خرید انواع بیسکویت کرمدار

0

در این مقاله قصد داریم درباره بیسکویت کرمدار صحبت کنیم. این خوراکی محبوب در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و مورد توجه همگان قرار گرفته است.

امروز بیسکویت در طعم­های مختلف، بسته­بندی­های گوناگون و برند­های بسیاری تولید و در دسترس عموم قرار می­گیرد. البته که سابق چنین چیزی نبود و در شیوه سنتی تنها شیرینی­فروشی­ها اقدام به تولید بیسکوییت می­کردند.

با شکل صنعتی تولید بیسکوییت امکان مصرف آن برای افراد بیشتری فراهم شد. اگر می­خواهید درباره این خوراکی خوشمزه و شگفت­انگیز بیشتر بدانید تا انتهای مقاله همراه ما باشد. در آخر راهی مقرون به­صرفه برای خرید بیسکویت نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بیسکویت کرمدار را بهتر بشناسیم

بیسکوییت یک خوراکی محبوب در سراسر جهان است که ماده اصلی آن را آرد تشکیل می­دهد. واژه بیسکوییت فرانسوی است و ریشه آن هم به لاتین باز می­گردد.

بیس در لاتین به معنی 2 بار است و ادامه آن معنی پخته­شده می­دهد. این نام­گذاری به شیوه پخت این خوراکی باز می­گردد. در شیوه سنتی آن بیسکوییت یک­بار پخته می­شود و برای بار دوم در فر خشک می­گشت. همانطور که گفته­شد بیسکوییت بسیار پرطرفدار است و در سراسر جهان این خوراکی را می­شناسند.

جالب است بدانید که این ماده مقاومت بالایی دارد و دیر خراب می­شود. در عین حال ترد و شکننده هم هست. در روزگاران دور دریانوردان به­عنوان یک ماده غذایی اصلی از بیسکوییت استفاده می­کردند.

چراکه نسبت به دیگر غذا­ها دیرتر خراب می­شد، طعم خوبی داشت و نیازی به آماده­سازی نداشت و می­شد آنها را به همان شکلی که هست حمل کرد. با ورود به انقلاب صنعتی بسیاری از خوراکی­ها حالا دیگر در کارخانه تولید می­شدند و همین موضوع بر صنعت غذایی تاثیر شگرفی گذاشت.

تولید بیسکویت در کارخانه باعث شد که طعم­ و اشکال متنوعی برای آن ایجاد شود. برای نمونه یکی از موفق­ترین اشکال آن بیسکویت کرمدار است.

در این نوع ما یک یا 2 لایه بیسکویت داریم که توسط یک لایه کرم پوشانده شده و ظاهر و طعم جذاب­تری را پیدا کرده است. به جرات می­توان گفت که امروز این نوع بیسکوییت­ها از مدل­های عادی طرفداران بیشتری دارد. طعم­های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه مقاله بیشتر درباره آنها حرف خواهیم زد.

بیسکویت کرمدار چند نوع دارد؟

بیسکویت­های کرمدار دارای انوع مختلفی هستند. بعضی از آنها ممکن است در طعم­های میوه­ای مانند پرتقال و موز تولید شوند.

کرم موجود در این بیسکویت­ها این طعم­های میوه­ای را به شما هدیه می­دهد. در فرایند آنها از اساس موز، پرتقال یا هر میوه دیگری استفاده می­شود تا طعم آنها جذاب­تر شود و از حالت یک­نواخت همیشگی خود دربیاید.

یکی دیگر از طعم­های مهم و جذاب بیسکویت­های کرم­دار طعم شکلاتی یا همان کاکائویی است. برای کرم یا همان لایه میانی این نوع بیسکوییت از پودر کاکائو استفاده می­شود. شما می­توانید بیسکویت کرمدار عمده در طعم کاکائویی را از مراکز فله به­راحتی خریداری کنید.

دنیای بیسکوییت یکی از برند­های باکیفیتی است که این سبک بیسکوییت­ها را تولید می­کند به­صورت فله هم به­فروش می­رساند. صفحه مختص به بیسکویت کرمدار کاکائویی می­تواند اطلاعات بیشتری درباره این محصول و نوع خرید آن به شما بدهد.

