۱۲ نکته که باید در مورد هایفو صورت بدانید

0

اگرچه روش هایفو صورت در کلینیک پوست مدس بسیار محبوب است، اما می توانید درمان های هایفو روی گردن، قفسه سینه یا بدن نیز داشته باشید که گاهی اوقات برخی افراد را شگفت زده می کند. از ما سؤالاتی در مورد هایفو هم در کلینیک در طول مشاوره و هم از طریق تلفن پرسیده می شود که مشتریان می خواهند کمی بیشتر در مورد این درمان پوست بدانند. ما قصد داریم برخی از سؤالات متداول خود را به شما ارائه کنیم .

درمان هایفو (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) چیست؟

هایفو یک درمان غیرجراحی برای پوست است که برای سفت کردن، صاف کردن و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. در این روش از انرژی متمرکز سونوگرافی با شدت بالا استفاده می‌شود که بافت‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد و باعث تولید کلاژن جدید و بهبود حالت پوست می‌شود. نتیجه این درمان، سفت‌تر شدن و کاهش افتادگی پوست خواهد بود.

از کجا می توانم بهترین مرکز هایفو را در کرج پیدا کنم؟

بهترین مرکز هایفو در کرج

کلینیک تخصصی مدس به نوان یکی از  موفقترین مراکز هایفوتراپی پس از مشاوره کامل دکتر خوب برای هایفو در کرج ، درمان های هایفو را برای صورت و بدن شما ارائه می دهد. ما را می توان در مرکز کرج در نزدیکی منطقه جهانشهر پیدا کرد.

در کلینیک مدس هزینه هایفوتراپی  معمولاً بر اساس ناحیه درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز تعیین می‌شود. این هزینه‌ها می‌توانند از چند میلیون تومان برای نواحی کوچک مانند چانه یا پیشانی تا بیشتر برای نواحی بزرگتر و جلسات متعدد برای کل صورت و گردن متغیر باشند. برای دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر و به‌روز، توصیه می‌شود با کلینیک تماس بگیرید تا بر اساس نیازهای فردی شما، هزینه دقیق ارائه شود

چه کسی برای درمان هایفو مناسب است؟

هایفو بیشتر برای شلی پوست خفیف تا متوسط ​​مناسب است. درمان های غیر تهاجمی به احتمال زیاد نتایج نهایی را برای کسانی که به درمان جراحی نیاز دارند، نمی دهد. با این اوصاف، کسانی که افتادگی پوست پیشرفته‌تری دارند و علائم پیری دارند، می‌توانند در صورت عدم علاقه به جراحی، HIFU را با سایر درمان‌های پوستی غیرتهاجمی ترکیب کنند.

اگر به دنبال نتایج طبیعی اما قابل توجه هستید و پوستی افتاده و افتاده در صورت، گردن یا بدن خود دارید، درمان سفت‌کننده پوست HIFU ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر پوست شما جهش خود را از دست داده باشد و متوجه خطوط ریز، چین و چروک یا شلی پوست در ناحیه گردن شده باشید، مناسب است. اگر خط فک شما کمتر مشخص است، پوست گردن شما شل، چروک یا کرک می شود، یا اگر می خواهید ویژگی هایی مانند گونه های خود را دوباره تعریف کنید، پوست خود را سفت کنید، این درمان غیر تهاجمی بدون هیچ زمان از کار افتادگی ممکن است. ایده آل باشد در موارد پیشرفته‌تر شلی پوست و علائم پیری، ترکیب هایفو با سایر درمان‌های زیبایی مانند لیفت با نخ ممکن است مناسب باشد، و این موضوع در طول مشاوره و ارزیابی پوست شما به طور کامل مورد بحث قرار می‌گیرد. سونوگرافی متمرکز با شدت بالا، درمان هایفو، یک درمان کم تهاجمی برای سفت کردن پوست و لیفتینگ پوست برای جوانسازی صورت است.

