۰۲۱ گفت که این دو شرکت جداگانه عمل می‌کنند اما به گزارش وال استریت ژورنال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به بررسی روابط بین Binance.us و دو شرکت متعلق به چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس می‌پردازد.

فعالیت ایرانیان در بایننس

ایرانیان عزیز می‌توانند به کمک شرکت وین برد اقدام به وریفای بایننس کرده و به صورت ایمن داخل برترین صرافی ارز دیجیتال دنیا فعالیت نمایند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

لازم به ذکر است که رسانه تیبا بلاگ اعتبار شرکت وین برد را تایید می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.