نکات طلایی برای خرید فالوور اینستاگرام

0

خرید فالوور اینستاگرام برای کسانی که از این شبکه اجتماعی کسب درآمد می‌کنند، یک نیاز ضروری است. اینستاگرام به دلیل قابلیت‌های ارتباطی گسترده‌ای که فراهم می‌کند، به فروشگاهی در مقیاس جهانی تبدیل شده است. برای رقابت در این فضای مجازی و تبدیل شدن به یک بیزینس قوی، یک سری از پیش نیازها باید رعایت شود.

یکی از پیش نیازهای مهم برای فعالیت در اینستاگرام که نشان‌دهنده ارزش و اعتبار پیج است، تعداد فالوورها می‌باشد. همه‌ی صفحه‌های اینستاگرام پیوسته در تلاش هستند تا به روش‌های مختلف به افزایش فالوور اینستاگرام خود کمک کنند.

روش‌های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد. با بررسی پیج‌های مختلف که در کوتاه ترین زمان، پیشرفت قابل توجهی را در اینستاگرام تجربه کرده‌اند می‌توان به این نتیجه رسید که روش اصلی آن‌ها برای پیشرفت سریع و چشم‌گیر، خرید فالوور ارزان اینستاگرام است.

اما برای خرید موفق که بیشترین تاثیر را در حفظ، جذب و افزایش فالورر اینستاگرام دارد، باید به یک سری نکات را قبل ازخرید، حین خرید و بعد از خرید رعایت کنید. در این مقاله از دکتر مجیک به نکات طلایی و ضروری برای خرید فالوور اینستاگرام می‌پردازیم.

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام در رشد کسب‌و‌کارها

تعداد فالوورهای‌ اینستاگرام، عامل اصلی موفقیت یک کسب و کار، در این شبکه اجتماعی است. روش‌های زیادی برای افزایش تعداد مخاطبان پیج وجود دارد که می‌توان به صورت ارگانیک و صرف زمان از آن‌ها نتیجه لازم را گرفت.

یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای جذب فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک، تولید محتوای مناسب است که بیشترین تعداد لایک و کامنت و اشتراک‌‌گذاری را به همراه داشته باشد. همچنین باید بیوگرافی و کپشن‌های پست را متناسب با پیج و سلیقه کاربران بنویسید و فعالیت کافی داشته باشید تا وارد اکسپلور شوید.

به جرات می‌توان گفت، رعایت تمام موارد که به حفظ و جذب فالوور می‌انجامد، بدون استفاده از خدمات غیر رایگان مانند خرید فالوور ایرانی باکیفیت، ممکن است بی‌نتیجه باشد. خرید فالوور ارزان اینستاگرام راهی آسان و کم هزینه برای افزایش تعداد مخاطبان هدفمند شماست. همچنین هر چه تعداد مخاطبین یک پیج بیشتر باشد، افراد جدید راحت‌تر به آن اعتماد می‌کنند و ترغیب به Follow کردن آن پیج می‌شوند. داشتن پیج فعال با فالوورهای زیاد و گذاشتن استوری و پست روزانه، باعث رونق کسب و کار شما می‌شود. خرید فالوور واقعی از سایت‌های معتبر، میزان لایک، ویو و به صورت کلی تعامل پیج را بالا می‌برد.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

جلب اعتماد کاربرانی که برای اولین بار وارد پیج می‌شوند

تایید اجتماعی در حوزه روانشناسی به معنی این است که ما انسان‌ها دوست داریم کاری را بکنیم که قبل از ما دیگران هم انجامش داده‌ باشند. در پیج اینستاگرام نیز زمانی که کاربر برای اولین بار وارد اکانت شما می‌شود و مشاهده می‌کند که افراد زیادی قبل از او پیج شما را فالو کرده‌اند، اثر تایید اجتماعی در ذهن او فعال می‌شود. در این صورت قانع می‌شود که فالو کردن این پیج، کار عاقلانه‌ای است.

افزایش سریع تعداد فالوور به‌خصوص در پیج‌های تازه تاسیس

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید فالوور، افزایش سریع تعداد فالوور است. این روش برای صفحه‌های اینستاگرامی که به تازگی بیزنس خود را در این فضای مجازی آغاز کرده‌اند، روشی ضروری و کاربردی است. همچنین این افزایش سریع دنبال کنندگان می‌تواند به شما کمک کند تا با صرفه جویی در زمان، در مدت کوتاهی به اهداف خود در اینستاگرام دست یابید.

بهبود و افزایش تعامل پیج با خرید فالوور واقعی اینستاگرام

زمانی که شما فالوورهای فعال و واقعی را به پیج خود اضافه می‌کنید و محتوای جذاب منتشر می‌کنید، احتمال تعامل (لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری) توسط آن‌ها افزایش می‌یابد. پس هرچه فالوورهای واقعی بیشتری داشته باشید، تعامل بیشتری نیز دریافت می‌کنید.

