۸ نکته برای خرید بهترین مدل ظرفشویی توکار بوش

0

اگر به فکر خرید یک ظرفشویی باشید و برای خرید بهترین مدل ظرفشویی در بازار، تحقیق کنید قطع به یقین با نام بوش رو به رو می‌شوید. حالا اگر در این میان در حال تجهیز یک آشپزخانه مدرن هستید، ظرفشویی توکار بوش یکی از انتخاب‌های پیش روی شما در این پروسه خواهد بود. می‌توانیم با ده‌ها دلیل به شما بگوییم که چرا بهتر است ظرفشویی توکار بوش بخرید.

کیفیت شستشوی بی‌نقص، برنامه‌های کاربردی و متنوع، مدل‌ها و گنجایش‌های مختلف، طراحی ظاهری مدرن و جذاب، سبدهایی قابل انعطاف و کارآمد برای جای‌گیری انواع ظروف، سنسورهای هوشمند برای حفاظت از ظروف و مصرف بهینه و غیره تنها نمونه‌هایی از این دلایل به شمار می‌روند.

اما اگر موضوع این مقاله شما را جذب کرده است پس حتما تصمیم خود را برای خرید این دستگاه گرفته‌اید. بیایید با هم بررسی کنیم که در زمان خرید ظرفشویی توکار بوش، چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم تا یک انتخاب خوب پیش رو داشته باشیم.

چرا لوازم خانگی بوش بخریم؟

پیش از پرداختن به اصل موضوع، باید بدانید که ظرفشویی توکار بوش تنها محصول توکاری این شرکت آلمانی نیست. یخچال فریزر توکار بوش، هود بوش، اجاق گاز رومیزی بوش، اسپرسوساز توکار بوش، مایکروویو توکار بوش، لباسشویی و خشک کن توکار بوش، کشو گرمکن بوش، گریل و فر توکار بوش همگی محصولاتی هستند که می‌توانید برای تجهیز یک آشپزخانه مدرن از آنها بهره‌مند شوید.

شرکت بوش آلمان در پی سال‌ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم خانگی توانسته جایگاه بالایی در میان تولید کنندگان این حوزه در جهان کسب کند. این شرکت با آخرین تکنولوژی‌های ساخت و طراحی‌های منحصربه‌فرد دستگاه‌هایی ساخته است که زندگی و امور روزمره را راحت و آسان کرده است.

اما جدای از طراحی منحصربه‌فرد و تولیدات بی‌نظیر این شرکت، دوام و طول عمر محصولات بوش دلیل دیگریست که افراد را به خرید از این برند ترغیب می‌کند. می‌دانید که قیمت محصولات بوش در سال‌های اخیر و به دنبال بالا رفتن قیمت ارز، بسیار بالا رفته است اما با این حال بسیاری ترجیح می‌دهند به جای خرید محصولی بی‌دوام و ارزان، یک محصول گران اما با کیفیت و با دوام خریداری کنند. قطعا با خرید از برند بوش تا سال‌های سال می‌توانید از کیفیت بالای دستگاه خود لذت ببرید.

خرید فر توکار بوش آلمان و ترکیه

۸ نکته مهم در خرید ظرفشویی توکار بوش

ظرفشویی توکار بوش، دستگاهی است که ظاهر آن با نمای کابینت‌ها کاملا هماهنگ می‌شود. به عبارت دیگر درِ این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که بتوان آن را به پوشش کابینت متصل کرد و نمای یکدستی در آشپزخانه ایجاد کرد. برخی از این ظرفشویی‌ها به طور کامل با درِ کابینت پوشانده می‌شوند و پنل و صفحه نمایشگر آنها بر روی قسمت بالایی درِ ظرفشویی قرار داشته و در برخی دیگر این قسمت در ظاهر محصول مشخص است.

در ادامه نکاتی را عنوان خواهیم کرد که در خرید بهترین مدل این دستگاه شما را یاری خواهد کرد.

۱- ظرفیت و گنجایش ظرفشویی توکار بوش

ظرفشویی‌های توکار بوش همگی با ظرفیت بالای ده نفر تولید می‌شوند. معمولا این ظرفشویی‌ها در گنجایش‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ نفره موجود می‌باشند. در واقع در این دستگاه می‌توانید با توجه به گنجایش آن، تعداد ۱۲، ۱۳ یا ۱۴ بشقاب را داخل آن قرار دهید. البته فضای این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید بیشتر از ظرفیت تعیین شده آن نیز داخل دستگاه ظرف قرار دهید.

