خرید کشنده اقساطی با اتوبان

0

 

اگر راننده یا مالک خودروی سنگین هستید و  برای خرید کشنده اقساطی یا کامیون اقساطی برنامه ای دارید، این مطلب مختص شماست.

پلتفرم آنلاین اتوبان یکی از استارت آپهای زیر مجموعه ی گروه معظم ماموت می باشد. اتوبان در سال ۱۴۰۱ با هدف بدل شدن به اولین و بزرگترین سکوی برخط ایران در زمینه خرید، فروش،‌ ثبت نام کشنده ، کارشناسی و لیزینگ (تسهیلات) خودروهای سنگین و نیمه سنگین پا به بازار گذاشت.

یکی از خدمات این شرکت فراهم کردن امکان خرید کشنده اقساطی برای رانندگان زحمتکش کشورمان می باشد. فصل تفاوت خدمات لیزینگ اتوبان با سایر شرکتها یا سایتهای مشابه، در رفتار شفاف و صادقانه با مشتریان و نیز مدت زمان بسیار کوتاهتر صرف شده برای پروسه تایید و پرداخت لیزینگ خرید کشنده آنها می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت اتوبان به آدرس www.otobantruck.com و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۷۰ درخواست دریافت تسهیلات خود را ثبت کنید. بعد از اعتبارسنجی بانکی شما، پرونده ی دریافت تسهیلات خرید کشنده اقساطی برایتان تشکیل میشود و در کمترین زمان ممکن چک تسهیلات را دریافت خواهید کرد.

شرایط دریافت وام خرید کشنده اقساطی

سقف وام پرداختی اتوبان برای کشنده های اروپایی و چینی (داخلی) ، مبلغ ۳ میلیارد تومان می باشد. بازپرداخت این وام منعطف و طبق نظر مشتری بین ۱۲ تا ۶۰ ماه خواهد بود.

خودروهای اروپایی در طرح خرید کشنده اقساطی میتوانند تا ۸ سال عمر داشته باشند و خودروهای داخلی و چینی تا عمر ۵ سال مورد قبول لیزینگ خواهند بود.

بد نیست بدانید تسهیلات اتوبان برای خرید انواع کامیونت اقساطی، کامیون اقساطی و کمپرسی اقساطی نیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه محاسبه اقساط و بازپرداخت وام کشنده اقساطی میتوانید به پایگاه اینترنتی پلتفرم آنلاین اتوبان مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.