جذب بیشتر فالوور حین تبلیغات

همانطور که گفته شد، مزیت خرید فالوور ایرانی باکیفیت، افزایش اعتماد در ذهن مخاطبان، خصوصا نسبت به پیج‌های تازه‌کار است. در پیج‌های با فالوور کم، زمانی که شما قصد دارید تبلیغات گسترده‌ای در اینستاگرام انجام دهید، قبل از انجام این‌کار اقدام به خرید فالوور کنید. زیرا مخاطبان بعد از مشاهده تبلیغ شما در دیگر پیج‌ها، وارد پیج شما می‌شوند و محتوای آن را مشاهده می‌کنند. اولین چیزی که در نگاه اول توجه کاربر را جلب می‌کند، تعداد دنبال کنندگان شما است. اگر متوجه شوند که فالوور بسیار کمی دارید، بیشترشان بیخیال‌ می‌شوند و بدون Follow کردن اکانت‌تان، از آن خارج می‌شوند.

جذب فالوور بیشتر حین تبلیغات

البته توجه داشته باشید که همیشه نسبت تعداد فالوور به تعداد لایک و کامنت را رعایت کنید. شما می‌توانید بعد از خرید فالوور، نسبت به خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت اقدام کنید آن‌ها را به یک نسبت افزایش دهید. با این‌کار در صورتی که فالوور غیرفعال هم در پیج داشته باشید، از نظر الگوریتم اینستاگرام و نگاه مخاطبان فعال به نظر می‌رسید.

افزایش اعتبار و دیده شدن بیشتر در اینستاگرام

داشتن تعداد فالوور زیاد اعتبار شما در اینستاگرام را افزایش می‌دهد. حساب‌هایی با تعداد فالوور زیاد، بیشتر دیده می‌شوند و احتمال جذب مخاطبان جدید افزایش می‌یابد. هرچه تعداد فالوور بیشتری داشته باشید، تعامل بالاتری خواهید داشت و پست شما با احتمال بیشتری وارد اکسپلور می‌شود. ورود به اکسپلور باعث افزایش شارپی تعداد فالوورها می‌شود.

افزایش فاصله با رقبا و افزایش سود

اینستاگرام بستر مناسبی برای رشد کسب‌وکار و درآمدزایی در فضای مجازی است. با توجه به گستردگی استفاده از این شبکه اجتماعی و مخاطبان زیادی که دارد، رقابت برای کسب درآمد بیشتر نیز دشوارتر است. خرید فالوور اینستاگرام، راهی اساسی برای فاصله گرفتن از رقبا در تعداد فالوور و فروش بیشتر در این فضا است.

قبول تبلیغات از صفحات دیگر

وقتی به یک پیج قوی، پرطرفدار و تأثیرگذار با فالوور زیاد تبدیل می‌شوید و تایید اجتماعی دریافت می‌کنید، مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از مزایای مهم این است که برندها برای قرار دادن تبلیغات خود در صفحه شما حاضر به پرداخت هزینه می‌شوند. با قبول تبلیغات از صفحات دیگر می‌توانید به درآمد بالایی برسید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

۵ نکته اساسی که برای خرید فالوور اینستاگرام باید رعایت کرد

قوانین خرید فالوور اینستاگرام

۱٫ قبل از خریدن فالوور، تولید محتوا کنید

قبل از خرید فالوور اینستاگرام، به تعداد کافی پست در صفحه خود منتشر کنید. بعد از خریدن فالوور نیز همین روند را ادامه دهید تا بتوانید فالوورها را حفظ کنید. همچنین سعی کنید از محتواهایی استفاده کنید که ری‌‎اکشن مخاطب را همراه دارند. طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، ۱۰درصد از فالوورهای شما پست جدیدتان را در صفحه خانه خود می‌بینند. برای افزایش درصد بازدید، باید پست‌هایی بگذارید که میزان تعامل فالوورهایتان را بیشتر کند. برای این کار از انواع امکانات استوری مثل نظرسنجی‌ها و باکس سوال و ویژگی‌های تعاملی دیگر بیشتر استفاده کنید.

۲٫ استفاده از هشتگ مارکتینگ را جدی بگیرید

از هشتگ‌های ترند و مرتبط با محتوای پیج بیشتر استفاده کنید. با این کار علاوه بر جذب مخاطب از طریق خرید فالوور اینستاگرام، ورودی‌هایی از طریق سرچ در هشتگ‌ها نیز خواهید داشت. استفاده از هشتگ مارکتینگ نتایج مثبت زیادی دارد، چرا که فرد با استفاده از هشتگ به دنبال کالا یا خدمت مورد نیازش می‌گردد.

۳٫ اعتبارسنجی سایت خرید فالوور

قبل از خرید خدمات شبکه‌های اجتماعی، از اعتبار سایتی که قصد خرید از آن را دارید مطمئن شوید. اعتبار هر سایت تاثیر مستقیم روی کیفیت سرویس‌های خریداری شده دارد. همچنین به نظرات افرادی که قبل از شما از این سایت فالوور و خدمات دیگر تهیه کرده‌اند توجه کنید. با خواندن نظرات آن‌ها، اطلاعات عمیق‌تری نسبت به این وب‌سایت بدست می‌آورید. هر چقدر که میزان رضایت افراد بیشتر باشد وب سایت برای خرید مناسب‌تر می‌باشد .

