۵ نکته مهم درباره خرید دستگاه های کلینیکی ، زیبایی و لیزر

0

اگر می‌خواهید برای کلینیک زیبایی خود دستگاه لیزر یا سایر تجهیزات ضروی را خریداری کنید لازم است چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید. در واقع باید گفت انتخاب درست این دستگاه‌ها می‌تواند اعتبار یک مرکز زیبایی را تا حد زیادی افزایش دهد.

به‌طور کلی باید گفت مراکز زیبایی علاوه‌بر بهره‌مندی از نیروهای متخصص باید از چندین دستگاه باکیفیت و پیشرفته تشکیل شده باشند تا بتوانند خدمات مناسبی به زیباجویان و مراجعه‌کنندگان ارائه دهند. در ادامه با نکات مهم خرید این دستگاه‌ها آشنا می‌شویم پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

دستگاه کلینیکی دارای استانداردهای بین‌ المللی باشد

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید دستگاه لیزر یا سایر تجهیزات مورد نیاز توجه به رعایت استانداردها در تولید آن‌ها است. در واقع این دستگاه‌ها باید به‌صورت اصولی و با توجه به استانداردهایی خاص تولید شوند تا آثار نامطلوبی بر پوست یا موی افراد ایجاد نکنند.

دراین‌خصوص می‌توان گفت برای مثال؛ دستگاه هایفو که معمولا برای جوان‌سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد اگر با توجه به استانداردهای لازم تولید نشده باشد در بهترین حالت کارایی لازم را نخواهد داشت و در بدترین حالت نیز می‌تواند آثار مخربی روی پوست ایجاد کند.

با این تفاسیر باید گفت خرید دستگاه‌های کلینک زیبایی باید حتما با توجه به استانداردهای بین‌المللی انجام شود تا مدیران یک کلینیک بتوانند رضایت بسیاری از مراجعه‌کنندگان را به‌دست بیاورند و این اتفاق نیز خود نوعی تبلیغ به‌حساب می‌آید.

دستگاه کلینیکی کارایی لازم را داشته باشد

دلیل مراجعه افراد به یک کلینیک زیبایی استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند دستگاه لیزر است. این افراد در قبال پولی که پرداخت می‌کنند انتظار دارند در کوتاه‌ترین زمان نتیجه مطلوبی نیز کسب کنند.

در واقع باید گفت تفاوتی ندارد برای خرید دستگاه لاغری اقدام می‌کنید یا دستگاه هایفو و سایر تجهیزات، درهرصورت محصول مورد نظر باید کارایی خوبی از خود نشان دهد تا رضایت مراجعه‌کننده را به‌دنبال داشته باشد.

ضمن اینکه در کنار توجه به کارایی دستگاه‌های مختلف مانند دستگاه کیوسوئیچ که برای ازبین‌بردن لکه‌های پوستی بسیار کاربردی است باید تخصص تکنسین نیز در نظر گرفته شود. درصورتی‌که تکنسین مهارت کار با تجهیزات را نداشته باشد خرید بهترین محصولات نیز نمی‌تواند به افزایش اعتبار یک کلینیک زیبایی کمک کند.

دستگاه کلینیک باید ایمن باشد

دستگاه لیزر و سایر تجهیزات کلینیکی برای اینکه کارایی لازم را داشته باشند باید به‌طور مستقیم با پوست یا مو تماس برقرار کنند. اگر در تولید این دستگاه به ایمنی آن‌ها توجه نشود می‌توانند آسیب‌های مختلفی به پوست یا موی افراد وارد کنند.

هرچند در این زمینه تخصص و مهارت تکنسین نیز تاثیرگذار است اما نباید ایمنی دستگاه‌ را دست کم بگیرید و تنها با توجه به مهارت افراد شاغل در کلینیک دستگاه‌هایی با کیفیتی پایین یا معمولی خریداری کنید.

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در خرید آن باید به ایمنی و برخورداری از تاییدیه‌های جهانی توجه کرد دستگاه لیزر است. البته سایر تجهیزات نیز از این قاعده مستثنی نیستند و افراد باید با اهمیت دادن به سلامت مراجعه‌کنندگان تنها محصولاتی تهیه کنند که دارای تاییدیه جهانی توسط سازمان FDA هستند.

عدم توجه به برخورداری از این تاییدیه یعنی دستگاه مورد نظر شما نه‌تنها کارایی لازم را ندارد بلکه می‌تواند باعث بروز اختلال و مشکل در پوست یا موی افراد شود. این مورد برای دستگاه هایفو، کیوسوئیچ و دیگر تجهیزات صدق می‌کند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه هایفو به وبسایت نویان طب مانلی مراجعه فرمایید.