ظرفشویی‌های بوش دارای دو یا سه سبد هستند و یک سبد جداگانه برای قرارگیری قاشق و چنگال نیز در برخی از مدل‌ها وجود دارد. با وجود این سبدها شما دیگر از کوچکترین تا بزرگ‌ترین ظرف‌ها را می‌توانید درون آنها قرار دهید. معمولا در ظرفشویی سه سبد بوش، کشوی بالا به کفگیر، ملاقه، قاشق و چنگال، فنجان اسپرسو و غیره اختصاص داشته، سبد میانی به کاسه، پیاله، لیوان، فنجان، گیلاسه و غیره و سبد پایینی به بشقاب، دیس، پیش دستی، قابلمه، تابه و دیگر ظروف بزرگ اختصاص دارد.

۲- سری ظرفشویی توکار بوش

تمامی محصولات بوش در سری‌های مختلف ۲، ۴، ۶ و ۸ تولید می‌شوند. هر کدام از تولیدات این سری‌های ساخت، شامل گروهی از ویژگی‌ها و مشخصات هستند که معمولا مختص به آن سری خاص می‌شود.

طبیعتا محصولاتی که در سری ۲ وجود دارند، دستگاه‌هایی با امکانات ساده‌تر بوده و در عوض دستگاه‌های سری بالاتر امکاناتی کامل‌تر و به‌روزتری خواهند داشت. به دلایل نامعلوم در کشور ما ظرفشویی‌های سری ۴ به بالا در بازار موجود می‌باشند. قیمت ظرفشویی توکار بوش سری ۸ در مقایسه با ظرفشویی‌های سری‌های پایین‌تر بالاتر بوده اما در عوض این دستگاه یک ظرفشویی تمام عیار است.

اما اگر به‌روز بودن امکانات و ظاهر ظرفشویی را فاکتور بگیریم در حقیقت تمامی ظرفشویی‌های بوش سیستم شستشو و کیفیت شستشو بالایی دارند که با خیال راحت می‌توان مدل‌های به اصطلاح قدیمی‌تر آن را نیز انتخاب کرد.

با این حال اگر تنها به دستگاهی نیاز دارید که کار شستشوی ظروف را با کیفیت بالا انجام دهد و چندان برایتان مهم نیست که مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز باشد می‌توانید از سری ۴ بوش دست به انتخاب زنید. و در مقابل اگر می‌خواهید یک آشپزخانه به‌روز داشته باشید و با دستگاه‌های به‌روز نیز آن را مجهز کنید قطعا مدل‌های سری ۶ و سری ۸ بوش برای شما انتخاب بهتری خواهند بود.

۳- ظرفشویی توکار بوش آلمان یا ظرفشویی توکار بوش ترکیه

ظرفشویی‌های بوش ساخت دو کشور آلمان و ترکیه هستند. در مقایسه قیمت و کیفیت این دو ظرفشویی می‌توان گفت، کیفیت شستشو این ظرفشویی‌ها با یکدیگر برابر بوده و تنها تفاوت فنی در آنها برنامه‌های شستشو، امکانات و سنسورها و گاها میزان مصرف آب و انرژی است.

اما از منظر قیمت، دور از تصور نیست قیمت ظرفشویی توکار بوش ترکیه از قیمت ظرفشویی توکار بوش آلمان مناسب‌تر باشد. اما برای آنکه بدانید کدام را انتخاب کنید بهتر است نیازهای خود از دستگاه را در نظر داشته و مطابق با آنها ظرفشویی مناسب را انتخاب کنید.

خرید ظرفشویی توکار بوش آلمان و ترکیه

۴- برنامه‌های اصلی شستشو / برنامه‌های ویژه شستشو

ظرفشویی‌های بوش شامل دو گروه برنامه شستشو هستند. برنامه‌های اصلی که در واقع با انتخاب آنها چرخه شستشو آغاز می‌شود و برنامه‌های ویژه که یک نوع برنامه کمکی برای شستشوی بهتر ظرف‌ها به حساب می‌آیند.