بیسکوییت چه تفاوتی با ویفر دارد؟

به لحاظ نوع پخت و حتی مواد اولیه تولید این 2 خوراکی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. البته كه ويفر هم در نوع خود نوعی بیسکوییت است.

این 2 محصول اشتراکاتی نیز به یکدیگر دارند. برای مثال هر 2 آنها ترد و شکننده هستند. هر 2 آنها برای پخت نیاز به 2 مرحله حرارت دارند.

اگر بیسکویت کرمدار را ملاک بگذاریم هر 2 آنها با کرم یا چیزی شبیه آن پر می­شوند و طعم­های مختلفی نیز دارند.

بیسکویت کرمدار چگونه تولید می­شود؟

فرقی نمی­کند که بحث تولید بیسکویت کرمدار میوه ای باشد یا بیسکویت کاکائویی کرم دار. هر 2 آنها به­صورت کلی به یک شیوه تولید می­شوند و تنها تفاوت در برخی جزئیات است.

در ادامه مقاله مراحل 3 گانه تولید بیسکوییت کرمدار را برای شما شرح خواهیم داد.

مرحله اول: تهیه خمیر

از همان ابتدا و حتی در شیوه سنتی برای تولید این خوراکی ابتدا باید خمیر آن آماده شود. خمیر آن از جمله مواردی است که باید کیفیت بالایی داشته باشد تا محصول نهایی نیز یک محصول با کیفیت شود. مواد اولیه خاصی نیز برای تولید خمیر بیسکوییت نیاز که عبارت است از:

  • روغن (این ماده باعث می­شود بافت کمی روان شود و ظاهر بهتری داشته باشد)
  • شکر (ممکن است به جای شکر از پودر آن نیز استفاده شود. شکر موجب طعم و ظاهر بهتر بیسکویت می­شود و از بیات­شدن آن جلوگیری می­کند)
  • آرد (ایجاد حالت چسبناکی در خمیر)
  • تخم مرغ (مناسب برای تقویت بافت خمیر بیسکویت)

و سایر موارد مانند پودر شیر، طعم­دهنده و … که خمیر این خوراکی را تشکیل می­دهد.

در گذشته آنها به­صورت سنتی با یکدیگر مخلوط می­شدند اما امروز آنها در کارخانه تولید بیسکویت کرمدار با استفاده از دستگاه­های پیشرفته و حرفه­ای تولید می­شوند.

مرحله دوم: پخت

پس از اینکه خمیر آماده شد باید آن را در درون قالب­های مختلف قرار دهیم و سپس با حرارت آنها را بپزیم. پخت نیز یکی از مراحل بسیار مهم است که در بر روی کیفیت محصول نهایی تاثیر بسیار زیادی می­گذارد.

پخت در کارخانه­ها با استفاده از دستگاه­ها خاص و مخصوص انجام می­گیرد که در آن میزان دما و مدت زمان پخت نقشی مهم و کلیدی دارند. پس از پخت کرم به آن اضافه می­شود. کرم­ها نیز انواع مختلفی دارند که می­توانند کرم سفید یا کاکائویی باشند.

کرم­های شکلاتی نسبت به کاکائویی دارای حالت نرم­تری هستند و بیشتر حس شکلات می­دهند. کرم­های کاکائویی فرم همان کرم ساده را دارند اما طعم آنها متفاوت است و رنگشان نیز به واسطه پودر کاکائو به قهوه­ای تغییر پیدا کرده است.

مرحله سوم: بسته­بندی

پس از اینکه پخت کامل شد بیسکوییت­ها باید بسته­بندی شوند. این مرحله مختص به بیسکوییت­های کارخانه­ای است.

در شیوه سنتی در نانوایی یا شیرینی­فروشی این خوراکی­ها آماده می­شدند و سپس در ظرف­های مخصوص قرار می­گرفتند تا مشتری با مشاهده آنها سفارششان دهد.

در کارخانه با استفاده از تجهیزات صنعتی مدرن این خوراکی در نهایت بهداشت بسته­بندی می­شود. بسته­بندی­های کوچک مخصوص فروش فروشگاهی است و بسته­بندی­ها بسیار بزرگ برای فروش فله است.