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی برای دستگاه کلینیکی

دستگاه لیزر، دستگاه لاغری ، قیمت دستگاه آر اف فرکشنال و سایر تجهیزات مورد استفاده در یک کلینیک زیبایی مانند سایر لوازم الکترونیکی به‌دلایل مختلف در معرض آسیب و خرابی هستند. پس باید به ارائه پشتیبانی آن‌ها نیز توجه کنید.

این مورد به‌خصوص از آن جهت اهمیت دارد که معمولا افراد هزینه زیادی برای خرید دستگاه هایفو یا دیگر تجهیزات پرداخت می‌کنند. درصورت بروز خرابی اگر پشتیبانی از آن انجام نشود و شرکت خدمات‌پس‌از فروش ارائه ندهد مشکلات بسیاری برای کلینیک ایجاد خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین این مشکلات ایجاد اختلال در نوبت‌دهی به مراجعه‌کنندگان بخش هایفو یا لیزر بسته به اینکه کدام دستگاه مشکل دارد، است. پس صاحبین کلینیک از چند جهت با ضرر مواجه می‌شوند.

ضمن اینکه نمی‌توان دستگاه کیوسوئیچ یا دیگر تجهیزات را برای تعمیر به‌دست افرادی غیرحرفه‌ای و بدون تخصص سپرد. این کار ممکن است باعث ایجاد آسیب و خرابی‌های جدید در دستگاه دارای مشکل شود.

توجه به طول عمر دستگاه کلینیکی

یک کلینیک زیبایی برای شناخته‌شدن نیاز دارد در روزهای مختلف هفته به ارائه خدمات بپردازد و ازاین‌رو باید از دستگاه‌هایی باکیفیت بالا در این کلینیک‌ها استفاده شود تا پس از استفاده زیاد دچار خرابی نشوند.

به‌طور کلی باید گفت در زمان خرید دستگاه‌های کلینیکی نباید خیلی به قیمت آن‌ها توجه کرد. دلیل این موضوع نیز معطوف کردن توجه به طول عمر و کیفیت دستگاه مورد نظر است.

اگر می‌خواهید دستگاه لاغری یا دیگر تجهیزات برای مدت طولانی با بهترین کارایی سالم باقی بمانند و نیازی به تعویض آن‌ها نداشته باشید باید در خرید این محصولات به کیفیت و طول عمر آن‌ها دقت کنید.

انتخاب برندهای شناخته‌شده یکی از مهم‌ترین نکات در خرید این دستگاه‌ها به‌شمار می‌آید. همچنین اینکه دستگاه‌ مورد نظر خود را از کدام شرکت تهیه کنید روی کیفیت و کارایی آن تاثیرگذار خواهد بود.

خرید دستگاه کلینیکی از نویان طب مانلی

حال که با نکات مهم خرید این دستگاه‌ها آشنا شدیم باید مجموعه‌ای معتبر که در زمینه تولید یا واردات دستگاه‌های کلینیکی مختلف فعالیت می‌کند را بشناسیم تا رعایت نکات گفته‌شده آسان شود.

دراین‌خصوص باید گفت شرکت نویان طب مانلی با تولید و واردات انواع دستگاه لیز، لاغری، هایفو و کیوسوئیچ به شما در کوتاه‌ کردن مسیر خرید و انتخاب دستگاه‌هایی باکیفیت بالا کمک می‌کند.

درصورتی‌که دستگاه مورد نظر خود را از این شرکت تهیه کنید در واقع تمام اصول و نکات مهم برای خرید دستگاه‌های کلینیکی را رعایت کرده‌اید و دیگر لازم نیست بابت کیفیت، کارایی و استاندارد آن‌ها نگران باشید.

جمع‌بندی

یک کلینیک زیبایی برای اینکه بتواند خدمات متنوعی به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد باید از دستگاه لیزر، هایفو، لاغری، کیوسوئیچ، هایفو و دیگر تجهیزات استفاده کند اما در خرید این دستگاه‌ها نیز توجه به برخی نکات ضروری است.

از مهم‌ترین نکات پیش از خرید دستگاه‌های کلینیکی باید به برخورداری دستگاه از استانداردهای بین‌المللی، کارایی، ایمنی، خدمات‌پس‌ازفروش و طول عمر تجهیزات اشاره کرد. همچنین باید محصول مورد نظر خود را از شرکتی معتبر خریداری کنید.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : ۰۹۱۲۹۰۹۶۳۵۸

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی  @noyanteb_manely

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.