ویژگی‌های سایت معتبر خرید فالوور اینستاگرام:

  1. سابقه فعالیت در زمینه خدمات شبکه‌های اجتماعی
  2. داشتن خدمات متنوع در حوزه رسانه‌های اجتماعی
  3. امکان خرید ساده و سریع از طریق درگاه بانکی معتبر
  4. ارائه مشاوره ۲۴ ساعته تخصصی و رایگان
  5. تضمین امنیت اکانت شما و عدم نیاز به پسورد
  6. تضمین عدم ریزش فالوور و جبران ریزش

سایت دکتر مجیک با داشتن همه این ویژگی‌ها، جایگاه ویژه‌ایی در بین وب سایت‌های دیگر که در این حوزه فعالیت دارند بدست آورده است.

۴٫ استفاده نکردن از ربات برای افزایش فالوور اینستاگرام

استفاده از ربات برای افزایش فالوور ریسک‌های زیادی دارد؛ زیرا قوانین اینستاگرام را نقض می‌کند. اینستاگرام برای استفاده از ربات قوانین سخت‌گیرانه‌ای را اعمال می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود از ربات‌ها برای افزایش فالوور، لایک، بازدید و… استفاده نکنید.

استفاده از ربات‌ها برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، علاوه بر زیرپا گذاشتن قوانین این شبکه اجتماعی، امنیت پیج شما را نیز به مخاطره می‌اندازد. زیرا ممکن است مجبور به در اختیار قرار دادن پسورد اکانت خود به سایت‌های ارائه دهنده ربات باشید.

ممنوعیت استفاده از ربات برای افزایش فالوور اینستاگرام

۵٫ اولویت شما برای خرید، کیفیت باشد نه قیمت

کیفیت خدمات سایت‌های فروش سرویس‌های اینستاگرام، نسبت به قیمت آن از اولویت بالاتری برخوردار است. با خرید فالوورهای بی‌کیفیت، اعتبار اکانت هم از نگاه کاربران و هم از نظر اینستاگرام، کاهش می‌یابد. کاهش اعتبار صفحه اینستاگرام پیامد‌های غیر قابل جبرانی برای شما به همراه دارد.

تصور کنید وارد پیجی شده‌اید که بیشتر فالوورهای آن را اکانت‌های فیک تشکیل می‌دهند. یا زمانی که فالوورهای یک پیج ایرانی، اکانت‌های خارجی هستند. در این صورت شما را نسبت به آن پیج بدبین می‌شوید و به آن اعتماد نمی‌کنید. بنابراین خرید فالوور ایرانی باکیفیت بسیار اهمیت دارد.

از سویی دیگر افزایش ناگهانی فالوورها یا ریزش ناگهانی آن نیز ریسک شادوبن شدن یا بسته شدن پیج را افزایش می‌دهد. در نتیجه حتما باید از سرویس خرید فالوور اینستاگرام با ریزش کم استفاده کرد.

کارهایی که قبل و بعد از خرید فالوور ایرانی با کیفیت نباید انجام داد

برای خرید فالوور ایرانی با کیفیت، از قبل تا بعد از سفارش باید یک‌سری از اقدامات را انجام دهید تا حداکثر نتیجه را بگیرید.

۱٫ در صفحه خود فعال باشید و با سایر صفحات اینستاگرام تعامل داشته باشید.

۲٫ قبل از خرید فالوور حداقل ۹ تا ۱۲ پست در صفحه خود درج کنید.

۳٫ قبل از سفارش پیج خود را عمومی کنید و تا زمان تکمیل سفارش در این حالت نگه دارید.

۴٫ نام کاربری خود را بعد از خرید تغییر ندهید.

۵٫ به مدت ۷۲ ساعت در حین و پس از تکمیل سفارش پیجی را فالو یا آنفالو نکنید.

۶٫ لایک و کامنت بیشتر از حد مجاز ارسال نکنید و کامنت‌های غیر اخلاقی ثبت نکنید.

۷٫ از درج تگ‌های لیست سیاه اینستاگرام در پست‌های خود پرهیز کنید.

سخن پایانی

خرید فالوور اینستاگرام روشی سریع و امن برای رسیدن به اهداف خود، از افزایش فروش تا برندسازسی و… در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اما در صورتی که نکات ارائه شده در این مقاله از دکترمجیک را رعایت نکنید، ممکن است نتیجه معکوس بگیرید و آسیب‌های زیادی به پیج خود وارد کنید.

خرید فالوور ایرانی باکیفیت از سایت‌های معتبر، مزایای زیادی از جمله کسب اعتبار، افزایش اعتماد، بهبود و افزایش تعامل پیج و نتایج مثبت زیاد دیگری را به دنبال دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.