برخی از برنامه‌های اصلی در ظرفشویی بوش که در مدل‌های مختلف، گوناگون هستند شامل:

  • Intensive 70 (شستشوی قوی با دمای ۷۰ درجه)
  • Auto 45-65 (شستشوی اتوماتیک با دمای ۴۵ تا ۶۵ درجه)
  • Eco 50 (شستشوی اقتصادی با دمای ۵۰ درجه)
  • Glass 45 (شستشوی ظروف کریستالی با دمای ۴۵ درجه)
  • ۱h 65 (شستشوی یک ساعته با دمای ۶۵ درجه)
  • Pre wash (پیش شستشو)

نمونه‌هایی از برنامه‌های ویژه یا کمکی در ظرفشویی بوش:

  • Vario speed plus (کاهش زمان شستشو تا ۶۰ درصد)
  • Half load (شستشو با نصف ظرفیت)
  • Hygiene plus (شستشوی بهداشتی)
  • Extra Dry (خشک کن اضافی)
  • Intensive zone (شستشو با دما و فشار بیشتر در سبد پایینی)
  • Start Dlay (شروع با تاخیر شستشو)

۵- مصرف آب و انرژی

ظرفشویی‌های بوش یا بهتر است بگوییم به طور کلی محصولات بوش به محصولاتی کم مصرف شهرت پیدا کرده‌اند. اساس ساخت محصولات بوش آلمان، حفاظت از محیط زیست است بنابراین این محصولات معمولا در بازه سبز مصرف قرار دارند.

در ظرفشویی‌های بوش معمولا ۹٫۵ تا ۱۰٫۵ لیتر آب در چرخه شستشوی معمولی مصرف می‌شود و اکثر آنها دارای برچسب A در مصرف انرژی هستند که نشان از مصرف بهینه آنها در آب و انرژیست.

همچنین برنامه Eco در آنها برنامه شستشوی اقتصادی است که با افزایش زمان و کاهش دمای آب با حداقل میزان مصرف ظروف شما را شسته و خشک می‌کند.

۶- امکانات و سنسورهای ظرفشویی بوش

به جهت بالا بردن کیفیت شستشو و همچنین امنیت دستگاه، شرکت بوش سنسورهای مختلفی را در دستگاه‌هایش قرار داده است. در ظرفشویی توکار بوش نیز سنسورهای کارآمدی وجود داشته که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

سنسور ضد نشت آب: در این فناوری، دستگاه به طور خودکار نشتی آب در سیستم را تشخیص داده و ورود آب به دستگاه را متوقف می‌کند.

سنسور صرفه‌جویی در مصرف آب: با وجود این سنسور توزیع آب کاملا هدفمند انجام می‌شود تا مصرف آب و انرژی به حداقل برسد. توزیع بهینه آب، پمپاژ و گردش بهتر آب، گرمایش سریع و فیلتر بهینه جزو عملکردهای این سیستم محسوب می‌شوند.

سنسور تشخیص مواد شوینده: در صورتی که سنسور مربوطه آثاری از مواد شوینده را بر روی ظروف تشخیص دهد، آبکشی را تا زمان رفع آن ادامه خواهد داد.

انواع یخچال فریزر توکار بوش آلمان

۷- اتصال به تلفن همراه

اگر می‌خواهید دستگاه را با گوشی هوشمند خود کنترل و تنظیم کنید به این آپشن در میان مدل‌ها دقت کنید. هم برخی از ظرفشویی‌های سری ۴ و هم برخی از ظرفشویی‌های سری ۶ و ۸ مجهز به این قابلیت هستند. از طریق اپلیکیشن Home Connect و قابلیت اتصال ظرفشویی به WiFi می‌توانید از راه دور ظرفشویی خود را در نظر داشته باشید.

۸- خرید ظرفشویی توکار از متخصص و نماینده مطمئن

با آنکه فروشگاه‌های زیادی محصولات بوش را به فروش می‌رسانند اما بسیار کم هستند فروشنده‌هایی که به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات توکار بوش فعالیت می‌کنند. فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین به نشانی boschdesign.com یک فروشگاه کامل و معتبر برای خرید انواع محصولات توکار بوش است.

در این فروشگاه می‌توانید بهترین و جدیدترین ظرفشویی توکار بوش و یا سایر محصولات توکاری این شرکت را مشاهده کنید و با دریافت مشاوره‌ای تخصصی از کارشناسان آنها، یک دستگاه مناسب با نیازهایتان را خریداری کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.