چه زمانی نتایج هایفو را ببینیم؟

به طور متوسط، نتایج کامل حدود سه ماه پس از اتمام دوره HIFU مشاهده می شود. برخی از افراد ممکن است چند روز پس از درمان متوجه بهبودی ظریف شوند که به عنوان مرحله “انقباض کلاژن” شناخته می شود. نتایج به مکانیسم ترمیم پوست خود فرد بستگی دارد که طی آن تولید کلاژن تحریک و تشکیل می شود که می تواند چندین ماه طول بکشد. توصیه می شود که درمان هایفو را قبل از رویدادی که می خواهید نتایج را به موقع ببینید، برنامه ریزی کنید زیرا نتایج کامل آن فوری نیست. مانند بسیاری از درمان های زیبایی شناختی پزشکی، سبک زندگی می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد.

برخی از مراجعین ممکن است بهبودهای اولیه فوری را ببینند، با این حال، زمان بهینه برای مشاهده لیفت، سفت کردن و سفت کردن، سه ماه پس از درمان است که زمانی که پوست زمان لازم برای ترمیم و تولید کلاژن و الاستین جدید را داشته باشد، بهبودهای تدریجی مشاهده می شود. پوست در این دوره، کلاژن قدیمی‌تر جایگزین می‌شود و روند ساختن ادامه می‌یابد، مشتریان حتی ممکن است تا شش ماه پس از عمل نهایی شاهد بهبودی باشند.

عوارض جانبی سفت کننده پوست هایفو؟

سفت کردن پوست HIFU زمانی که توسط یک پزشک واجد شرایط و کاملا آموزش دیده انجام شود، یک درمان ایمن در نظر گرفته می شود.

یکی از دلایل محبوبیت هایفو صورت در کلینیک پوست سنت آلبان این است که می توانید بلافاصله پس از درمان هایفو به فعالیت های معمول خود ادامه دهید. ممکن است بلافاصله پس از آن مقداری صورتی یا قرمزی و تورم خفیف بافت پوست صورت خود داشته باشید، اما این معمولاً به سرعت فروکش می کند. مشتریان ما خوشحال می شوند که در صورت لزوم بلافاصله به سر کار بازگردند یا با استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی معاشرت کنند.

آیا هایفو چین و چروک را از بین می برد؟

اگرچه از هایفو اغلب برای سفت کردن پوست استفاده می شود، اما چین و چروک ها را نیز کاهش می دهد و به طور کلی پوست شما را صاف می کند.

آیا هایفو به افتادگی پوست کمک می کند؟

هایفو یک روش غیرتهاجمی سفت کردن پوست است که برای جوانسازی صورت ایده آل است. این می تواند پوست افتاده، به ویژه پوست صورت و گردن را سفت کند، ویژگی های شما (مانند خط فک) را دوباره تعریف کند، پوست شما را صاف کند و چین و چروک های شما را کاهش دهد . هایفو را می توان برای صورت، گردن، دکلته و بدن استفاده کرد.

HIFU چه مدت دوام می آورد؟

مدت زمان نتایج سفت کردن پوست هایفو بین افراد متفاوت است که تحت تأثیر عوامل سبک زندگی مانند استرس، سیگار کشیدن، ورزش و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. اکثر مردم نتایج را بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می بینند. شما می توانید نتایج خود را با درمان های بعدی در کلینیک ما حفظ کنید.

در چه سنی باید درمان هایفو را دریافت کنم؟

ما آن را به افراد کمتر از ۱۸ سال توصیه نمی کنیم تا هایفو را انجام دهند. اکثر مشتریان ما در HIFU در دهه چهارم زندگی خود هستند و شروع به آشکار کردن علائم پیری پوست کرده اند. با این حال، در مورد سفت کردن پوست، هایفو به احتمال زیاد برای پوست‌های جوان‌تر غیر ضروری است، اما در صورت وجود نشانه‌ای مانند پوست کرختی روی شکم، ممکن است انجام شود.

اگر شما هم مایل به داشتن پوستی جوان، شاداب و بدون چین و چروک هستید، می‌توانید با ما در کلینیک مدس تماس بگیرید تا برای شما وقت ویزیت حضوری در نظر گرفته شود. کلینیک مدس یکی از تخصصی ترین و مجهزترین مراکز هایفو کرج است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و پزشکان متخصص، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.