چگونه یک بیسکوییت باکیفیت را تشخیص دهیم؟

در کارخانه­ها تلاش می­شود که تمام موارد کیفی برای تولید این خوراکی لحاظ شود. اما متر و معیار­هایی نیز وجود دارد که ما بتوانیم با استفاده از آنها خروجی کار را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم و در نهایت یک نتیجه کلی بگیریم که محصول باکیفیت است یا خیر.

ویژگی­هایی که در ادامه گفته­ خواهد­شد همگی از ویژگی­های یک بیسکوییت باکیفیت هستند. بافت بیسکویت را باید باتوجه به نوع آن مورد بررسی قرار داد. بافت­های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می­توان به پیوسته، متخلخل و ورقه­ای اشاره کرد. بیسکوییت از جمله خوراکی­هایی است که باید ترد تولید و مصرف شود.

تردبودن در زمان مصرف حس خوشایندی را در مشتری ایجاد می­کند. پس این حالت باید حفظ شود. رطوبت زیاد بیسکوییت را نرم می­کند و این موضوع اصلا خوب نیست. رطوبت باید به حدی باشد که محصول را در برابر فساد حفظ کند و بیشتر از آن به کیفیت نهایی محصول آسیب می­زند.

طعم­دهنده­هایی که برای ساخت بیسکوییت مورد استفاده قرار می­گیرند همگی نسبت به دما حساس هستند. یعنی آنها در دمای بالا طعم­شان تغییر می­کند و این موضوع می­تواند بیسکوییت را نابود کند.

چراکه تمام ارزش آن در طعم نهفته است. پس هنگام تولید باید به دمای پخت خمیر نیز توجه زیادی داشت.

خرید فله بیسکویت کرمدار دنیای بیسکویت

بیسکوییت از جمله خوراکی­هایی است که طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل فروشگاه­ها آن را به­صورت فله نیز خریداری می­کنند.

دنیای بیسکویت نیز یکی از برند­هایی است که این محصول را کیفیت بالا تولید می­کند. علاقه­مندان می­توانند از طریق وبسایت این مجموعه برای خرید­ بیسکویت­های خود به­صورت فله اقدام نمایند.

دنیای بیسکویت به­عنوان یک تولید کننده بیسکویت کرمدار در طعم­های مختلف مانند موزی، پرتقالی و کاکائویی تمام تلاش خود را خواهد کرد که بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد.

کیفیت محصولات این برند تا حدی است که می­توان از محصولات آن­ها به­عنوان بیسکویت کرمدار صادراتی نیز استفاده کرد.

قیمت بیسکوییت چگونه تعیین می­شود؟

قیمت بیسکوییت کرم دار به عوامل مختلفی وابسته است. میزان مرغوب­بودن مواد اولیه و حتی برند می­تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد.

بیسکویت از جمله محصولاتی است که اگر به­صورت فله تهیه شود قیمت کمتری خواهد داشت. چراکه بسته­بندی­های کوچک هزینه تولید بیشتری را می­طلبد و در فروش فله دیگر را چنین موضوعی طرف نیستیم.

برخی گمان می­کنند که محصول فله مختص به فروشگاه­ها است. درحالی که برای مصارف خانگی نیز می­توان از چنین محصولاتی استفاده کرد.

در کنار موارد خانگی و فروشگاهی، رستوران­ها و کافی­شاپ­ها نیز بسته به کار خود می­توانند بیسکوییت را به­صورت فله تهیه کنند تا هزینه کمتری متحمل شوند.

جمع ­بندی

موضوع مقاله امروز ما بیسکویت کرمدار بود. این خوراکی­های خوشمزه قدمت زیادی دارند و از دیرباز مورد توجه افراد مختلف بوده­اند.

آنها زمانی به­صورت سنتی تهیه می­شدند اما امروز به­صورت صنعتی و در کارخانه­های پیشرفته تولید خواهند شد.

در فرایند تولید آنها گاهی ممکن است از طعم­دهنده­های مختلف نیز استفاده شود که به آنها طعمی متفاوت مانند طعم­های میوه­ای یا کاکائویی بدهد.

خرید این محصول به­صورت فله دارای هزینه کمتری است و شما می­توانید بیسکویت فله را از دنیای بیسکویت با قیمت خوب و در وزن 5 کیلویی تهیه کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

4.9/5 - (14 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.